1.

40 3 0
                                    

Ahoj, jmenuji se Jungkook Jeon a přistěhoval jsem se sem o prázdninách s mým otcem, protože mě na minulé škole šikanovali. Jsem gay a je mi 19 let.

—————————————————————
Pohled Kook

Vzbudil mě budík. Vůbec se mi do tý školy nechce, ale musím jinak by mě můj otec asi zabil.
 Vstal jsem, udělal si rychlou ranní sprchu, vyčistil si zuby atd. atd. atd.

Šel jsem se dolů nasnídat. Myslel jsem si že tu bude ještě otec, předtím než odejde do práce, ale nebyl tu. Byly tu jeno- WAFLE!! Wafle já miluju. Nasnídal jsem se a chvilku koukal na televizi.

Když jsem se podíval na čas, tak jsem se zhrozil. Za 17 minut začíná škola. A já to mám od baráku nějakých 25 min. Rychle jsem popadl batoh, obul si boty a vyběhl.

Na přechodu jsem narazil do nějakého kluka.

,,Dávej pozor!" Rozsypaly se mu všechny papíry co měl v ruce. Začal jsem je všechny sbírat. ,,Moc se vám omlouvám''. Usmál se na mě ,,To se stává. Děkuji za pomoc''

Rozeběhl jsem se směr škola.

Škola začíná za 5 minut a já už jsem před ní.
Vytáhnu z batohu papíry, podívám se ve které třídě mám teď první hodinu a rozeběhnu se tam. 

Pohled Tae

Potom co mě ten mladík srazil na přechodu, jsem běžel mojí zkratkou do školy.

Rychle jsem vběhl do třídy matematiky a sedl si úplně dozadu. Jako jediný totiž sedím sám.

Pan učitel matematiky přišel do třídy.
,,Tak třído, chci vám představit vašeho nového spolužáka, který s vámi bude odteď chodit do třídy. Jmenuje se Jeon Jungkook"

Do třídy vešel asi o hlavu menší kluk. To je ten kterého jsem potkal na přechodu!
Jelikož bylo vedle mě jediné volné místo tak si šel sednout ke mně.
=========================

Ahoj, tohle je moje první kniha. Tato kapitola je trochu krátká ale budu se snažit dělat je delší.
Doufám že se líbí 😁

I purple u 💜

Maybe, I love you-Vkook [j. jk×k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat