14.bölüm

36 4 0
                                    

SASUKE

Bana gülümsedi mi? Bana gülümsedi! Onun güzel gülümsemesinin beni her zaman büyülediğini fark ettim, hatta itiraf etmek istediğimden daha da fazla, ama ne zaman yaklaşmaya çalışsam görmezden geldi ya da yüzünü kapattı.

Bir gün bana gülümseyeceğini hiç düşünmemiştim, anlamıyorum. Evlendikten sonra bana olan nefretinin artacağını öğrendikten sonra, neden nazik davranıyorsun diye düşündüm. Neden arkadaşım olmayı kabul ediyorsun? Bunu haketmiyorum. Ama deneyebilir miyim? Hayatımda o kadar çok acı çektim ki, ya bunun için tekrar acı çekersem? HAYIR ona bağlanamıyorum, benim gibilerin onun gibileri yok etmeye hakkı yok, ne kadar istesem de o benim buna değmediğimi çok geçmeden anlayacak, hayal kırıklığına uğrayacak ve gidecek tıpkı herkes hep yaptığı gibi, yine yalnız kalacağım, bu bir lanet, ben lanetlendim.

naruto

(Naruto) - dünya'dan Sasuke - Uyanmasını sağlamak için ellerimi yüzünün önünde salladım, ta ki çağrımı anlayana ve bana buz gibi gözleriyle bakana kadar.

(Sasuke) - Naruto, sana bir soru soracağım ve dürüst olmanı istiyorum.

Zorlukla yutkundum, Sasuke'nin varlığı ağır ve bir şekilde çok güçlüydü, Uchiha soyadını taşıyan birine yakışır şekilde. başımı salladım

(Sasuke) - Bana karşı tavrını değiştirmene ne sebep oldu?

Bir an ona her şeyi anlatma ihtiyacı hissettim, onun cansız bedenine nasıl tutunduğumu, nasıl suçluluk hissettiğimi, o kadar acıyla yazılmış sözlerini okudukça duygularımın nasıl netleştiğini, kırılan ruhunu nasıl gördüğümü. çizimlerini, ona eziyet eden tüm acılardan onu nasıl koruyabilmeyi istediğimi ama o buna inanmadı, ona inanması için nedenler vermedim.

(Naruto) -Sana çok haksızlık ettim, hatalarımı telafi etmek istiyorum.

(Sasuke) - Kendini suçlu mu hissediyorsun?

(Naruto) - evet!

Gözleri daha da soğudu ve ayağa kalktı.

(Sasuke) - ailelerimizin adı ve onuru adına ilişkimizi olabildiğince barışçıl tutacağız, ancak vicdan yükünüzü hafifletecek bir nesne veya günahlarınızı telafi edecek bir yol olarak kullanılmaya razı değilim. Umarım kendi şeytanlarınla baş edebilirsin ama bu bir teselli olacaksa senden hiçbir zaman nefret etmedim.

Sasuke döndü ve beni şaşkın bir halde bırakarak odadan çıktı, yine de son cümlesi aklıma geldi, benden nefret etmiyordu. Benden nefret etmiyor!

"Benden nefret ettiğini sanıyordum" Sasuke, ben de senden nefret etmiyorum, bunu biliyor musun? Hayır, sana bunu söylemeden bu hastaneden ayrılmana izin veremem.

Sasuke

Kaba davrandım ama yine de yapamıyorum, bana davranışından dolayı kendini suçlu hissediyor ve canı cehenneme, onun nefret etmesini istemiyorum, yapamam, yapamam. benden nefret etmeye devam etmesi benim için daha kolay olacak bu yüzden.....

  (Naruto) -SASUKE

Arkama baktım ve nefes nefese bir Naruto buldum, bir elleri duvara dayalıyken diğeri birkaç dakika önce damarlarına enjekte edilen serum çubuğunu tutuyordu, vücudundaki yaralar onun yatakta olması gerektiğine dair açık bir uyarıydı

(Sasuke) - Naruto, ne yap....

(Naruto) - SENDEN NEFRET EDİYORUM

Gözlerim büyüdü, ağzım açıldı ama ses çıkmadı o an söyleyebileceğim bir şey aradım ama hiçbir şey çıkmadı

ikinci sansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin