Dışarıda büyük bir fırtına oluştu, kalın ve gürültülü damlalar, yetişkinlerin bile cesaretlerini sorgulamasına neden olan şiddetli gök gürültüsü, Sasuke hâlâ uyuyordu ama yüksek sesler onu yavaş yavaş uyandırıyordu, perdeleri kapatmak için pencereye doğru yürüdüm ve yanına gittim. Artık tepeden tırnağa tamamen yorganla örtülü olan yanına uzanmak için yatakta kıvrılmış halini görünce biraz gülümsedim, bunu çok sevimli buldum.Şimdi düşündüğümde, birinin yanına uzanıp onu uyurken izleyerek, güzelliğine hayran kalarak ve iyice dinlenebilecek kadar rahat olup olmadıklarını merak ederek mutlu ve tatmin olmuş hissetmem ironik, keşke biri bana bunu söyleseydi. Bir süre önce, partilere giden ve geceyi rastgele insanlarla herhangi bir bağlılık olmadan geçiren Naruto, bunu komik bulur ve böyle bir şeyin imkansız olduğunu söylerdi, asla ciddi bir ilişki istemediğimden değil, derinlerde bir şımarık ve kendine güvensiz bir çocuk, bu cümbüş, isyan ve dürtüsel davranışlarda, bir kişinin güvensizliğinin diğerinin güvenini yok etmesi, kendiyle, sorunlarıyla ve pişmanlıklarıyla baş edemeyen ebeveynlerin, suçu çocuklarına yüklemesi etkileyici.
İstediklerinin ve inandıklarının ötesine geçerek, daha rahat bir seçenek olduğu için gözlerini kapatıp eylemlerinin sonuçlarını görmezden gelmek, travmalarını ve güvensizliklerini partnerlerine yansıtan çiftler, sevmeye yemin ettikleri kişilerin güvenini ve özgüvenini yok ediyor onları hak ettikleri tek şeyin bu olduğuna inandırarak, Üzücü ama birçok insanın gerçeği bu, bunun benim gerçekliğim olabileceğini düşününce ürperiyorum.
Sasuke- Naruto, sence bir şey mi oldu?
Ben hala orada uzanırken Sasuke çenemi tuttu ve kafamı biraz salladı, ona baktığımda yüzü yastığa gömülmüştü, birkaç tutam saç yüzüne düşmüştü ve sadece küçük bir kısmı açıkta kalmıştı, tamamen sevimliydi, bu haksızlıktı Yüzü uykudan buruşmuş ve saçları dağınık olmasına rağmen, aslında çok çekici görünüyordu, ellerimi narin bir şekilde onun asi saç tellerinin arasında gezdirdim, yüzünü görene kadar yüzünün her özelliğini hayranlıkla okşadım.
Naruto-cadı saçı.
Gözlerini kocaman açtı ve hızla ayağa kalkıp elini saçlarının arasından geçirdi.
Sasuke- cidden mi??
Gülmemeye bile çalışmadım, Sasuke'nin tepkisini görmek muhteşemdi
Sasuke, sen iyi değilsin biliyorsun.
Kendimi onun üstüne "attım" ve o göğsümün üstüne gelene kadar yatağın üzerinde yuvarlandık.
Naruto - Şaka yapıyorum, saçını seviyorum
Gözlerini devirdi ama içinde hafif bir gülümseme olduğunu görebiliyordum.
Sasuke-üniversiteye ne zaman döneceksin?
Naruto - birkaç gün içinde ama açıkçası o kadar da heyecanlı değilim, notlarım seninki kadar iyi değil
Sasuke - ama yine de bundan hoşlanıyor gibisin, notların o kadar iyi olmayabilir ama tartışmalarda ve grup çalışmasında en iyisisin. Bu kadar enerjiyi nereden bulduğunu hep merak etmişimdir.
Naruto- doğru, itiraf etmeliyim ki teorik kısım hiçbir zaman benim güçlü noktam olmadı, ama seçtiğim üniversiteyi seviyorum, yapmaktan hoşlandığınız bir konuda insanlara nasıl yardım edileceğini biliyor, onlara iyi çalışma koşulları sağlıyor, babamın size sunduğu şey bu bana her zaman şöyle derdi: "Çalışmalarınızın sadece sizin için değil, diğer insanlar için de meyve verdiğini bilmek sevindirici, herkesin bir fırsata ihtiyacı var" ve bundan hoşlanmıyor musunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ikinci sans
FanfictieNaruto biraz sorunlu bir gençtir ve ebeveynlerinin onu kendisiyle aynı üniversitede okuyan antisosyal bir çocuk olan Sasuke Uchiha ile evlendirmeyi planladığını öğrendiğinde her şey daha da kötüleşir. Boşanma talebinde bulununcaya kadar Uchiha'ya ez...