Naruto kesiklerimi dikkatlice temizledi, gözlerinde bir sürü duygu vardı ama hiçbirini tanımlayamadım, gerginim; endişeli; İçten içe kendime doğru şeyi yapıp yapmadığımı soruyorum, güvenmem doğru mu? Ya kendime şu an olduğundan daha fazla zarar verirsem? Bu şüpheler sık sık oluyor, kendimi kaygılı hissetmeden edemiyorum, o kadar çok denedim ki; pek çok yönden ama ondan kaçamıyorum, bu içgüdüsel, karıncalanma korku; sanki insanları birleştiren bağlar eski bir kumaşın küçük, ince iplikleriymiş gibi kırılganlık hissi, her hareket onu kırabilir, terk edilme fikri beni korkutuyor; Zaten pek çok şeyi kaybettim ve bunların benim hatam olduğunu kabul etmek acı veriyor; bencilliğim; beceriksizliğim, bazen denemeye devam etmenin, yaşamaya devam etmenin bir sakıncası olup olmadığını merak ediyorum, kafa karıştırıcı ve acı verici duygulardır.
(Naruto)-Sasuke...?
Sabırlı sesin beni düşüncelerimden uzaklaştırıyor, endişeli yüzüne bakmamı sağlıyor.
(Sasuke)-ah, evet?
(Naruto)- o kadar dalgın görünüyorsun ki, ne düşündüğünü bilmek için sana ekstra ramen alırım
Çocukça rüşvet girişimi karşısında hafifçe gülümsedim ama ona gerçeği söyleyemedim, endişelenmesini istemiyorum ve sarışının ona güvensizliklerimi anlatacağına %100 bile güvenmiyorum. Beni gerçekten önemsediği ve en azından biraz da olsa sevdiği ihtimali beni içten içe mutlu ediyor ama bana acımasız bir şaka yapıyor olma ihtimalini de göz ardı edemem.
(Sasuke) - Şafak vakti buraya gelip, üstelik odama izinsiz girdiğin için ne kadar aptal olduğunu düşünüyorum; Hırsızlık ve içeri girme suçundan tutuklanabileceğinizi biliyor muydunuz?
Elimden gelen en iyi azarlamayı yaptım ve o sadece güldü, her şeyi ilk yardım kutusuna koydu ve yüzünde bir gülümsemeyle yanıma oturdu.
(Naruto)- Bunu daha önce fark etmediğim için ne kadar aptal olduğumu merak ediyorum.
(Sasuke) - Neyi fark ettin?
elini yüzüme koydu ve biraz daha yaklaştı; beni öpmek istemesinin imkânı yok mu? Tam olarak ne yapmam gerektiğini bilmediğimden sadece nefesimi tuttum ama Naruto'nun yaptığı tek şey yüzüme üflemek ve gözlerimin önünden bir tutam saçı almaktı.
(Naruto)- sen berbat bir yalancısın.
Alnıma küçük bir öpücük kondurup uzaklaştı, beni tamamen şaşkına dönmüş ve kesinlikle kıpkırmızı bırakmıştı.
(Sasuke)- ama.......birdenbire ne oldu?
Sarışından çok kendime söyledim ama o duymuş gibiydi ve başımı okşadı.
(Naruto) - Seni bu şekilde bırakacak kadar küçük kafanı neyin bu kadar rahatsız ettiğini bana söylemen için bana güvenmeni bekleyeceğim, söz veriyorum bunu kazanacağım ve sonunda o gün geldiğinde güvenini onurlandıracağım. Naruto Uzumaki'nin sözü
İzci yemini tabelasını yaptı, ben de kahkahalarımı tutamadım.
(Sasuke)- sen çok aptalsın Naruto, kaç yaşındasın? on?
Küçük gülme krizim geçer geçmez Naruto'ya baktım, gözleri parlıyordu ve yanakları kırmızıydı.
(Sasuke) - ne oldu?
(Naruto) - Seni ilk kez gülümserken görüyorum, gerçekten gülümserken.
Konuyu değiştirmeye çalışırken biraz kızardım ve biraz öksürdüm
(Sasuke) - Açlıktan ölüyorum ve bana kahvaltı borçlusun.
(Naruto) - ah, Bu doğru.
(Sasuke)- o zaman ben duş alacağım ondan sonra hazırlanıp gidelim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ikinci sans
FanfictionNaruto biraz sorunlu bir gençtir ve ebeveynlerinin onu kendisiyle aynı üniversitede okuyan antisosyal bir çocuk olan Sasuke Uchiha ile evlendirmeyi planladığını öğrendiğinde her şey daha da kötüleşir. Boşanma talebinde bulununcaya kadar Uchiha'ya ez...