.
.
.
Elinde ki peçete ile dikkatlice karnını silen omegaya baktı bir süre Jisung.
Minho'nun yaptığı stres yüzünden içeriyi dolduran tarçın kokusu alfanın hoşuna gitmemiş değildi.
Bu sırada felix kardeşinin yanına gitmiş ve oturduğu sedyeden kalkmasına yardım etmişti.
Jisung yeni çıkardığı ultrason fotoğrafını inceliyordu bebek nerden baksan en az dört haftalıktı.
En sonunda ikili beyaz deri koltuklara oturmuş Jisung ise karşılarına oturmuştu bilgilendirmek için.
"Bebeğin nerdeyse dört haftalık kadar Minho.Aldırmak istersen iki aylık olmadan aldırman lazım.Ayrıca bulantılar başlaya bilir bulantılar en az beşinci haftadan sonra görülür.Yemende şu anlık ağırlık verebileceğin bir şey yok ama öğünlerini aksatma."
Minho onun dinlercesine her cümlesinin sonundaki kafasını aşağı yukarı sallayarak onaylıyordu.
Felix ise karamsar bir şekilde fayansları inceliyordu.
"Başka sormak istediğin bir şey var mı ?"
Bir yandan deminden beri elinde tuttuğu ultrason fotoğrafını minho'ya uzatmıştı Jisung.
Minho eline aldığı kağıt gibi parçanın üstünde ki silk noktaya bakıtı bir süre.Kendi bebeğine bakıyordu ama bir yandan da kendi bebeğine bakıyormuş gibi hiss etmiyordu.
"Eğer bebeğin babasını bulursak nasıl anlarız ?"
Felix'in ani sorusu ile Minho başını kaldırmış abisine bakmıştı.
Jisung ise bir kaç mırıldanma çıkarmıştı.
"Genelde baskın türler iki aylık ya da bir buçuk aylıkken kendilerini belli eder.Baskın olmayan türler kendini daha çok üç aylıkken babalarına belli eder.Minho'nun mührü olsa şu an bebeğin babasını bulurduk ama ortada bir mühür yok.Yine de Minho eğer birlikte olduğu kişinin kokusunu hatırlarsa bu da bir ihtimal olabilir.
"Anladım."
Felix oturduğu yerden kalkınca Minho'da elinde ki ile ayağa kalkmıştı.
Jisung onları geçirmek için ayaklanmıştı.Hepsi yavaş yavaş kapıya giderken Minho elin de ki kağıda bakarak yürüyordu.
Felix kapıyı açmış Jisung'a bir baş selamı vermişti.Koridora çıkarak asansöre doğru yürümeye başlamıştı.
Minho önden çıkan abisinin arkasından bir süre bakmış sonra ise kapı eşiğinde ona bakan Alfaya bakmıştı.
"Bir sorun mu var Minho ?"
Minho bir elinde olan kağıda bir de alfaya bakmıştı.
"Eğer, yani sizin için sorun olmayacaksa numaranızı alabilir miyim ? Ben bu konuda fazla kararsızım ve hyunjin ile Hyungumun üstüne gitmek istemiyorum."
Minho alttan masum bakışlarını Jisung'a göndermişti.
Bu alfanın bir eşi olup olmadığını bilmiyordu ama ona içi ısınmıştı.Belki bebeği konusunda karar vermesine yardımcı olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our babys/Omegaverse/•Minsung•
FanfictionHiç tanımadığınız birinden hamile kalırsanız ne olur ? İşte Lee Minho tam olarak bu durumu yaşıyordu ancak bebeklerinin babası ile tesadüfen karşılaşana kadar