9

370 68 37
                                    

.

.

.

"Minho tanrı aşkına ağlamayı kes.Bu saatte şeftaliyi nerden bulayım ?"

Felix baygın gözlerle önünde oturmuş ağlayan kardeşine bakıyordu.Gecenin bir yarısı alt kattan gelen seslere uyanmıştı.Minho ise o sırada mutfağı darma duman etmiş istediği meyveyi arıyordu.

"Şeftali..."

İki şeftali yemek için hıçkıra hıçkıra ağlayan birini ilk kez görüyordu Felix.Hyunjin hamileyken o da böyle şeyler istiyordu arada ki fark ise onun istedikleri genelde bulunuyordu.

"Hyung çok şeftali istiyorum..."

Bir eli ile göz yaşlarını siliyor bir eli ile de Felix'in kolunu tutuyordu omega.Gecenin beşinde şeftali istemesi onun suçu değildi.Bu konuda bebeğini suçlamak istiyordu ama şu an ki duygu bunalımı yüzünden onu da yapamıyordu.

Felix bir dizinin üstüne çökmüş koltukta oturan kardeşi ile aynı boya gelmişti.Bir elini Minho'nun dizine koymuş diğerini de yaşlarını silen elini çekmişti.

"Bebeğim biliyorum çok canın çekiyor.Ama bu saatte açık market bulamam bulsamda şeftali mevsimi değil."

Minho elini tutan eli itmiş daha çok ağlamaya başlamıştı bu sözlerle.Ne demek Felix ona ve bebeğine şeftali bulamazdı ?

"Çok mu canınız çekiyor ?"

Felix'in sorunu ile Minho hızlıca başını kaldırmış, aşağı-yukarı sallamıştı.

"Peki kalk hadi belki şeftalili dondurma falan buluruz.Sıkı giyin ben hyunjin'e söyleyip geliyorum."

Minho hızlıca oturduğu yerden kalkmış odasına gitmişti giyinmek için.

Bir kaç dakika ardından ikili evden çıkmış arabaya binmiş bir market aramaya başlamışlardı.

Minho bir eli karnında burnunu çekerek camdan dışarıyı izliyordu.

"O gün Jisung ile ne konuştunuz ? Yemek yerken gergindiniz bir az."

Minho dışarıda olan bakışlarını çekmiş abisine bakmıştı.

"Ne zaman ?"

Felix bu saatte kalkmış ve ağlamış olan Minho'nun aklının iyice bulandığına kanaat getirmişti.

"Üç gün önce ki gece."

Minho bir mırıldanma bırakmıştı.Şu an giydiği ince ceketin üstünde Alfanın hoş kahve kokusu vardı.O gün sarıldıklarında üstüne sinmişti fark etmeden.

Belkide jisung kendince omegayı işaretlemişti.

"Babamla annemin neden boşandığını sordu.O an stres yapınca özel bir soru sorduğunu düşünmüş.Sadece konuya açıklık getirdim bu kadar."

Arada oluşan sesizlikle Minho rahatsızca kıpırdanmıştı.Felix kesinlikle Jisung ile yakın olmasından hoşnut değildi.Minho o an bunu iliklerine kadar fark etmişti.

Our babys/Omegaverse/•Minsung•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin