~ 7. ~

184 13 0
                                    

Max Verstappen

Charles Leclerc nagyon meglepett ezzel a pofonnal. Nem sok kellett volna, hogy én is adjak cserébe valamit, de úgy döntöttem megőrzöm a méltóságom.

Nem hagyom többé magam rajta felcseszni.

Beléptem a szobámba, majd visszadőltem az ágyba.

Fetrengtem az ágyban. Aludnom kellene, de telihold van, ami nem segít a helyzetemen. A telefonomat a kezembe fogtam, majd írtam egy üzenetet Landónak. Biztos voltam benne, hogy még fent van és Carlosról álmodozik.

Me: Gratulálok! Hallottam, hogy összejöttetek Carlosszal.

landonorris: Mégis kitől?

Me: Charlestól.

landonorris: Talán kibékültetek?

Me: Isten őrizz! Csak összefutottunk.

landonorris: Ne már!

Me: Ne kezd megint!!

landonorris: Most befogom. De akkor sem tetszik az ami köztetek van.

Me: Még jó hogy ebben a témában nem érdekel a véleményed.

landonorris: Lehetetlen alak vagy, Max Verstappen!

Me: Inkább mesélj el mindent!

landonorris: Mindent?

Me:  Csak nem máris?

landonorris: Nem bírta egyikőnk sem. Olyan csodálatos volt!

Me: Ez a Lando már jobban tetszik.😉

landonorris: Nekem is! De még mindig nem hiszem el, hogy Carlos is szeret engem. Már kezdtem elfogadni, hogy soha nem lehet több köztünk, de most...

Me: De mond már el, hogy történt.

landonorris: Megtudta valakitől a szobaszámom. Rá akartam csukni az ajtót, de sikerült neki beslisszani. Adtam neki 5 percet, mire kibökte, hogy szeret engem. Teljesen lefagytam. Azt hitte nem szeretem viszont. Majdnem elment már, amikor elmondtam, hogy én is szeretem. Átölelte a derekam, majd megcsókolt.

Me: Aztán több lett belőle.

landonorris: Na, igen! De egyébként aludnunk kellene.

Me: Én nem tudok aludni. Telihold van.

landonorris: Én sem, de más okból. Félek, hogy én is csak egy vagyok azok a nők közül akikkel járt.

Me: Nem hiszem. De ezt jobb lenne, ha elmondanád neki mi játszódik benned, milyen aggályaid vannak vele kapcsolatban.

we can't be friends (Lestappen ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora