Pohled Kook
Vzbudil jsem se na budík, který jsem si nastavil, abych nepřišel na tu policejní stanici až v 7 večer. Posadil jsem se abych si mohl stoupnout, ale zaujal mě papírek, který se nacházel zvenčí mého okna. Přišel jsem k oknu, které jsem otevřel a rozhlédl se, jestli není někdo poblíž. Nikdo. Vzal jsem ho do ruky a začal číst.
Jestli se vydáš na policii a nahlásíš svého otce jako pohřešovanou osobu, neskončí to s vámi dobře. S obouma.
-Medvídek Killer
Hej kámo WTF. Papírek jsem vzal a hodil ho do koše. Došel jsem si do sprchy a překvapivě se vysprchoval. Vzal jsem si na sebe nějaké slušné oblečení a vyrazil.
V polovině cesty jsem si však uvědomil, že nemám to oblečení. Takže jsem to otočil a vydal se cestou zpátky k mému domovu.
Když už jsem měl dům na dohled, zahlédl jsem u okna do mého pokoje nějakou osobu. Rychle jsem se za ní rozeběhl, ale bylo to rychlejší.
Vrátil jsem se tedy domů, kde jsem skočil nejprve do komůrky, kde byly rukavice a nějaký ten sáček a až potom se vydal do koupelny. K mému štěstí tam bylo špinavé prádlo, které patřilo otci. Vyndal jsem jeho Gucci tričko a hodil ho do toho pytlíku. Pro jistotu jsem vyndal ještě kalhoty které se tam skoro nevešly.
Rychle jsem si skočil ještě do pokoje. U okna byl další papírek.
Jungkookie Jungkookie, já to ale myslím vážně. Tady máš důkaz.
Nechoď tam, jinak takhle skončíš i ty.
-Medvídek killer
To se mi přestává líbit. Vzal jsem jak tenhle, tak i ten papírek z koše s sebou na policii. Vyrazil jsem a za chvíli jsem byl tam. Zaklepal jsem a ozvalo se tiché 'dále'. Otevřel jsem a vklouznul jsem dovnitř.
___________________________________________________________________-
Moooooooooooc se omlouvá mže jsem dlouho nic nevydala. Byli jsme se školou na výletě na tři dny a nějak jsem to už potom nestíhala.
⭐ a 💭 potěší.
I purple U 💜
ČTEŠ
Maybe, I love you-Vkook [j. jk×k.th]
Novela JuvenilJungkook se přistěhoval z Busanu, protože ho na minulé škole šikanovali. Co se stane, když na nové škole potká nového kluka? Co když se s ním skamarádí? Anebo víc než to? Bude v nebezpečí? Nebo naopak? Varování: Boy×boy Násilí Knížka u které nevím d...