3.

19 3 0
                                    

Pohled Kook

,,Máte radši vajíčka na měkko nebo na tvrdo?"

Vůbec nevím proč se nás ptá zrovna na tohle. Myslel jsem že to bude poškola a né lekce vaření.

,,Já osobně asi spíš na tvrdo. Na měkko je strašně měkké." S Taem jsme se na sebe vzájemně podívali a snažili se tomu druhému přečíst myšlenky. ,,Tak na měkko nebo na tvrdo?" ,,Noooo, asi na měkko" řekl Tae. ,,Taky" Pan učitel chvíli přemýšlel. ,,No tak uděláme vajíčka na měkko.

PO POŠKOLE (Pohled Tae)

Šli jsme parkem a nejednou se ozval Kook ,,Tae, nevíš proč jsme měli místo poškoly hodinu vaření. Obzvlášť s panem profesorem na matematiku?" 

Začal jsem přemýšlet až se mi muselo kouřit z hlavy. Vždyť to nedává smysl. vždycky když jsem byl po poškole tak jsem tam seděl a psal nějaký rovnice o osmnácti neznámých na druhou. Že by byl mírnej jenom kvůli nováčkovi? Asi jo. Ale proč tím pádem nebyl hodný i na mě, když jsem přistoupil na tuhle školu?

,,HEJ. ZEMĚ VOLÁ KIMA TAEHYUNGA!!!" zakřičel na mě Jungkook. ,,Jo, promiň, jen jsem se nad něčím zamyslel" ,, Kim Taehyung zapojil mozek?!?!?! to není možný. Řekněte mi kdo jste a co jste udělal s Taehyungem, který ještě před chvílí vařil se mnou vajíčko na měkko" Zasmál se Kookie. 

Zrovna jsme šli okolo kašny a Kookie se furt smál a nevypadal že hodlá skončit. Smál se tak že neviděl na cestu, tím pádem neviděl co se děje.

Rychle jsem doběhl ke kašně, kde jsem nabral do dlaní co nejvíce vody a běžel zpět za Kookem. Vylil jsem na něj všechnu tu vodu a rychle od něj odběhl. Kookie se přestal smát. Sjel mě vražedným pohledem, u kterého jsem si myslel že ho dokážu jen já. Rozeběhl se ke mně takovou rychlostí, že jsem se bál jestli není náhodou nejrychlejší člověk na světě. Ale asi ne. 

Z přemýšlení mě vytrhl náraz ztlumený trávou. Podíval jsem se udiveně na Kooka, který si na mně zatím ustlal. Odkdy má sakra takovou sílu? Do tak roztomilého kluka bych to neřekl.

Maybe, I love you-Vkook [j. jk×k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat