MERHABA....
EMEGİME DESTEK VERİRİ MİSİNİZ. .YORUM BEGENİ YAPALİM LÜTFEN
YENİ BİR BOLUM . SİZCE BU HİKAYE NASİL DEVAM EDECEK. 🕊️Azat memani
Hazırlandıktan sonra biraz dışarıyı izledim. Bazen uzun uzun bakar insan dışarıya dalar gider uçsuz bucaksız bir denizin ortasında yalnizmis gibi hisseder. İçindeki boşluğu anlamlandıramaz.kimseye diyemez içindeki yangını o kadar canı yanıyordur ki ağlayamaz bile
. Sanki tüm dünyayla savaşmış takati kalmamış gibi olur insan. Sığınacak bir liman ister. Uçsuz bucaksız bir denizin ortasında fırtınada mahsur kalmış gibi. Sevkatli bir kol. Anlayan biri.Hayat çok garip aslında kimi sever aldatilir. Kimi sevenin kıymetini bilmez kırar döker. Kimi daha sevmek nasıl bilmeden görücü gider. Kimi sever evlenir sonra sıkıldım der değişir.
Sevgi ne?
Aşk?Ne ifade ediyor bu duyguyu yaşamayan birine ?
**""Sevgi; insanın kalbinde tomurcuklanan nadide bir çiçektir. Mühim olan onu yara almadan yaşatabilmektir. O yokken "hayır sevmiyorum, unuttum" deyip, onu görünce elin ayağın birbirine dolanıyorsa; aşıksın işte. Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir**""
Ben düşüncelere dalmış iken annem gelmiş beni izliyormuş bile.
"Ah güzel gözlüm kara bahtlı kızım anlıyorum senin içindeki ateşi. Ben bir anneyim hissederim .Kimse ilerde ne olacağını bilemez ki. Belki seversin aşık olursun belki nasibin buymuş kızım hadi geldiler herkes seni bekliyor."
" Tamam anne "
Hiçbir şey diyemedim kafam karmakarışıkdi.
Derin bir nefes alıp aşağıya indim annesi ablası hebun abim herkes mutlu görünüyordu ben hariçBerdel birinin mutsuzluğu üzerine kurulmuş mutluluktan başka birşey değil. Çok tuhaf değil mi. İkiside evleniyor birinin mutsuzluğu birini mutluluguna sebep oluyor.
Habun abimin yanına oturmuş azatta beni iyice süzdükten sonra " orda durma öyle gel yanıma otur dedi.Boran ağa çok beklemeden söze girdi.
" Hayat çok garip değil mi Mirza düne kadar düşmandık bugünde eskisi gibi olmak için toplandık. Tek temennim birdaha mazi acilmamak üzere kapansın. Gelelim asıl konumuza. Allah'ın emri peygamberin kavliyle kızın rojini oğlum azata istiyoruz."
*"Aynen öyle Mirza farketmeden boş yere yıllardır düşman olduk birbirimize. Dilerim bu mutluluğumuz bu barış ebedi olur. Rojin benim tek.kizim Mirza. Berdel veriyorum diye sanmayasin elimi çektim kızımdan ben her zaman arkasındayım ona kızın gibi bak. Sahip. Çık. Ben verdim gitti. Allah mesut etsin.
Bende Allah'ın emri peygamberin kavliyle kızın hebunu oğluma istiyorum "Kızın kizimdir mirza.ben nasıl kızımı sana verdiysem sende bana verdin kızını herşey bir yana evlat bir yana evlat olunca tüm dünyaya baş eden insanin kolu kanadi kiriliverir. O zamanki taraf için hayırlı olsun. Yüzükleri takalım o zaman "
dualarla yüzükler takıldı kurdeleyi boran Ağa'nın babası kesti. Kurdeleyle birlikte inciler yere saçıldı incilerle birlikte gam.keder huzursuzluk gider anlamindaymis . Yere düşen incilerle birlikte içim.iyice buruklustasti. Umarım birgün herşey çok güzel olur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel
FanfictionAğrının en büyük aşiretleri sen birinin kızı olan rojin güzelliğiyle zekasıyla tüm ağrının dilinde rojin aşiretin içinde en hakkaniyetli ağa kızıdır. Bu özelliğini her yerde belli eder. Sonucu ne olursa olsun. Gözü kara deli doludur. Hukuk fakültesi...