3. Bölüm

959 48 72
                                    

Biraz manzara keyfinden sonra okula vardık. Korumalarla okula gelip gitmek herkesin dikkatini üzerime çekiyor .kan davası bitmedi diyor annem barış olana kadar böyle olmak zorundaymiş. Ne kadar yıl bilmem kaç olsasa eminim ki birçoğuna saçma gelsede Doğu'da hala devam eden adetler töreler. Ne kadar istemesek de.

İlk ders anayasa hukuku ve bu ders çok önemli benim için en ufak ayrıntıya bile ihtiyaç olacak. Bu dersi seven bir tek ben değilim sınıfta hocamız hem anlatarak hem eğlenerek dersi anlatıyor hangi sınıf olursa olsun biraz eğlence anlatım kolaylığı sağlıyor Serkan hoca anayasa hukuku dersimize giriyor ayrıca alanında en iyisi.

"Merhaba gençler güneşli ışıl ışıl bir güne başladık demesiyle sınıfta kahkahalar yükseldi. Bu karda mi :)))
Evet gençler bugünkü konumuz anayasanın ilkelerini işleyeceğiz. İlerleyen dakikalarda size bir sürprizim var eminim çok şaşıracaksınız "

Dersin ortalarına doğru .iyice heyecanım artmıştı Serkan hoca kolay kolay supriz yapmazdı sürprizleri genellikle ağızları açık bırakacak cinsten olurdu. İyice meraklandim. Tam dersin ortasında kapı çaldı. İçeri biri girdi selam bile vermeden Serkan hocanjn yanına gitti

"Evet gençler size bahsettiğim sürpriz tanıştırayım bu beyfendi bir zamanlar sizin siralarinizda oturuyordu okulun en dahi öğrencisiydi. Bölümü birincilikle bitirdi. Size tecrübelerini anlatması için rica ettim sağolsun kırmadı geldi. "

Bu mu en dahi Allah'ım ukalanin teki içeri bir merhaba bile demeden girdi.
Dersin bitmesini dört gözle bekledim bir insanın bu kadar kötü anlatımı olabilir mi oldukça soğuk bir ses tonuyla konuşmaya başladı bitmez artık bu ders. Nihayet dersin sonuna geldik şükür hayatimda bu kadar işkence ders islememistik.
Okul bitti korumalar her zamanki gibi aynı saate kapının önünde bekliyorlardi. Eve vardık . kapının önü oldukça kalabalıktı. Şaşırdım hiç iyi bir kalabalığa benzemiyor bu hızla içeri girdim. Ağlama sesleri dış kapidan duyuluyordu.

Berdel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin