.
.
.
Kıkırdama ve tatlı çığlıklar arasında uyanmıştı omega.
Biraz gözünü açtığında yatakta oyun oynayan iki alfasını görmüştü.Gördüğü görüntü kalın dudaklarına bir gülümseme yerleştirmişti.
"Nerdeymiş bu alfa ?"
Babasının sorusuna tatlı çığlıklar atarak cevap veren Yongjin, annesinin Lilyum çiçeği kokusunu alınca başını yana çevirmiş kollarını ona doğru uzatmıştı.
Bir yandan babasının sedir ağacı kokusu Yongjin'in çam ağacı kokusunun artmasına sebep olmuştu.
Felix yattığı yerden biraz doğrularak eşinin yanağına tüy kadar hafif bir öpücük kondurmuş yeniden uzanmıştı.
"Günaydın meleğim."
Oğlunu göğsüne çekmiş, alfasının göğsüne sığınmıştı Hyunjin.
"Günaydın alfam."
Felix göğsüne sığınan eşi ile kollarını hemen ona sarmış iki bebeğine de sıkıca sarılmıştı.
"Ne zaman uyandınız ?"
Yongjin Hyunjin'in dağılmış saçlarını çekiştirirken bir yandan ağzını göğsüne dayamıştı.
"Bir saat önce falan sanırım Yongjin ağlayınca uyandım."
Hyunjin onaylayan bir kaç ses çıkarmış başını Felix'in çıplak göğsüne yaslamıştı.
"Süt içirdi mi Yongjin'e ?"
Gözlerini oğlundan çekmiş eşine bakmaya başlamıştı Omega.
Sorusu ile gözlerini kaçıran alfaya gülmüş yaslandığın yerden kalkmıştı oğlu ile.
Yataktan dikkatlice kalkmış, odanın kapısına ilerlemişti.
Yataktan gelen gıcırtı sesi ile Felix'in de arkasından geldiğini anlamış kapıyı açık bırakmıştı.
"Meleğim sen Yongjin'i bana ver elini yüzünü yıkayıp gel hadi."
Hyunjin gülümseyerek babasının tıpa tıp aynısı olan yüze bir kaç öpücük konudurmuş alfaya vermişti.
İki alfa aşağıya inerken omega banyoya girmişti işlerini halletmek için.
.
.
.
Parmak uçlarını nazikçe karnında gezmirmiş bir kaç derin nefes almıştı kahve saçlı omega.
Bir oda ilerden gelen seslerle uyanmıştı.
Şimdi ise bebeği ile ilgilenmeye çalışıyordu ancak bunu tam olarak nası yapacağını bilmiyordu.
Daha yumruk kadar olamayan bir bebek ile nasıl ilgilenilirdi ki ?
"Bebeğim ?"
Fısıltı gibi çıkan sesi ilen nazikçe karnını okşamaya devam etmişti Minho.
Belki yanında Jisung olsa minik bebeğin bu ilgiden ne kadar hoşnut olduğunu bilirdi Minho.
Kendi fark etmesede Minho'nun tarçın kokusunun yanında ağır olarak limon ağacı ve sandal ağacı kokusu vardı şu an.
Jisung ile konuşmasının üstünden nerdeyse iki gün geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our babys/Omegaverse/•Minsung•
FanficHiç tanımadığınız birinden hamile kalırsanız ne olur ? İşte Lee Minho tam olarak bu durumu yaşıyordu ancak bebeklerinin babası ile tesadüfen karşılaşana kadar