8

333 71 18
                                    

.

.

.

Sıkı sıkı elini tutan ve bir adım önden yürüyen omegaya baktı Jisung.Su samurlarını aldıktan sonra bir iki mağazaya daha girmişlerdi.Jisung , Minho'nun elini neden tuttuğunu anlamasa da omeganın kendini böyle güvende hiss ettiği var saymıştı.

"Minho bir az yavaş mı yürüsek ? Hani bebeğin var ya daha dikkatli olmalısın."

Jisung uyarmak amacı ile Minho'nun elini bir az sıkmış kendine doğru çekmişti.Yürüyüşü yavaşlayan omega önlerinde olan giyim magzasına girmek için alfayı o tarafa çekmişti.

Bir eli karnında bir elide alfanın elini tutarken reyonlara bakıyordu Minho.Bu sırada Jisung'da olduğu durumdan gayet mamnundu.

Tek gecelik ilişkileri dışında uzun bir ilişki yapmamıştı Jisung.Şimdi ise hamile olan bir omega ile el el tutuşurken değişik hiss etmişti kısa bir süreliğine.

Yinede Jisung elini tutan bu omega ile geçirdiği geceyi az çok hatırlıyordu.Minho'nun yoğun tarçın kokusu ilk başta gelendi.Omeganın ilk birlikteliği miydi bu Alfa için tamamen soru işaretiydi.

"Hyung ?"

Elini çeken omega ile Jisung'ın dikkati dağılmış gözlerini ona çevirmişti.Minho reyonların arasında geçiyor bir yandan da onu takip etmesi için Jisung'a sesleniyordu.

"Yemek katına çıkalım mı ? Saat daha üç değil ama sanırım açım."

Minho hiç alfaya bakmadan önünde olan bir kaç tişörte bakıyordu.Karnı açtı ama aç gibi de değildi omega.Belki de bir az midesi bulanıyordu.Emin değildi.

"Sanırım bir az midem bulanıyor."

Minho raflara bakmayı kesmiş yanında duran alfaya bakmıştı.

Jisung başını sallamış elinde olan poşeti diğer eline geçirmiş.Minho'ya yaklaşarak koluna girmesini sağlamıştı Jisung.

"Yemek katına çıkalım Felix ve Hyunjin gelene kadar çubuk Kraker yersin."

Minho koluna girdiği alfa ile yavaş yavaş yemek katına çıkmaya başlamıştı.

Mide bulantısı azalmış gibi bir kaç nefes almış Jisung'ın kahve kokusunu içine çekmişti.Kesik kesik aldığı nefesler Minho'yu da bebekleride rahatlatırken Jisung, Minho ile boş bir masaya oturmuştu.

Yeniden kalkmak için hazırlanan Alfa omega tarafından durdurulmuş yeri sandalyeye oturmuştu.

"Sanırım daha iyiyim Hyung boşu boşuna gitme.Hyunglarım gelince tuzlu bir şeyler yerim."

Jisung tek kaşını kaldırmış omega'nın cevabından emin olmaya çalışıyordu.Minho ise karşısında ki görüntü ile midesi kasılmıştı.

"Minho, İyi misin ?"

Minho soru ile gözlerini kaçırmış Alfanın yere bıraktığı kağıt poşete odaklanmıştı.Kesinlikle iyi hiss etmiyordu ama bu başka bir şekilde iyi hiss etmemekti.

"Hyung poşetten bir tane peluşu verir misin ?"

Poşete doğru eğilen alfa içinden koyu sarı olan su samurunu çıkarmış ve omegaya uzatmıştı.

Our babys/Omegaverse/•Minsung•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin