6.

14 3 0
                                    


Pohled Kook

*Crrrrrrr crrrrrrrr* To si ze mě děláte srandu ne? *crrrrrr crrrrrr* Zrovna teď mi začne zvonit mobil že? Zrovna když mi Tae chtěl říct za co ho šikanovali.

,,Hele Kooku, tohle by jsi asi měl vzít ne? To je tvůj táta." Konečně se podívám na displej co tam svítí za jméno. Táta.

,,Hele, počkáš tady prosím? Já si jenom odskočim mu to zvednout a hned jsem zpátky." Odběhl jsem i se svým iPhonem 14 na záchod a zalezl si do jedné z kabinek. Nato že je tahle restaurace docela malá a zapadlá, tak tu mají dobré záchody. Měl bych mu to asi zvednout, co? Zmáčkl jsem zeleně svítící tlačítko na displeji.

,,Čau Kooku. Nevěřím že jsem se dočkal. Hele, chtěl jsem se zeptat, kdy máš v plánu se vrátit? Jenom jako že už je půl desátý večer." Podíval jsem se na hodiny, a málem jsem omdlel. To jsem s nima strávil tolik času?

,,Jo, promiň už pomalu vyrážim a za 45 minut jsem doma." řekl jsem a típl to. Najel jsem ještě na zprávy, jestli mi někdo nenapsal, ale bohužel nikomu z minulé školy opravdu nechybím. Otevřel jsem dveře a vyšel z kabinky. Kdybych jenom věděl co se stane potom...

------------------------------------------------------------------------------------------------

Ahoj, jsem zase tady

Straaaaaaaaaaašně mooc se vám omlouvám, že nevyšla kapitola, ale byla jsem unavená a neměla jsem moc času, jelikož jsem se ještě učila.

Maybe, I love you-Vkook [j. jk×k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat