Silah seslerinin odayı doldurmaya başlaması ve camların patlaması ile herkes oldukları yerde felç olmuş gibi kıpırdamadan duruyorlardı, şok hissi tüm vücutlarını sarmıştı ve beyinleri tek bir komut bile gönderemiyor gibiydi. Ilk kendine gelen Levi oldu, patlayan pencerelerin altına Hange'yi kendine çekip eğilirken diğerlerine de seslendi.
"Eğilin!"
Mike çabucak kendini Nanaba'ya siper ederek eğildi, Erwin de aynısı yaptı ama tek başına. Hiç kimsenin bu saldırıyı beklemediği belliydi. Buradan bir an önce ayrılmaları gerekiyordu ancak kapana kısılmışlardı, muhtemelen etrafları sarılıydı ve keskin nişancılar her an ateş etmek için hazırdı.
"Erwin, ne yapacağız!?" Herkes alışık oldukları gibi Erwin'in planına sığınmaya çalıştılar, ne de olsa o her an her şeye hazırlıklıydı. Ancak Erwin'in beyni çalışmayı bırakmış gibiydi ve kendisi de o an sadece saklanmaktan başka bir şey yapmıyordu.
"Bilmiyorum Nanaba, bilmiyorum!" Erwin iyice gerilmişti, ne yapacağını bilmiyor oluşu onu daha da geriyordu. Bir süre sonra silah sesleri kesilince durdular. Mike kalkmaya hazırlandı ancak Nanaba onu durdurdu.
"Bekle, tuzak olabilir..."
*
"Beceriksizler!"
Sarışın kadın, efendisinin kendi ekibi bu şekilde azarlamasının iyiye işaret olmadığı biliyordu. Sessiz bir şekilde efendisinin başında duruyordu ve kendi kendine konuşmasını dinliyordu.
"Efendim, kesinlike o ekibi kovmalısını-"
"Işine bak, bana ne yapacağımı söyleme!" Adam, sarışın kadını sert bir tonda susturdu.
"Benim haberim olmadan saldırı düzenlemek ne demek!? Şu an yerimizi bile tespit edebilecekleri izler bıraktığınızın farkında mısınız!?" Adam, kendi özel ekibinin böyle bir sorumsuzluk yapmalarını kabul edemezdi. Kadın 'haklısınız', dercesine başını eğip konuştu.
"Bizim onları izlediğimizi öğrenmişler, bu yüzden de ekip onları uzaktan vurarak yer şeyi çabucak bitirmek istemiş. Ancak tabiki Dedektif Smith'in ekibi daha erken davranmış."
Adam sinirli bir şekilde yumruğunu masaya vurdu. "Tebrikler, gerçekten de hepsini öldürmeyi başarıp dosyaları yok ettiniz. Bravo!" Adam sinirli sinirli onlarda dalga geçti.
"Her neyse, o eve bir daha saldırmayacağız. Bir süre gizliliğimizi güvenceye almalıyız, ardından planımı ortaya koyacağım, daha fazla bekleyemem." Adam, elindeki bıçağı çevirdi ve ardından plan panosuna doğru fırlattı. Bıçak tam Levi'ın fotoğrafına saplanmıştı.
***
Aksiyon başladı derken kısa kestim, ama hiç beklemediğiniz bir anda da aksiyon başlatabilirim yani bana güvenmeyin :D
Dediğim gibi bölümleri şimdilik kısa tutacağım, diğer bölümde muhtemelen EMA giricek biraz eğlenceli bir bölüm olacak.
Siz yine de bana güvenmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Past Future of Veterans | LeviHan
FanfictionAot Veterans-LeviHan ağırlıklı fanfiction | Modern Au