.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
."
Günaydın...."
"Günayd-.. Heizou?
"Kazuha..? LAN"
"lan LAN BİZ NE ZAMAN GELDİK"
"Bilmiyorum.. başım çok kötü benim"
"Dün en son bayılmıştın.. hayal meyal hatırlıyorum Tomo'yla resim çektiğimizi ben de.."
"Tom'la. Sanırım o getirmiştir öyleyse.. benim adresimi tarif edecek şekilde bilmediğin için de kendininkini vermişsindir."
"Olabilir.. de..?
Kazuha, Tom'a yazmak için telefonunu açtığında hava karanlık olduğu için önce saate bir göz atmış, sonra Heizou'ya geri dönmüştü.
"Heizou.. biz dün akşam 10 gibi çıkmamış mıydık"
"Hıhı?"
"Saat 5.. sarjim da iki kalmış zaten daha çıkmadan önce doldurmuştum.. aslında bi üç dört saat dışarıda kalmıştık gibime gelmişti ama zaman geçmemiş sanırım, O kadar da uyumuşuz gibi"
"KAZUHA"
"Hı?"
"LAN BUGÜN ÇARŞAMBA OLMUŞ"
"NE"
" BİR BUÇUK GÜN UYUMUŞUZ"
"HASSİKTİR ANNEM 87 KERE ARAMIŞ"
"bittik."
"Çocuğun doğum gününü de kaçırdık"
"Hay sikeyim onu boşver iyi oldu.. mesaj at bari getirdiğin için sağol de"
"Umarım saçma salak şeyler çekip de storye falan atmamışımdır.. annemle sabah konuşurum artık şimdi uyuyordur.."
"Galerine bakmaya korkuyorum Kazuha."
"Ben de. O yüzden önce bir ben ba- ÖHGGÖHÖHÖJ"
"ULAN O KADAR MI KORKUNÇ"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
....
"KAZUHA BUNE KAÇ KİŞİYE GİTTİN AMK""lan BİLMİYORUM ESKİ SEYDİR BU NERDEN ÇIKTI"
"Eski olduğuna inanmak istiyorum."
"Saat veya tarih kısmı falan da yazmıyor... Bir yerlerden inmiştir kendi kendine..."
"Bi arabada binmediğin kalmıştı zaten Scara'ya"
"Oha ne alaka sus"