12.rész🛫🌶🌶🌶

142 16 2
                                    

Alia szemszöge

Nagyon álmosan keltem az ébresztőre.
-Mio Flor rosszul aludtál?Egész éjjel forgolódtál.
-Igen Sal ideges vagyok mert találkozom a szüleiddel és ez nagy dolog.
Mosolyogva simit az ajkamra.
-Oh Szépségem nem kell.Ők mint a többi gazdag szülő tesznek arra milyen vagy belülről csak a rang és az etikett számít.
Megdöbbenek,hogy így beszél róluk de végülis beláttam ez én szüleim se különbek.
-Mesélj róluk-kérem.Sóhajt majd belekezd.
-Sergio az apám családja jómodú földbirtokosok voltak.
Anyám Valentina családjának pedig híres szőlői voltak.
A két család úgy döntött összeköti a javaikat így a szüleim összeházasodtak.
Se szerelem se érzelem csak üzlet.
Mindig mondják,hogy a borbirodalom az ő házasságuk gyümölcse.
-De hisz az te vagy Kedves-felnevet.
-Ezért szeretlek Alia mert nagy a szíved-megcsókol.-sose kaptam szeretet tőlük.Törödtek velem felneveltek megtanítottak mindenre amit tudnom kell a borról de ennyi.
Mások fociztak az apjukkal én nekem a prés fajtákat kellett magolni.
Anyám se ölelt túl gyakran vagy puszilt meg .
A szavai késként döfnek a szívembe.
Átölelem szorosan és megcsókolom.
-Mindent megfogok neked adni Mi Amore.
Magára húz és csókolni kezd vadul.
-Alia a te szerelmed a legjobb dolog ami ebben az elbaszott életemben kaphattam.
Ledőnt az ágyra majd csókolgat.
-Tőled minden ölelés vagy csók mámorító-simogatom a haját miközben a nyakam csókolja.
-Minden megteszek amit csak akarsz mert te mindent megérdemelsz Playboyom-mosolyogva fölémtornyosul.
-Ne mondj ilyeneket mert túl csábító a birtokló énemnek ,hogy a kedvemre nekem adod magad-belémdőf én pedig jólesőn felnyögök.
-Pedig mindenestül a tiéd vagyok-miközben erősen ostromol felnyúlok az arcához és magamhoz rántom egy csókra.
Egyre erősebben löki magát én szédülni kezdek.
-Megőrjítesz-zihálja és mikor eldurran a nyakamba harap.
Nem fáj inkább tovább fokozza bennem a vágyat.
Nem lassít a tempon,hogy nekem is jó legyen.
-Gyerünk Szivi kövess-megfeszülök de a nevét már nem tudom sikoltani mert csókkal hallgattat el a szája.

Nemsokára minden készen áll az indulásra.
Magángépen utaztunk.Voltam már repülön mikor nyaralni mentünk vagy síelni így nem volt idegen a repülés.
A magángép nagyon kényelmes volt.
Sal nem bírt magával és folyton azzal cukkolt,hogy menjünk mosdóba huncutkodni.
-Na Alia kérlek.-csak nevetve a fejem ráztam.
Az út felénél jártunk amikor úgy gondoltam engedek a csábításnak .
Sal éppen valamit intézett a laptopon.
Felálltam és mikor elhaladtam mellette az ölébe ejtettem egy kis meglepetést majd haladtam a mosdó felé.
1 perc múlva szó szerint berontott az ajtón.
Felmutatta a kezét amiben ott volt a bugyim.
-Tetszett a meglepetés? -kérdem kacéran.
-Alia -megragadott a tarkomnál-ez a kis akciód totál beindított.
Feldobott a mosdóra majd feltűrte a ruhám alját.
Letolta nadrágját.Megfogtam a kőkemény dákoját és simogatni kezdtem.
-Mitől adtad be a derekad?-kérdi rekedten.
A vágytól izzó barna szempárba nézek.
-Már mondtam mindent meg akarok neked adni,mert szeretlek-megcsókol majd egybeolvadunk.
A fenekem folyamatosan a mosdónak ütődik de nem érdekel.
Ez a férfi az aki mellett nőnek érzem magam és akit szeretek.
-Ha tehetném egésznap kefélnék veled Mi Amore-megint a szavai hatására jobban ural el a kéj.
A lökései egyre hevesebbek mikor egyszerre jutunk a csúcsra.
Megcsókolja a nyakam majd a fülembe súg
-A mindenem vagy .A rabszolgád lettem Alia.-simogatja a fülem a vallomása.
Az érett szexi férfi a rabja egy fiatal kis lánynak.
Lesegít a mosdóról.
-Uh azért nem túl kényelmes helyszín-mosolyogva hátranyúl és a sajgó fenekem simogatja.
Túl jól esik.Nyögök egyet.
-Csak nem egy kis kéjes nyögést hallottam?-nyúlna a lábaim közé de elkapom a kezét.
-Nem nem már megkapta amit kívánt Seginor Lorenzi.
A mosolya most sunyivá válik.
-Mi van ha mindig kívánom?Ne feledd Alia-lassan letérdel elém-van más amivel gyönyört okozhatok neked-már a lábaim között a nyelve vad táncra hívja csipőm amíg egy újabb orgazmust élek át.

Salvatore szemszöge

Ez a nő a tökély.Belement a repülős szexbe.Mikor az ölembe pottyantotta a bugyiját olyat rándult a dákom majdnem kiugrott a gatyámból.
Azt hitte megállíthat abban,hogy kiegítsem.Mindig elérem majd,hogy kifeküdjön a gyönyörtől.

Nem sokára leszállunk.Nem örülök,hogy a szüleimmel találkozik.Alia csupaszív érzelmes nő.Nem fogják őt megérteni és ő ezt kudarcként éli majd meg.
Én is ilyen voltam az elején.Csak engem már megkeményített ez a szeretet nélküli élet.Mostanáig.Alia mindenért kárpótol és úgy érzem nem üres és magányos az életem .
Míg itt leszünk fel fogom tenni a második kérdésem.Nem várok tovább.
Vajon,hogy dönt majd?

Végre leszállunk.Aliaval kézen fogva megyünk az autóhoz ahol szívélyesen üdvözlöm Marcot a sofőrünket.
-Uram végre jó újra itthon látni-mosolyogva ölelem meg.
-Nekem is.Marco hadd mutassam be a hölgyet Alia Waren a barátnőm.
A férfi kezet csókol neki az én virágom pedig a legszebb mosolyát adja hálából.
Az úton Alia mondta sose járt még Olaszországban így egy napra beviszem a városba.Firenze hatalmas és gyönyörű.
Nemsokára tengernyi szőlő ültetvény mellett haladunk el .
Mesélek az itteni életről és a versenytársainkról.
-Van egy aki különösen a begyemben van.Guierrmo Tozzi.Fiatal korom óta ismerem.Mindenben le akart győzni.Ez a mai napig tart.
-Kicsit gyerekes-mondja-egy férfi mutasson fel valamit de ne a másikat eltaposva.
Megcsókolom.
-De már megint legyőztem.
-Jobb üzletet kötöttél?
Elmosolyodom majd összefonom az ujjainkat.
-Nem. Nekem van a legcsodásabb barátnőm.Téged senki sem szárnyalhat túl-vadul a számra tapad és szenvedélyes csókunk kitöröl minden mást a fejemből.

Amikor megérkezünk látom Aliat lenyűgőzi a birtok.
-Sal ez csodás-a régi birtok mint egy kis ékszerdoboz tündököl a tájban.
A nappaliba érve Lorenzo fogad a szüleim tanácsadója.
-Salvatore úr örülök,hogy látom.
-Szintén örülök Lorenzo.A hölgy Alia Waren a barátnőm.
-Hölgyem-kezet csókol-a szülei már nagyon várják,hogy megismerhessék a hölgyet.
-Itt vannak?
-A Tozzi családnál vannak látogatóba vacsorára itt lesznek.
-Remek akkor megmutatom a birtokot és le is tudunk pihenni.
-Alig várom-Alia mosolya mindent szebbé varázsol.

Sziasztok!

Vajon mit szólnak Sal szülei Aliahoz?Mit tartogat még a párnak Itália?

Playboy szívében Where stories live. Discover now