0.3

12 1 0
                                    

Genç adam evde çok sıkılmış ve sigarasını alıp yeni taşındıkları mahalleyi gezmeye karar vermişti. Her şey çok normal gidiyordu, tabii o çığlığı duyana kadar.

Bir kadın çığlığı.

Genç adam ilk başta kafasını bile çevirmedi. Fakat bu çığlık çok acıklı ve gür bir şekilde tekrarlandığın da yardım etmesi gerektiğini düşündü ve gidip gitmemek arasında kararsız kaldı. Biraz düşündü, o düşünürken bu sefer ise boğuk bir çığlık geldi ve genç adam birkaç metre ötesinde duran kulübeye yöneldi.

Genç adam insanlara yüzünü göstermek istemezdi çünkü zamanında yaptığı pis işlerinden tecrübe kazanmıştı, sadece okula giderken yüzünü açıyordu. Mahalleye inerken yüzüne balaklava geçirmişti. Yüzünün görünmemesi şuan işe yarayacaktı.

Genç adam yavaş ve sessiz adımlarla kulübeye yaklaştı, amacı sessizce içeri girip müdahale etmekti fakat bir ağaç dalı tüm sessizliği bozunca hemen kenara saklandı. B planına geçiyordu. Kendini aciz gösterecek ve içeriye sızıp kadına yardım edecekti.

Tam tahmin ettiği gibi içeriden bir adam geldi, üstü çıplaktı. Bunu tahmin etmemişti. Ya içeride cinsel bir şey yaşıyorlarsa da ben yanlış anladıysam diye düşündü, fakat öyle olsaydı o çığlık o kadar gür ve yardım çağrısı gibi olamazdı. Siktir dedi içinden, düşündüğü şey olamazdı değil mi?

İçeriden gelen kişi Genç adamı görüp sanki kaçıyormuş gibi tuttu ve arkasından ellerini bağladı. İçeri sürüklemeye başladığın da çivili ip Genç adamın ellerini çiziyor etrafa kan damlatıyordu. Ama Genç adam sesini çıkarmadı.

İçeri girdiklerinde etrafı incelemeye başladı, ve aradığını buldu. Yerde kaşı ve dudağı patlamış, karnında el izleri olan ayrıca neredeyse çıplak olup gözleri ağlamaktan şişmiş olan bir kadın yatıyordu. Tek kelime ile mahvolmuştu.

Bu şeref yoksunu puşt, kadına tecavüz etmişti.

Genç adamın elleri sinirden titremeye başlamış ve çiviler daha çok ellerini çizmeye başlamıştı. Kadın rahatsız hissetmesin diye hemen gözlerini üstünden çekip yüzünde gezdirmeye başladı. Yüzü çok tanıdık ve apayrı bir şekilde masumdu. Bu kadını daha önce görmüş müydü?

Hatırlamıyordu.

Tecavüzcü Genç adamı bir anda köşeye adeta fırlatınca Genç adam hazırlıksız yakalandı ve başını köşeye çarptı. Başının resmen delindiğini hissediyordu. Maskesinden kan damladı, Genç adam ise bunu fırsat bilip aklından bir sayı tuttu. Bu onun eğlencesiydi.

Kan damlalarını saymaya başladı.

Kadına döndüğünde, şerefsiz orospu çocuğunun kızın üstüne yürüyor olduğunu fark etti. Fakat kadın o haliyle bile olsa küfür etmeyi başarmıştı.

"Yapma, dur artık piç kurusu"

Genç adam sırıttı ama bir yandan da kadının tecavüzcüyü hırçınlaştırdığını fark etti, çünkü tecavüzcü kadına daha hızlı atılmış ama kadın son anda dudaklarını bükmüştü. Fakat puşt herif durmadı.

"Çıkar şu dudaklarını seni sürtük!"

Ve beklediği an 2 saniye içerisinde Genç adama ulaştı. Genç adam ellerini çivili iplerden kurtarmış ve ayağa kalkmıştı.

Maskesinden 7. Damla düştü.

Tuttuğu sayı 7 idi.

Arkadan gelen hışırtıyı duyan tecavüzcü tedirginlikle arkasını döndü fakat Genç adamın gür sesi çoktan odayı doldurmuştu.

Asıl eğlence şimdi başlıyordu.
_____

Meraktan patlayın diye bölümü 3'e böldüm BDHXHDBCRJDBFHDHFJF

SAF KÖTÜLÜK

SON DAMLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin