2. Bölüm

2.5K 81 21
                                    

\\2. Bölüm\\

Kütüphaneye geldiğim de neredeyse her geldiğim zaman boş olan masaya çantamı bıraktım. Yorucu bir gün olmuştu.

Pamir Hoca'nın odasından çıktıktan sonra sınıfta Celâl ile hem bu konuda hemde okulda ki bir kaç dedikodu hakkında konuşmuştuk.

Hangi vicdansız matematik, biyoloji ve edebiyatı peş peşe koyardı ki!

Bunu yapacak tek kişi tabii ki Pamir Hoca'ydı. Dersimize girdiğinde ayrı diğer derslerdeyken hatta okuldayken ayrı eziyet çekiyorduk. Bu kadarı da olmazdı.

Her ne kadar tüm derslerimi sevsem de iki tane ana dersi peş peşe işledikten sonra beyin hücrelerim kısa süreli ölüm moduna geçiyordu. Ve ayrıca bugün 3 tane ana dersi peş peşe izlemiştik!

Sanırım unuttun. Bu kütüphaneye gelmemizin sebebi birazdan Pamir Hoca'yla birlikte matematik çalışacak olmamız. Daha doğrusu birazdan beynimizin intiharı olacak diyebiliriz.

Uzun bir süre ofladım bu yüzden. Başım zaten çok ağrıyordu birde Pamir Hoca'yla birlikte matematikten özel ders işlemek... İdam gibi geliyordu.

Arkadaşlar beynimiz elden gidiyor. İdam! İdam! İdam!

Matematik pdfini ve kulaklığımı çıkardım çantamdan. Pamir Hoca gelene kadar göz atabilirdim.

Pamir Hoca 15 dakika sonra geleceğini söylemişti.

Önümdeki pdfin ilk sayfasındaki soruları inceledim ve kulaklığımı takıp playlistlerimden bir şarkı açtım. Sorulara tekrar döndüğüm de parabol soruları olduğunu gördüm ve zor görünüyorlardı. Hızla yapmaya başladım.

Parabol sorularını hallettikten sonra diğer sayfaya bakındım. Hepsi polinom sorusuydu. Tebessüm ettim. Polinomlara bayılırdım.

Polinomları hallettikten sonra sayfayı çevirdim ve geometri soruları ile karşılaştım. Yüzüm buruştu.

Önümdeki geometri soruları analitik geometri sorularıydı. En zorlarından.

Geri çekildim ve gözlerimi pdften çektim.

Analitiki annesi sevsin.
Analitiki bulanı annesi sevsin.

İç sesim yine 'Annesi sevsin!' başlıklı olan konuşmasını yaptı. İç sesime göre 'Bunları, böyle olanları annesi sevsin!' diyebileceğimiz şeyler şöyleydi:

-Tam uykuya dalacağımız sırada bülbül gibi öten alarmları ve telefon aramalarını annesi sevsin.
-Mutlu mesut şarkı dinlerken tam şarkının en güzel yerinde şarkıyı bölen tabiri caizse moralimizi boka çeviren spotify reklamını annesi sevsin.
-Bizi anlamak istemeyip dersleri her geçen gün zorlaştıran MEB'i annesi sevsin.
-'Onu boşver bana odaklan.' Diyenleri annesi sevsin.
-Bizi anlamaya tenezzül etmeyen anneleri annesi sevsin.
-Okuduğumuz kitap çok güzel ilerlerken en sevdiğimiz karakteri öldüren yazarları annesi sevsin.
-Analitiki annesi sevsin.
-Analitiki bulanı annesi sevsin.
-Güzellik algısı, güzellik algısı diye dolaşıp herkese çirkin, kendine güzel diyenleri annesi sevsin.
-Eniştecileri annesi sevsin.
-Sıcak soğuk yapanları annesi sevsin.

...

-HANIMCI OLMAYANI ANNESİ SEVSİN!

Matematik Hocam +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin