8.bölüm

35 5 0
                                    


Bilirsiniz, bazı şeyleri açıklamak gerçekten zordur, bir andan diğerine hayatta sahip olduğunuz tüm kesinlikler ve hayaller mükemmelleştirilebilir, yenisiyle değiştirilebilir veya basitçe yok edilebilir, bu üzücü ama son seçenek kesinlikle en yaygın olanıdır ve bu konuda da öyle.

Kendimi bulduğum durum, eğer durup düşünürsek, bir ömür boyu kesin olan şeylerin birkaç saniye içinde nasıl yerle bir olabileceğini görmek gerçeküstü ve bu olduğunda ne yapmalıyız? Kimsenin bu cevaba sahip olduğunu sanmıyorum. "Sahip olduklarına ancak onu kaybettiğinde değer verirsin" diyen beşinci nesile lanet ediyorum şu anda, sanırım gerçeğin ağırlığını ancak üzerinize düştüğünde anlarsınız, kahretsin, neden ? bu kadar acıtacak mı? Sanki hayatımın küçük saati yerde paramparça olmuş gibi, zamanın nasıl geçtiğini anlayamıyorsunuz ve öyle bir an geliyor ki gerçekten mutlu olup olmadığınızı, yoksa her şey hep bu kadar karanlık mıydı diye sorguluyorsunuz.

Güzel anılar bile ağırlaşır, etrafınız insanlarla dolu olmasına rağmen yalnız hissedersiniz, karanlıkta bir labirentte gibisinizdir, geçer diyenler vardır, bu sadece bir dönemdir diyenler vardır, diyenler de vardır bu bir tanrı eksikliği, kahretsin bunun ne olduğunu bilmiyorum ama beni deliliğe sürüklüyor. Sasuke de böyle mi hissetti? Tanrılar aşkına, ona hiç yardım etmedim! Ona ulaşmak yerine üzerine bastım ve onu daha da derine batırdım, acısını küçümsedim çünkü anlamadım, derinlerde bir şeylerin yanlış olduğunu biliyordum ama bunu görmezden gelip hayatıma devam etmek çok kolaydı Sanki hiçbir şey olmamış gibi hayat sürüyordum, sadece onun ölmesini izledim.

(Kushina) - Aşkım, gitmemiz lazım - dedi annem battaniyenin altında sırtımı okşarken.

Sasuke öldükten sonra çıldırdım, vücuduna yapıştım ve uyanması için çığlık attım, kimsenin yaklaşmasına izin vermedim, doktorlar beni bastırıp sakinleştirici vermek zorunda kaldı, uyandığımda içerideydim. O zamandan beri odamdan çıkmadım, hiçbir şey yemedim, hiçbir şey söylemedim, sadece bu kabustan uyanmak istedim.

(Naruto) -Yapamam anne - Ayağa kalktım ve ağlamaktan kırmızı gözlerle baktım anne, onu seviyorum ve o  - Kırık bir ses ile konuştum ve gözyaşlarına boğuldum, bana şaşkınlıkla baktı ve ben de fırlattım kendimi onun kucağına attım, yüzümü göğsüne gömdüm ve tüm gücümle onu tuttum - SEVDİM ANNE AMA BİR KORKAKTIM O'NDAN NEFRET ETTİM....ONA ÇÖP GİBİ DAVRANDIM VE ARTIK O GİTTİ ANNE... O ÖLDÜ VE BEN ONA NE HİSSETTİĞİMİ SÖYLEYEMEDİM... ONDAN NEFRET ETTİĞİMİ DÜŞÜNEREK ÖLDÜ... ÖLDÜ VE HEPSİ BENİM SUÇUMDU... HAYATIMIN AŞKINI ÖLDÜRDÜM

Ciğerlerimdeki tüm havayla çığlık attım ama bu hissettiğim çaresizliği ifade etmeye yetmedi, annem kendi elleri ile göz yaşlarımı silerken babam şimşek hızıyla kapıdan içeri girdi ve beni kendine çekip sarıldı

(Minato) - oğlum....

(Naruto) - Bunu yapamam baba, Sasuke'yi o lanet tabutun içinde göremeyeceğim ve bunun benim hatam olduğunu bileceğim, onu öldürdüm baba

(Minato) - Naruto, bu doğru değil, Sasuke'yi sen öldürmedin

(Naruto) - ama onun ölümünü izledim ve hiçbir şey yapmadım bu onu öldürmek değil de ne

(Kushina) - tatalım...

(Naruto) -lütfen odamı terk et, yalnız kalmak istiyorum... endişelenme, cenazeye gideceğim, şimdi gidebilirsiniz, tamam mı? Sadece birkaç dakikaya ihtiyacım var ve hazırlanacağım

Annemle babam isteksiz olmasına rağmen odadan çıktım ve ayaklarım soğuk zemine değdiğinde kısa bir rahatsızlık hissederek yataktan kalktım, banyoya yürüdüm ve duşu açtım, hala kıyafetlerim üzerimdeydi. yere yattım ve tek başıma cenin pozisyonunda uzandım. Gözyaşlarım bedenimi ıslatan suya karıştı, hava çok soğuktu, sanki vücuduma bin iğne giriyordu ama hareket edemiyordum. yok olmak istedim...

ikinci sansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin