6

502 85 24
                                    

.

.

.

"Bebeği aldıracak mısın Minho ? Evde cevap vermedin."

Alfa yanında yavaş yavaş yürüyen omegayı süzdü endişe ile.

Olayı kavramakta zorlansa da hemen adapte olmuştu Jisung.Alışması belki zordu ama karşısında ki omega bir çocuk istemiyordu.

Jisung ne kadar böyle bir duruma hazır olmasada kendi hatası yüzünden kendi çocuğunun ölmesine göz yumamazdı.Bu aptallık olurdu.

Minho ise öyle bir sorumluluk üstlenmek istemiyordu 'babası belli olmayan' bir bebeğe bakmak istemiyordu.

"Bilmem.Kurdum bebeği şimdiden benimsemiş ona kötü bir şey dememe bile izin vermiyor.Aldırırsam benimle küser sanırım."

Alfa anladığını belirtircesine kafasını salladı sonra ise omeganın montu ile gizlediği karnına, bebeğine baktı.

Kendi bebeği olması alfa için hala anormal bir durumdu yinede onu öylece hayattan koparamazdı.Bebeği aldırmaması için omegayı ikna etmeliydi.

Şimdi ise aldırma sebebini biraz kurcalasa zararı olmazdı sonuçta Minho Jisung'ı hatırlamıyordu onun aksine.

"Neden bebeği istemiyorsun Minho ?"

Gözlerini Minho'nun karnından yüzüne çıkarmıştı.Omega dimdik karşıya bakıyordu.

"Neden babası olmayan bir bebeği isteyeyim.Sen annesi olmayan bir bebeğe bakmak zorunda hiss eder miydin ? Ayrıca hyungum istemiyor ne kadar 'sözde' kararı bana bıraksa da istemiyor."

Minho ellerini cebine sokmuş alfanın saçma sorusunu cevaplamıştı.

"Neden bakmak istemeyeyim Minho ? Sonuçta senin hatan yüzünden olmuş bu onun suçu değil.Onun hayatını öylece alamazsın."

Jisung'ın cümlesinden sonra Minho bir anda durmuştu.

Evet belki suç kendisinindi ama ona bakmak zorunda değildi.Ayrıca Felix bebeğin sorumluğunu kabul etmemişti Minho bebeğe tek başına bakamazdı.

"Neden suçu bende arıyorsun.Onun olması benim suçum olabilir ama bu ona bakabileceğim anlamına gelmiyor ! Siz aptal alfalar böyle düşüyorsunuz çünkü bir çocuğa bakmak nası bir şey bilmiyorsunuz!"

Minho'nun yavaş yavaş yükselen sesi Jisung'ın olayları yanlış bir şekilde dile getirdiğini belli etmişti.

Alfa bir kaç adım önde durdurduğu adımlarını hızlıca omeganın önüne doğru döndürmüştü.

Şimdi omega ile yüz yüzeydi ayrıca bebeği ile de.

Kaşlarını çatmış alfanın hareketlerini izliyordu.

"Seni suçlamıyorum Minho.Tabikide bebeğe bakmak zorunda değilsin ama onun hayatını öylece alamazsın.Ona bakamayacağın için mi istemiyorsun ? Felix seni bununla mı tehdit etti ? Bebeğinin masraflarını karşılaşmamak ve sana destek olmamak."

Minho'nun her cümlede yumuşayan yüzü bunu belkide bir nebze kanıtlıyordu.

Minho bebeğini istemiyor değildi.Ona bakamamaktan korkuyordu.

Our babys/Omegaverse/•Minsung•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin