Pohled Kook
Dlouho. Už je to strašně dlouho co nás unesli. Každý máme pokoj sdílený s někým. Hobi sám, já s Taem, a Jin je s tím klukem. Prý se jmenuje Namjoon Kim.
Jsou tam okna, ale nešlo by jimi utéct jelikož jsou zamčená a klíč má jen Luhan a Sehun. Ten se k nám za ten týden přestěhoval. Už mají prý domluvenou i svatbu. Dnes by měli jít na nějaký večírek a nám zavolají nějakýho jinýho chlapa. Myslím že Yoongi se jmenuje. Nebo nějak tak.
***
,,Kluci, tak my jdeme, neudělejte žádnou blbost. Jinak víte jak to skončí... Za chvíli je tady ten Yoongi, jak jsem vám říkal. Tak čus." Zakřičel na nás těsně předtím než se zabouchly dveře, Luhan. Já s Taem jsme šli do obýváku si sednout na gauč. Jin s Joonem šli do pokoje a Hobi se snažil najít Sprite a špagety.Už jsem sahal po ovladači že si pustíme televizi, ale ozval se zvonek. Rychle jsem 'položil' ovladač na stůl a běželi jsme ke dveřím. Podívali jsme se na sebe, jakože kdo otevře.
,,Jungkook." Řekl Joon. Se mu to říká když nemusí otevírat on. Vydal jsem se tedy ke dveřím u kterých byl zvenčí zvonek, na který někdo - nejspíš Yoongi - nepřetržitě zvonil. Natáhnul jsem se ke klice a dveře otevřel. Za nimi stál docela pohledný mladík.
,,D-dobrý den, Pane Yoongi." Pozdravil jsem trochu zakoktaně Yoongiho. Ten se na mě usmál.
,,Čus hoši, můžu dál?" Zeptal se mě pobaveně. Až teď jsem si uvědomil že stojím ve dveřích a on nemá jak projít dovnitř.
,,Ehh p-pardon Pane. Moc se omlouvám." Omluvil jsem se mu.
,,V pohodě. Hele mohl bych nějaký pití?" Zeptal se mě cestou do obýváku, kde si sednul k televizi.
,,Ano, samozřejmě." Řekl Jin když jsem dlouho mlčel. Odešel jsem do kuchyně a šáhl do skříňky, kde jsou skleničky. Moc mi tam nešlo dosáhnout. Nevím jestli je to tím, že nám tu dávají málo jídla a zeslábnul jsem, nebo že jsem se nějak záhadně zmenšil. Už jsem ji držel v ruce, ale zabalancoval jsem a spadnul do zadu a pořádně se praštil do hlavy.
Pak už jen tma...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cs lidi. Už jsem tady zas
ČTEŠ
Maybe, I love you-Vkook [j. jk×k.th]
Teen FictionJungkook se přistěhoval z Busanu, protože ho na minulé škole šikanovali. Co se stane, když na nové škole potká nového kluka? Co když se s ním skamarádí? Anebo víc než to? Bude v nebezpečí? Nebo naopak? Varování: Boy×boy Násilí Knížka u které nevím d...