Pohled Kook
Poté co jsme se dostali ven, nás položili na zem. Přejel jsem nás pohledem jestli jsme všichni. Doteď jsem vlastně nebyl venku, tudíž jsem si nemohl všimnout že jsme uprostřed nějakého pustého lesa.
,,Rychle všichni nasedněte do aut!" Křikl na nás ten neznámý. Vyběhl jsem tedy k nebližšímu autu. Po cestě mě dohnal Tae. Zakopávali jsme, ale to bylo jedno.
Sedl jsme si do auta společně s Taem, Jinem a Joonem. Řídil Yoongi. Já jsem seděl u okýnka, Tae vedle mě, takže veprostřed a Jin taky u okýnka jenom na druhé straně. Joon seděl vepředu na místě spolujezdce. Yoongi strčil klíčky do zapalování a nastartoval. "Pomalu" jsme vyjeli a Yoongi nám začal všechno vysvětlovat.
,,Asi bych vám měl všechno vysvětlit, co? Takže já jsem se sem dostal taky tak nějak nedobrovolně. Řekli mi, že jestli vás nepohlídám a nebudu hrát jejich kamaráda, zabijou mi sestru*. Jedinou rodinu kterou mám. Když nepočítáme přítele. S nechutí jsem to vzal. Když jste mi ale u dveří otevřeli vy, věděl jsem že vás odtamtud musím nějak dostat. Jelikož tady Namjoon je bratr Jimina mého prvního přítele. Nóóóó a Hobi je můj druhý přítel. Ano máme vztah ve třech. Naštěstí jsem měl u sebe mobil. Jako jediný jsem i u flašky zůstal střízlivý, protože jsem měl v plánu napsat Jiminovi-vašemu zachránci. Domluvil jsem se s ním že dneska přijede a nějak nás odtamtud dostane. No a pak už víte co se stalo." Řekl nám Yoongi jak se to a proč se to všechno stalo.
Takže ten neznámý se jmenuje Jimin?
Podíval jsem se z okýnka a viděl jsem jak vjíždíme z lesní cesty na normální silnici.
Pohled Hobi
Seděl jsem na sedačce vedle Jimina, mého a Yoongiho přítele. Zrovna mi dovysvětlil jak se to všechno odehrálo. Jak já je oba miluju. Dokázali naplánovat tak primitivně náš útěk. Jsou superheroes. Koukl jsem se do zpětného zrcátka a viděl jsem tam nějaké auto.
,,Jiminie, já myslel že kluci jedou před námi. Nebo ne?" Otočil jsem se na Jimina. Ten se na mě udiveně podíval.
,,Vždyť jedou před námi." Řekl mi Jiminie. Pak se ale podíval do zpětného zrcátka. ,,Dopr- to je Sehun a Luhan. Musíme je setřást."
_______________________________________________
*Kdysi měli nějaké spory a Luhan zabil Yoongimu otce i matku. Potom mu Luhan i Sehun (jakožto jeho přítel) vyhrožoval všemi blbostmi, že jestli neudělá to a to tak mu zabije sestru. Yoongi to plnil, jelikož věděl čeho je Luhan schopný. Nejednou totiž přišel k němu do baráku s pistolí kterou mířil na Jisoo (Yoongiho sestru).
Cs cs cs. už jsem tu zas s další kapitolou. snad se líbí. ⭐ a 💭 potěší. Moooooooooc vám děkuji. Blížíme se k 200 views. Díky díky díky.
I purple U 💜
ČTEŠ
Maybe, I love you-Vkook [j. jk×k.th]
Roman pour AdolescentsJungkook se přistěhoval z Busanu, protože ho na minulé škole šikanovali. Co se stane, když na nové škole potká nového kluka? Co když se s ním skamarádí? Anebo víc než to? Bude v nebezpečí? Nebo naopak? Varování: Boy×boy Násilí Knížka u které nevím d...