1

96 11 8
                                    

Heizou:
"Okulda mal mal baktın bari şimdi bir şey açıkla? Ne demek çıkma teklifini kabul ettim? İki ay bile olmadı çocukla tanışalı? DİNLİYOR MUSUN SEN BENİ?"

Kazuha:
"Akşam kaçta müsait olursun demiş"

Heizou:
"KAZUHA APTAL MISIN DİNLEMİYORSUN BİLE ARTIK"

Kazuha:
"Dinliyorum. Kızıyorsun sadece o yüzden bir şey diyemiyorum"

Heizou:
"Kendini düzgün bir şekilde açıklayabilsen kızmam, kimse kızmaz. Hoşlanmıyorum dediğin çocuğa karşı böyle davranınca delirmemiz normal değil mi sence?"

Kazuha:
"Bilmiyorum"

Heizou:
"Inazuma'ya gidelim."

Kazuha:
"ne?"

Heizou:
"Inazuma'ya gidelim diyorum. Tomo'nun mezarına gidelim. Dayanamadığını bilsem de en azından farkında olacaksın kırmamak için çıkmayı kabul ettiğin kişinin sadece sokaktan geçen rastgele birisi olduğunu. Tomo değil o"

Kazuha:
"Sadece canımı yakmaya mı çalışıyorsun?"

Sesi durgunlaşmıştı yine Kazuha'nın. Kimsenin üzülmesini istediği yoktu Kazuha'nın. Ama yine de böyle giderse daha kötü olacağının da farkındaydı herkes.

'Hayır.' Dedi Heizou, hala yüzüne bakmaya devam ederken. Kazuha ise asla bakmıyordu. Son günlerde belki de hiç göz göze bile gelmemişlerdi.

Heizou:
"Bakacak mısın artık bana?"

Kazuha:
"Kızlığını görmeyi sevmiyorum"

Heizou:
"En yakın arkadaşın olarak kendimde görüyorum sana kızma hakkını. Sana ne zaman çok aşırı şekilde kızdım ayrıca? Hiç. Şuan ise kendini bile düşünmeden başkaları için kendini şekilden şekile sokuyorsun, nasıl izin verebilirim ben buna? Çocuktan en azından hoşlansan bir şekilde hazmedebilirdim nasıl birisi olduğunu, evine kadar biliyor o çocuk farkında mısın? Ya bir ş-"

Kazuha:
"Bilmiyor"

Heizou:
"Nasıl bilmiyor Kazuha? Eve kadar taşımış bir de bizi, o konu için de hala kızgınım zaten sana. Ya bir şey yapsaydı? Korkunç birisine benziyor ki götürdüğü mekan bile herkesin başka kimse tarafından gözükmeyen içki masası vardı, farkında mısın sen? Habire telefonu evirip çevirip sıkmayı da bırak sevgilin iki dakika cevapsız kalsa bir şey olmaz"

Kazuha:
"Bilmiyor işte, o gün bizi o getirmemişti bile"

Heizou:
"Kim getirdi?"

Kazuha:
"Kuni"

Heizou:
"....
?
Ne diyorsun?"

Kazuha:
"Görmedin mi galerimi?"

Heizou:
".... Oydu yani?"

Kazuha:
"Ne oldu kim bilir bilmiyorum ama bu yüzden de sinirliyim ona, Tomo'ya gönderdiği resim de çektiği o resimmiş. Ayrıca,'Yüzünü görme diye alev bile koydum Kazuha'nın suratına, bye bye😼😼💥' yazmış çocuğa, mesajları silmiş bir de sonradan ama fotoğraf mesajını silmeyi unutmuş."

Heizou
"Tomo değil Tom. Ayrıca o ne öyle, doğru söylediğine emin misin?"

Kazuha:
"Ss almış.. neyse işte"

Last Memory - KazuScaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin