.
.
.
"Hyung götüme direk mi sokucaksın, bana mı koyucaksın bilmiyorum ama lütfen bağırma."
Hyunjin odaya girmiş eşinin kolundan tutmuş bir az kendine çekmişti.Fazla bağırıyordu ve Minho seslere uyanabilirdi.
Bu sırada Jisung Minho'ya dikkat ederek yattaktan kalkmış gergince Hyunjin'e bakmıştı.Sonra Felix'e dönmüş bir kaç saniye ona bakmıştı.
"Hyung sizinle bir şey konuşmak istiyorum."
Karşısında olan ikiliye sonra açık pencereden giren rüzgarın hafif hafif oynattığı perdelere bakmıştı Jisung.
"Minho ve bebekle ilgili."
.
.
.
Üçlü mutfak masasına oturmuş gergin ortamda ki havayı soluyordu.Hyunjin oğlunu sallanan ana kucağına yatırmış kısık seste televizyonu açmıştı.Normalde bunu yapmazdı ama şu an Yarım saat ya da on beş dakika kadar bir zamana ihtiyaçları vardı.
Karşı odadan gelen kısık sesli çizgi film ortalığı daha çok geliyordu sanki.
"Konuşacaksan konuş yoksa seni evden atmama ramak kaldı Jisung."
Felix gergince ellerini masanın üstünde birleştirmiş karşısında oturan Jisung'a bakıyordu.Son bir kaç haftadır kardeşi ve Jisung arasında ki fiziksel çekimi fark etmişti ve bu durumdan memnun değildi.Hyunjin bir yandan masanın altında elini Felix'in dizine koymuş hafifçe sıkıyordu.
Jisung gerginim bacağına sallamış mutfakta olan gözlerini Felix'e çevirmişti.Açıklaması lazımdı ve daha çok saklayamazdı.Elinde sonunda ortaya çıkacaktı ne de olsa.
"Belki daha önce söylemeliydim.Niyetimi yanlış göstermek de istemezdim."
Jisung bir elini bacağına koymuş titremesini durdurmaya çalışıyordu.Hyunjin'de Felix'de pür dikkat Jisung'ı dinliyordu.
"Ben fark edeli 2 hayatı geçti ama size belki o zaman söylemeliydim ya da Minho'ya."
Dudaklarını ısırmış arkadan gelen sesleri dinlemişti bir kaç saniye.
Felix bir anda elini masaya vurunca dikkatini oraya vermişti Alfa.
"Lan söyle artık ne bok söyleceksen !"
"Bebeklerin babası benim."
Jisung'ın söylediği üç kelime ile ortama ölüm sessizliği çökmüştü bir anda.Sadece arkaplanda çizgi film sesleri vardı.
Felix'in sıktığı eli gevşemiş, gözlerini boşluğa düşmüş gibi beyaz masaya dikmişti bir anda.Hyunjin'de çok farklı değildi.
Jisung ortam yeniden gerilmeden konuşmaya başladı hemen.Bir az daha beklerse kendisini ya kapı dışarı bulurdu ya da hastanede.
"Minho'nun doğum gününde gitti barda birlikteydik büyük ihtimalle.Çok fazla hatırlamıyorum çok içmiştik.Sadece Minho'yu bana ilk getirdiğinde tanıdık kokusu aklıma gelmişti.Onunda kafa karışıklığından olduğunu sandım ama yanılmışım.Minho'yu bana bıraktığınız gün birlikte dışarıya çıktık.Banklarda otururken Minho'nun kokusu dışında iki fazladan koku aldım.İlk anlamdım ama bebeklerin kokusu olduğunu fark ettim bir kaç dakika sonra."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our babys/Omegaverse/•Minsung•
Fiksi PenggemarHiç tanımadığınız birinden hamile kalırsanız ne olur ? İşte Lee Minho tam olarak bu durumu yaşıyordu ancak bebeklerinin babası ile tesadüfen karşılaşana kadar