"Mal mısın amına koyayım çocuğun üzerine niye tabak deviriyorsun sen"
"ÇELME TAKMAYA ÇALIŞTI BANA SANKİ SEN GÖRMEDİN SİGNORA BEN DE AL SANA ÇELME O ZAMAN DEDİM, DUA ETSİN O TABAĞI KAFASINA VURA VURA BAYILTMADIM ONU"
"Hadi seni anlıyorum Ajax sen niye 'sen nasıl minik üyemize ayak uzantırsın' diyip çocuğun kafasına boş tepsiyle vurdun"
"Sen niye vurmadın"
"CEZA ALIYORDUK"
"Ama harika derecede popüler olduğum için kızlar beni savundu ve almadık. Ayrıca ben en azından çocuğun kıyafetine çorba döküp yüzüne tatlıyla tokat atmadım, değil mi minik yaban mersinim-"
"Kazuha'ya şikayet etmez beni değil mi"
"Edebilir, sevgilisi sonuçta"
"Signora niye hep en kritik yerlerde araya giriyon"
...
"ANANIN AMI NOLUYOR LAN?!!?"
Yetkili kişiler bir süre sonra ufak bir anons yapmış, herkesin bahçeden hemen hızlı bir şekilde akademiye geçmesini istemişti. Beklenmedik bir şekilde CİDDİ bir fırtına başlamıştı. Hava durumlarında yağmurun y si bile yokken yıldırımlar düşüyordu.
"Galiba Raiden'i si-"
"Sus be ALLAH'IM ÖLECEĞİM GÜN BU GÜN MÜ GERÇEKTEN"
Herkes içeride toplanmış, bazıları panik yaparken bazıları umursamıyordu bile. Güvendelerdi, ancak böyle bir şeyin nereden geldiği belli değildi. Bu kadar güçlü insan var olunca en ufak şakalaşmada bile dünyanın düzeni birbirine giriyordu sonuçta.. pek şaşmamak gerek, değil mi?
Akşam olana kadar görevliler öğrencileri akademinin çok yakınında bulunan yurda kadar götürmeyi başarmıştı, kimseye bir şey olmasın diye bu işi özenerek yapmışlardı ve geceye doğru anca bitmişti. Görevliler ile birlikte onlara yardımcı olabilecek seviyede güce sahip öğrenciler de biraz da olsa sorumluluk almıştı. Yurtta herkese yetecek oda olmadığından ise oda ayarlaması yapılması gerekiyordu. Fakat olası dışlama durumları ve odaların yalnızca iki kişilik olma sorunundan dolayı kimsenin bi sıkıntısı çıkmasın diye kura gibi bir şey ile seçilecekti kişiler. Odalar pek büyük değildi. Şekli biraz dikdörtgeni andıran odanın içinde karşı karşıya iki yatak vardı, odanın giriş kısmının yanında buzdolabı ve küçük mutfak aletleri.. ayrıca odalarda çalışma masası ve kıyafet dolapları da vardı ancak bunların bazı odalarda yeri değişikti. Odaların içinde de ayrı küçük bir odacık şeklinde banyo vardı, banyo tüm yurt için ortak değil. Önceden yurtta kalan kişiler kendi odalarına geçtiğinde odası olmayan kişiler için eşleşme yapılmaya başlandı, aynı zamanda kura çekimi olurken hangi odada kalınacağı da seçiliyordu çünkü arta kalan odalardan cidden iki yatağın anca sığdığı, çok minik olanlar vardı.