Charles Leclerc
- Lando és Max. - mondta, bennem pedig felment a pumpa.
- Azonnal forduljunk vissza! - kiabáltam rá az anyósülésről. - Te idd le magad nyugodtan azzal a barommal, de én nem fogok vele egy légtérben lenni! Felejtsd el!
- Nem fordulok vissza! És hidd el nem én hívtam el, hanem Lando.
- Nem érdekel, hogy ki hívta el én akkor sem megyek. Fordulj vissza, Carlos!
- Nem fordulok. Maxszal ne törődj, ez most csak arról szól, hogy elengedd magad. Nagyon be vagy feszülve. Ideje kieresztened a gőzt.
- MI AZ HOGY NE TÖRÖDJEK VELE? AZ A ROHADÉK ÚGYIS BELÉM FOG KÖTNI!!
- Ne hisztizz már! Ígérem, ha köcsög lesz veled, elküldöm innen.
- Oké, legyen. - nem volt vele kedvem veszekedni.
Hát ez egy kibaszott hosszú este ez.
De nem érdekel. Inni jöttem és jól érezni magam. Max Verstappent ignorálni fogom és hidegen fog hagyni a szaros beszólogatása. Nem engedhetem meg azt, hogy felbosszantson.
A házhoz érve - ami igazából szinte egy palota volt. - azonnal kipattantam az autóból.
Azonnal innom kell valmit!
Amikor benyitottam a házba megnyugodtam, mert még nem volt az a majom ott.
- Hol van a viszkisüveg?
- Azért ne o...- a kezembe fogtam az említett dolgot, majd vedelni kezdtem. -...mindegy. - legyintett, majd a dohányzóasztalra helyezte a nasikat és a többi szeszes italt is.
Aztán csengettek amire a spanyol egyből felugrott a kanapéről és kinyitotta az ajtót.
- Szia, baby! De jó, hogy megjöttél! Remekül nézel ki.
- Szia! Te is jól nézel ki, mint mindig. - lépett be a lakásba, engem észre se véve.
- Hol van Max? Azt hittem veled jön.
- Azt mondta, hogy csak később tud csatlakozni, mert szimulátor versenye van. De amint tud itt lesz, szerelmem. - és előttem kezdtek el csókolózni.
Nyilván Lando nem vett észre, de azért Carlos lehetne annyira kedves, hogy nem előttem dugja meg. Szinte már lenyelték egymást.
Nem akartam látni, ahogy ezek ketten előttem dugnak ezért megköszörültem a torkom. Egyből felém kapták a tekintetüket, a brit lehajtotta a fejét zavarában.
Tényleg nem vett észre.
- Szia, Lando!
- Hali! Bocs, nem vettelek észre!
Sokan nem tudják, hogy Lando mennyire félénk is tudott lenni. Régebben alig szólt senkihez, félt idegen társaságban lenni. A járvány idején pedig Carlos segítette ki körülbelül a depressziójából. Akkoriban Carlos sokszor írt nekem erről, hogy mennyire félti Landót, hogy fél, hogy a brit csinál valamit magával. Az az időszak mindenki számára nagyon nehéz volt, de talán Lando viselte el a legnehezebben. A streameléseket is azért csinálta, hogy ne érezze magát egyedül.
- Semmi baj! Csak nem szeretnék semmi olyasmit látni...
- Miért nem szóltál, hogy már Charles is itt van? - fordult Carloshoz.
- Most miért? Csak megcsókolhatlak a haverom előtt, cariño.
- Megcsókolhatsz, de nem ilyen...mohón. Azt...azt majd máskor, máshol. - olyan mélyen elpirult, hogy már kezdtem sajnálni a szerencsétlent. - Hogy vagy Charles?
- Kössz, az ital sokat segít! - emeltem magamhoz a viszkisüveget.
- Láttam, hogy Magnussen belédment. Sajnálom!
- Hát...én is magamat, de téged jobban. Szar lehet ezt a McLarent vezetni, ráadásul piszok lassúnak tűnik.
- Hát...erre nem tudom mit mondjak.
- Ha ez így folytatódik tovább, akkor el kell menned onnan, Lando. - mondtam őszintén el a gondolataimat.
Tényleg nem egy traktort érdemelt és ahogy látom mostanában egyre nagyobb letargiában van.
Még a végén depressziós lesz a McLaren miatt.
- Lando, soha nem menne el. Meg nem is tudna, maximum jövőre.
- Igazából...ezt nem is szabadna elmondanom, de...de kaptam egy ajánlatot az egyik csapattól. - vallotta be miközben leült mellém és felbontott egy sörös üveget amit kortyolgatni kezdett.
- Mi? Mégis kitől kapnál te szerződést? - csodálkoztam. - A Haastól? Ne érts félre, ezt nem azért mondom, mert rossz pilóta lennél, hanem pont azért mert nagyon jó vagy és egy versenyképes autót érdemelsz.
- Egy olyan csapattól kaptam, ami mostanában elég versenyképes.
- Mondd már el, mi córazon! - ült le Carlos is, majd megfogta Lando egyik kezét és összekulcsolta őket, ezzel akarta őt bíztatni.
- A Red Bull-tól. A Red Bull ajánlott nekem egy szerződést és nem tudom mit tegyek. Nem tudom, mi a jó nekem.
Na, erre azért nem számítottam. A Red Bull. A jelenleg domináns Red Bull szerződést ajánlott neki és ő még azon gondolkozik aláírja-e. Egy élcsapat pilótája lehetne és a győzelmekért harcolhatna.
- Én a helyedben aláírnám. - mondtam el véleményem a dologról. - A McLaren már soha nem lesz olyan jó, mint Senna, Häkkinen vagy csak Hamilton idején.
- Ezt nem veheted ennyire biztosra, Charles. - mondta Carlos. - Hamarosan új szélcsatornájuk lesz, ahogy hallottam és kitudja mi lesz a jövőben.
- A McLaren nem egy gyári csapat.
- A Ferrari az, mégsem tud nyerni. - mondta halkan Lando.
Ebben igaza volt. De én hittem abban, hogy mi vissza fogunk térni, oda ahová valók vagyunk. A csúcsra.
- Igazából a nyári szünetig van időm eldönteni, szóval megnézem merre fogunk tartani a fejlesztési csomagunk után és aztán mérlegelek.
- Ez helyes. - értett vele egyet Carlos. - Nem szabad semmit elsietni.
- Csak olyan nehéz! Az eszem azt mondja, hogy menjek el a szívem viszont a McLaren felé húz, hiszen ők jutattak ide és én mindig is McLarent akartam vezetni. És Zak is ott van, aki sokat jelent nekem. Nélküle szerintem nem is lennék a mezőnyben. Ez olyan nekem...ez olyan szenvedélyem, mint neked a Ferrari, Charles. Ezért nehéz ez ennyire. De nem akarok ilyen deamortizált hangulatot teremteni. Inkább igyunk!
Ekkor kopogott és lépett be az a személy, aki tényleg deamortizáló volt számomra:
Max Verstappen.
ESTÁS LEYENDO
we can't be friends (Lestappen ff.)
FanficMár kiskorukban ismerte egymást a két rivális, a Red Bullos Max Verstappen és a ferraris Charles Leclerc. Utálták egymást, de nagyon. Kerülgették egymást és ahol csak tudtak belekötöttek a másikba. Nem tudtak egy légtérben meglenni. Feszültség volt...