Pohled Kook
,,Bude toooo
Dej pušinku Joonovi." Cooooooooo? Tak to ne. Ani si nechci nic nic sundávat. Ach jo. Sundal jsem si tedy jednu ponožku.
...Už to bylo docela vproudu. Bylo tu spoustu prázdných flašek od alkoholu. Byly 4 hodiny ráno a Yoongi byl skoro celej nahej. Já teda taky, ale jen proto, aby nebyl Yoongi sám. (To ti všichni věříme Kooku). Tae měl asi z nás nejvíc oblečení. Naopak nejmíň toho měl Luhan a Sehun. Ti neměli žádné.
Zatočili jsme flaškou a hrdlo flašky padlo na mě. Naopak konec padl na Yoongiho. Ajajaj. Ten nedává lehké úkoly. A jelikož před chvilkou pil, tak to nebude lehký.,,Tákže zajdo nebo králíku nebo jako co to vypadáš, dej pusu mmm Taemu." To si ze mě děláš srandu.
Poslední kus oblečení jsem měl na sobě. Vypadá to že to budu muset splnit.Přišel jsem k Taemu. Už z něj taky táhl nějakej ten alkohol. Snad toho vypil tolik že si to nebude pamatovat. A já taky. Chytl jsem jeho tváře do svých rukou. Byl jako zhypnotizovaný. Jenže ne nadlouho.
Vyskočil na nohy a jen na nás zařval ,,Běžím se po tom alkoholu vyblejt." A byl fuč. Ufff ještě že toho vypil tolik.
,,Mně se chce spát." Ozval se Yoongi.
,,Mně taky."
,,Mně taky." Začali s ním všichni souhlasit. Já jsem byl taky unavený a ještě mě trochu bolela hlava. Vydal jsem se tedy do pokoje, který jak už jsem se jednou zmínil sdílím s Taem.
Lehl jsem do postele. Po chvilce mi začalo vadit jak táhne alkohol i ze mě. A to jsem vypil jen jednu flašku vodky. Došoural jsem se tedy nějak do koupelny abych se umyl.
Bez oblečení jsem si zalezl do sprchy, kde jsem na sebe pustil teplé kapky vody. Vodu jsem nechal téct dál a namatlal jsem si na sebe sprcháč. Pomalu ze mě ten sprcháč stékal i s vodou. Už už jsem ji chtěl vypnout ale vypla se sama.
,,Ještě jsi nesplnil ten úkol Kookie." Řekl někdo za mnou. Otočil jsem se a tam stál Tae. WTF co ten tady dělá? Vždyť má buďto ležet anebo ještě blejt.
,,Co tady děláš? A-a nekoukej na mě tak." Uvědomil jsem si, že před ním stojím zcela nahý. Rychle jsem ho odstrčil na stranu a vzal si ručník. Omotal jsem si ho okolo pasu.
Došel jsem zpátky k nám do pokoje. Tam jsem si nějak navlíkl pyžamo.
,,Kookie, ten úkol."
,,No co s nim."
,,Máš ho ještě splnit."
,,Ale my už jsme flašku ukončili takže ne."
,,Kookie. Puosím."
,,Co nechápeš na slo-" Nedokončil jsem to, protože se jeho rty přitiskly na ty mé. Chtěl jsem ho odstrčit, ale neudělal jsem to. Místo toho jsem začal spolupracovat. Vůbec netuším proč. Možná protože jsem měl v sobě nějaký ten alkohol, nebo možná protože se mi Tae před pár dny asi začal líbit. Netuším. Každopádně po tom co vypil si to rozhodně pamatovat nebude, tak proč to nevyužít. Takhle jsme se tam chvíli líbali, dokud nám nedošel vzduch. Podíval jsem se do jeho tmavých očí.
Jestli jsem někdy pochyboval že se mi líbí. Tak teď se mi všechny pochyby smazaly.
Po chvilce zírání na sebe si šel Tae lehnout. Já jsem ještě došel do kuchyně pro prášky na bolest hlavy, aby až se vzbudíme tak abysme ho měli na nočním stolku.
___________________________________________
Ahoj, chtěla jsem moc poděkovat za 25 votes. MOOOC děkuju 💜
ČTEŠ
Maybe, I love you-Vkook [j. jk×k.th]
Fiksi RemajaJungkook se přistěhoval z Busanu, protože ho na minulé škole šikanovali. Co se stane, když na nové škole potká nového kluka? Co když se s ním skamarádí? Anebo víc než to? Bude v nebezpečí? Nebo naopak? Varování: Boy×boy Násilí Knížka u které nevím d...