9.bölüm

34 5 0
                                    


Gökyüzüne bakarak ne kadar zaman harcadığımı size anlatabileceğimi sanmıyorum, gözyaşlarım otomatik olarak yüzümden aşağı akıyordu, düşüncelerim o kadar hızlı akıyordu ki aynı zamanda sanki kafam patlayacakmış gibi hissediyordum. Ayrıca boş, yalnız ve sonsuz bir yerde sıkışıp kaldığım hissine kapıldım; nereye koşarsam koşayım manzara hep aynı olacak, hiçbir şey değişmiyor, beni dinleyen kimse yok, sadece yalnızım

(???) - hey dostum, iyi misin?

Transtan uyanıp karşımdaki küçük çocuğa bakmak için çaba harcadım.

(Naruto) - İyiyim

Koluma baktı cildimde küçük çizikler vardı, oraya nasıl geldiklerini bilmiyordum, incindiğimde pek hissetmedim ama umurumda da değildi.

(???) -sen melek misin?

  Hüzünlü bir gülümseme sundum

(Naruto)- Melek  olmaktan çok uzağım

Tam soru sormak için ağzını açacakken kırmızı gözlü, siyah saçlı bir kadın endişeyle yanımıza yaklaştı.

(Kurenai) - konohamaru seni arıyordum

(konohamaru) - merhaba anne, kendisinin bir melek olmadığını söyledi ama sen bana kolları çizilen insanların cennete geri dönmek isteyen melekler olduğunu söylemiştin

O çocuğa baktım ve Sasuke'nin kollarındaki kesik izlerinin hatırası gözyaşlarımı gizlemek için başımı eğmeme neden oldu ama hıçkırıklarım bana ihanet etti.

(kurenai) - konohamaru insanlara böyle şeyler söyleme, özür dile

Başımı salladım ve küçük çocuğa yaklaştım, onun hizasına gelmek için eğildim, kollarımı sıvadım ve kollarımı gösterdim.

(Naruto) - gördün mü? Yarışta kollarımı incittim, çok saçma ama annen haklı, ben zaten bir melekle tanıştım, birkaç gün içinde evlenecektik.

Çocuk bana merakla ve beklentiyle baktı.

(Konohamaru) - Bir melekle tanışmak istiyorum! Nişanlınla tanışabilir miyim?

Ellerimi saçlarının arasından geçirdim ve yıldızlara baktım

(Naruto) - Üzgünüm ama meleğim çoktan cennete döndü

(konohamaru) - ama o cennetten döndüğünde evleneceksin, değil mi? Peki onunla tanışabilir miyim?

Gözyaşlarımın yüzümü ıslatmasına engel olmak için gözlerimi sımsıkı kapattım.

(Kurenai) - Konohamaru, neden dondurmacıya gidip gerçekten lezzetli bir şeyler sipariş etmiyorsun?

Kadın, annesinin teklifi üzerine heyecanla ayrılan çocuğa parayı veriyor

(Kurenai) - Biliyorsun ben bir psikoloğum ve eğer istersen söylemek istediğin her şeyi dinlemek için buradayım

(Naruto) - Sasuke'yi geri getirebilir misin?

(Kurenai) - Ben.. Üzgünüm ama...

(Naruto) - Yani senin bana yardım edebileceğini sanmıyorum, kimse yapamaz

Kadın içini çekerek çantasından bir kart çıkarıp sarışına uzattı.

(Kurenai) - eğer yardım istersen beni araman yeterli

Elinde kocaman bir fincan dondurmayla biraz uzakta oturan oğluna doğru yürüyor.

Kullanmayacağımı bildiğim halde kartı cebimde tutuyorum, kalkıp yürümeye başlıyorum kıyafetlerim çamurdan kirlenmişti, hava ıslak toprak kokuyordu belki gökler de benimle aynı hüznü paylaşıyordu

Eve döndüğümde ailemin ve arkadaşlarımın oturma odasında endişeli ifadelerle oturduğunu görüyorum.

(Kushina) oğlum, neredeydin?

Sarılmana karşılık verdim ama daha zayıf bir şekilde

(Kushina) Giysilerin neden çamurla kaplı?

(Naruto) Az önce meydana çıktım, yoruldum ve bir süre çimlere uzanmaya karar verdim

Kızıl saçlı, aynı anda hem üzgün hem de rahatlamış bir nefes veriyor.

(Kushina) - Neden yukarı gelmiyorsun? Sıcak bir duş al, kıyafetlerini değiştir, ben de sana yemen için gerçekten lezzetli bir şeyler hazırlayacağım, tamam mı?

Sadece kafamı salladım ve kanepede oturan babama baktım.

(Naruto)- Baba, beni Sasuke'nin evine götürebilir misin?

(Minato) - emin misin?

(Naruto) - evet, önce bir şeyi kontrol etmeden uyuyabileceğimi sanmıyorum

   
 
  Hava bulutlu ve karanlık, arabanın içi sessizlik rahatsız edici, soğuk hava camları buğulandırıyor ve ön cama hızla çarpan küçük damlalara bakıyorum, bütün gün neredeyse hiçbir şey yemedim, midem şikayetçi Acıktım ama bir şeyler yeme fikri bir şekilde midemi bulandırıyor, Sasuke'nin evinin girişine bakıyorum, babam arabayı park ediyor ve aceleyle dışarı çıkıyorum, olumlu bir şekilde başını sallayan ve el sallayan babama bakıyorum. dudaklarda melankolik bir gülümseme.

O lüks eve doğru ilk adımlarımı atıyorum ama aynı zamanda o kadar yoğun bir enerjiyle kapı zilini çalıyorum ki, bitkin suratlı bir hizmetçi bana cevap veriyor, onu tanıyorum, Sasuke'nin yapmayacağı mesajını veren de aynı hizmetçiydi. Nişanın onaylandığı gün akşam yemeğine gel.

(Shizune) - merhaba efendim Naruto

Kibar görünmeye çalıştı ama sesindeki üzüntüyü duyabiliyordum.

(Naruto) - iyi günler, mümkünse Bay Fugaku ile konuşmak istiyorum

Cevap vermekten korkuyormuş gibi görünüyordu ama konuşmak üzereyken bir ses sözünü kesti ve kapı eşiğinde iyi giyimli bir adamın silueti belirdi.

(Fugaku) -Bir şey ister misin?

O adamın soğuk sesi karşısında zorlukla yutkundum

(Naruto) - iyi günler efendim, buraya sizden bir iyilik istemek için geldim, Sasuke okulda her zaman yanında bir defter taşırdı, nesneyi saklamak için izninizi almak istiyorum

Bana çarpık ve sıkılmış bir şekilde baktı ama sonunda çok işi olduğu için acele etmemi istemeyi kabul etti.

Daha önceki aynı hizmetçi beni Sasuke'nin odasına yönlendirdi ve hafif bir selam vererek veda etti.

Etrafımdaki yerin güzel olduğunu ama melankolik bir havası olduğunu gözlemledim.

Yatağa oturdum ve yüzümü yastığa gömdüm, onun da hep aynı şeyi yaptığını hayal ettim, sanki yılardır tek dostu o yatakmış gibi hissediyorum

Ayağa kalktım ve odanın köşesindeki küçük banyonun varlığını görmezden gelmeye çalışarak kitapların arasında defteri aramaya başladım, talihsizliğimin başladığı yer orası diyebilirim ama yalan söylemiş olurum, kendi imzamla imzaladım beni onsuz bir hayata mahkum eden cezayı veriyor. Ve şimdi buradayım, tıpkı bir gemi enkazının kendisini dalgalardan kurtarmak için ip araması gibi, bir zamanlar varoluşunuzun tutunacağı şeye dair umutsuzca bir ip bulmaya çalışıyorum.

ikinci sansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin