10. ( Bölüm )

689 30 6
                                    

Soğuk bir duş aldıktan sonra. Yatağıma geçtim arkadaşım delâli aradım olan biteni anlattım. Yarın alışverişe çıktığım zaman okulu da donduracagimi söyledim. Oda üzülmüştü benim için yarın yanımda olmasını istedim oldukça zor olacaktı benim için .

Biraz konuştuktan sonra kapattım biraz yalnız kalmak iyi gelecekti. 
Derinlere dalıp giderken uyuya kalmışım .
Uyandığımda sabah 8 di. Alışkanlık olmuştu hergun fakülteye gittiğim saatte kalmıştım.

Biraz duygulandım çok değil 4 ay vardı mezun olmama . Ağlamaktan kendimi tutamadım.
Çok geçmeden annem geldi.

""Kızım erkencisin uyusaydin biraz dinlenseydin.""

"Ne dinlenmesi anne ! dinlenecek hâl mi kaldı.  Hatırlıyor musun hergun bu saatte fakülteye gidiyordum. Hayallerim vardı ya hani avukat olacaktım ya ben,  çok değil ya çok değil Allah kahretsin 4 ay sonra hayallerime kavuşacaktım ben ya yıllarca emek verdim gecemi gündüzüm kattım. !""

Gözyaşlarımı daha fazla tutamadım . En son içimdekileri patladım. Herkesin sanki çok doğal birşey yaşıyorum gibi davranması beni iyice çileden çıkardı.

". Özür dilerim kızım birşey demedim farzet birazdan kahvaltı hazır baban kahvaltıda ister herkesi biliyosun.  "

Anneme patlamıştım bir süre sonra sakinleşip aşağıya indim. Abimle hebunda vardı.  Hiç birşey demeden oturdum .

"" Hasret abla bana bir bardak sıcak şekerli su getirir misin?""

"Hemen  küçük hanım "

" Hayırdır kızım miden mi ağrıyor"

" Evet  baba. Midem ağrıyor biraz. İyi gelir "

Suyumda geldikten sonra midemin ağrısı biraz dinmisti. Sinirlendiğim yada üzüldüğüm zaman midem ağrır. Babamda bunun farkında. Nedeninin de o yüzden hiç ses etmedi. 
Ta ki abim  konuşana kadar kimseden ses çıkmıyordu.

" Neden yemiyorsun rojin senin bünyen hassas hemen hastalanirsin bu kış günü. Portakal suyu iç"

Hiç ses etmedim birkaç salatalık dilimi attım ağzıma.

" Konuşmuyor muyuz. Dargın mısın bana ?

En son sessizliğimi bozdum.

" Sen hiç konuşma abi. Sakın benle bir daha konuşma. Senin rojin isminde kardeşin yok artık tamam mı. Sizin yüzünden yıllarca gece gündüz demeden harcadığım emeklerimi  heba ettiler. Hiç tanımadığım bilmediğim insana sizin yüzünden sormadan düşünmeden berdel ettiler. Hayatım mahvoldu. Siz burda birkaç gün sonra gülüp eğlenirken ben o konakta günden güne kor ateş gibi yanıp tutuşacam. Küle dönecem . Bu yüzden sakın ama sakın birdaha bana tek.kelime dahi etme.

Sen benim abimsin  bugüne kadar birgün saygısızlık etmedim. Ama bana tek.kelime dahi deme bundan sonra . Karınla mutlu ol. Öldü say beni. "

Abim bu söylediklerim karşısında donakalmıştı.  Aklıma geldikçe o sakin rojin gidiyordu. Yerine öfke kusan rojin geliyordu. 

Kusura bakma rojin abimde bende böyle olmasını istemedik. Ama abim çok merhametli çok iyi biridir. Okuluna devam etmene izin verir zamanla alışırsın seversin abimi sende. "

" Sen karışma habun o zaman sen niye görücü gitmeyi kabul etmek yerine alışmayı denemek yerine kaçtın bana demesi kolaysa neden sen bana dediğini uygulamadin acaba ? "

" Kızım sakin ol. Kimse böyle olsun istemezdi neden böyle yapıyorsun kahrediyorsun beni. "

" Baba .... Baba iyimisin. Kendine gel. "

Babamın yere yığılmasıyla bağırışlar koptu.
Kendimi çok kötü hissediyorum  hemen koştum ayaklarını yukarı kaldirdim başı aşağı pozisyonu verdim acil zamanlarda ne olduğunu bilmediğimiz durumlarda bu pozisyon hayat kurtarıyor.
Gömleğinin düğmelerini actim ambulansı beklemeye başladık

"Allah'ım benim yüzümden babama birşey olmasın nolur. Yalvarıyorum. Nerde kaldı bu ambulans . Allah'ım sanki zaman durdu.  .

" Sakin ol birşey olmiyacak babana kızım ."

Babam hastaneye kaldırılırken arabaya atlayıp son sürat ambulansın peşine verdim.

Önümdeki arabanın aniden fren yapmasıyla kaza yaptım . Çarpmanın etkisiyle bayılmışım. Ara ara yaşıyor hemen sedye getirin acill diye bağırış seslerini duyuyordum . Sonrasını hatırlamıyorum bile.

Gözlerimi yavaş yavaş açmaya başladığımda doktor bey gözlerini açıyor diye bir ses duydum başım patlıyordu ağrıdan bir sürü insan başımda durup konuşuyordu. .

" Nerdeyim ben. Noldu. Babam iyimi ".

Kalkmaya çalışırken doktor geri yatırdı.

** Sakin olun rojin hanım. Babanız iyi on gün önce taburcu ettik kendisini. 

" On gün önce mi ne zamandan beridir burdayım ben "

" Siz bir kaza geçirdiniz durumunuz oldukça kritikti. İki haftadır komada yatıyordunuz son birkaç gündür durumunuz iyiye gitti ve şimdi de şükür uyandınız. Riskli ve zor bir ameliyat geçirdiniz. Biz ailenize haber verelim sizde dinlenin biraz. Tekrardan geçmiş olsun."

Çarpmanın etkisiyle beyin kanaması geçirmiştim  uzun zamandır yoğun bakım da kalmışım Allah bilir neler oldu o zaman içinde.

Ben düşüncelere dalmışken annem abim babam hepsi içeri girdi.

" Kızım çawréşâmın. Annesinin göz bebeği şükür Rabbim seni bana bağışladı. Uyandım kuzum.
"

" Ben sana demedim mi hanım benim kızım bizi bırakmaz diye.  "

Yavaş yavaş kalkıp sarıldım anneme babama  abime , özlemişim.

" Anne noldu ben yokken sorun çıkmadı dimi. ?"

" Hayır kızım bir sorun yok hejan hanım azat hepsi çok üzüldü. Azat arada başında bekliyordu. O kaldı bir süre yanında. Doktorlar izin vermiyordu ama o dinler mi hiç. ? Sen hele bi evine gel gerisi kolay. "

Azat başımda mi bekledi. O beni tanımıyor bile. Zoraki nişan oldu ne alaka ?

"Orasını bilmem ben. Ona sor gelince"

Azatla biz tek kelime bile etmedik çok şaşırmıştım açıkçası. Beklediğine göre önemsiyor . Sevmediği tanımadığı birinin. Başında neden bekler ki insan. Buna rağmen beklediyse gerçekten sevse neler yapmaz diye de düşünmeden edemedim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Berdel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin