.
.
.
"Bir az yatalım mı bebeğim ? Belki geçer."
Minho kafasını iki yana sallamış itiraz etmişti sarı saçlı omegaya.Yerinden kalkarsa ayakta duramazdı.
"Çok mu ağrıyor ?"
Hyunjin'in endişesi giderek artarken ne yapacağını bilmiyordu.Eli ile nazikçe Minho'nun karnına masaj yapıyordu.
Minho cevap vermek yerine yattığı koltukta kıpırdanmıştı rahatsızca.Son bir kaç gündür olan ağrısı artmıştı ve uyumadıkça nerdeyse geçmek bilmiyordu.Ne düzgün yemek yiyebiliyor ne de düzgün uyuya biliyordu.
"Jisung ile olan randevunu öne mi çeksek ? İki günden bir şey olmaz."
Yongjin yattığı sallanan ana kucağından bir kaç çığlık atmıştı.Annesi, minho ile ilgilenmekten kendisi ile ilgilenmeyince sinirlenmişti küçük alfa.
"Hyung sen yongjin ile ilgilen ben odama çıkıp bir az uyumak istiyorum."
Hyunjin emin olamadığını belli eden Bir yüz ifadesi ile omegaya bakmıştı.Minho yattığı yerden dikkatlice kalkmış bir eli karnında yürümeye başlamıştı.Dikkatlice merdivenlerden çıkmış odasına girmişti.
Yattığı gibi yüzünü buruşturmuş derin bir nefes vermişti.Felix endişe etmesin diye dört gündür olan ağrılarını söylemiyordu ama bu ağrılar artık katlanılmaz bir raddeye gelmişti.
Yattığı yerden kalkmış odasında ki iki camı açmıştı bir az nefes almak için sonrasında sandalyenin üstünde olan ince ceketi giymişti.
Yeniden yatağa girmiş derin nefesler almıştı.
Ciğerlerine dolan kahve kokusu ile gerilmişti omega.Ceket hala daha buram buram Jisung gibi kokuyordu.Altında yattığı battaniyeyi bir az daha kendine çekmiş burnunu cekete dayamış derin bir nefes almıştı.
Bir kaç gündür eksik olan uykusu gelirken bir az daha sırnaşmaya çalışmıştı giydiği cekete.
Uykusu geldiğinden azalan ağrıları ile gözlerini kapatmış bir elini karnına koymuştu.Neden olduğunu bilmesede Jisung'ı özlemiş gibi hissetmişti Minho.Alfanın sıcaklığını istiyordu.
Soğuk odasında kendisini kucağına çekmesini, karnına ellerini sarıp sarılmasını istiyordu.Bedenini ve bebeğini sıcaklığı ile sarsın istiyordu omega.Alfayı istiyordu yanında.
Bedeni kendini uykuya kapatırken omega sessizce alfayı sayıklamaya başlamıştı.
"Jisung...Jisung..."
Bir anlık durmuş yeniden derin bir nefes almıştı, kahve kokusu buram buram ciğerlerini istila ederken.Sonra yeniden sayıklamaya başlamıştı.
"Alfam...Alfam..."
.
.
.
Minho kıvrıldığı yatakta bir az kıpırdanınca jisung elini durdurmuş omegayı izlemişti.Duran omega ile yeniden eli ile mesaj yapmaya devam etmişti nazikçe.
"Yaramazlar...annenizi zor durumda bırakıyorsunuz ben yokken."
Kendi kendine mırıldanmış boşta olan elini Minho'nun kasık bölgesine yerleştirerek oraya da masaj yapmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our babys/Omegaverse/•Minsung•
FanficHiç tanımadığınız birinden hamile kalırsanız ne olur ? İşte Lee Minho tam olarak bu durumu yaşıyordu ancak bebeklerinin babası ile tesadüfen karşılaşana kadar