Salvatore szemszöge
Hiába az észvesztő szex Aliával mégis feszült vagyok a vacsora miatt.
Míg a Gyönyörüm készült addig én idegesen toporogtak.
-Jaj Mi Amore nyugodj meg.Gondolj a bátyára őt tisztelted.-na igen Victorio. Miatta és Alia miatt viselkedni fogok .Mikor leértünk a nappaliba megjöttek a vendégek.
Roberto és Maria Tozzi mindig kedvesek voltak.Hiába az egyik fő versenytársaink a szüleimmel együtt kölcsönösen tisztelték egymást.
-Sengiora és Sengior Tozzi örülök,hogy láthatom önöket.Fogadják részvétem Victorio egy csodás ember volt.
Maria a szemét törölgette.
Ekkor lépett elő Guierrmo.
Gondoltam teszek felé egy gesztust és megöleltem.
-Részvétem-meglepődött de közönyös arcot vágott újra amikor magam elé vontam Aliat.
-Engedjék meg ,hogy bemutassam Alia Waren a barátnőm.
Kedvesen fogadták a szülők de Guiermo megint nem bírt magával.
Sokáig csókolt kezet Alianak és hallottam valamit mosolyogva mondd neki.
Odaléptem és belekaroltam.
-A vacsora tálalva-az a gúnyos mosolytól amit villantott felment a pumpa.
-Mi Amore ne foglakozz vele.Csak a tiéd vagyok-megcsókol és látom a férfi duzzogva ül le az asztalhoz.Alia szemszöge
Szegémy Sal tiszta feszült ettől a férfitól.
Remélem nem esik neki vacsora közben.
A Tozzi szülők kedvesek voltak.
Maria szőke és kifinomult nő mint Valentina.
Roberto pedig egy igazi olasz gentleman.
Mikor Giuerrmora került a sor bemutatkozásnál majdnem elnevettem magam.
Ez a pasi akar Sallal versenyezni.
Szőkésbarna hajú zöld szemű Salnál kicsit alacsonyabb átlagos testű férfi.
-Bongorno Seginorina Waren.Csodálatosan gyönyörű.
Nem is tudom mit keres Sal mellett.
Egy ilyen gyöngyszemnek nem egy Playboyra van szüksége aki mindig más nőt visz az ágyába.
Most már értem miért nem bírja Sal.
A legszebb mosolyom veszem elő.
-Tudja Seginor Tozzi Salvatore mindent megad amire egy magamfajta nőnek szüksége van.-ekkor karol belém az én Playboyom.A vacsora egész nyugodt hangulatban telt .
Mikor vége lett Sergio elvitte Salt és Robertot egy kis szakmai csevejre.
Így mikor Valentina és Maria is a kertbe ment virágot szemlélni én a mosdóba mentem.Mikor végeztem épp csatlakoztam volna a hölgyekhez amikor meghallottam egy síro hangot.
Egyszercsak megláttam Guierrmot amint a nappaliban rázza zokogás.
Megérintettem a vállát.
-Kérem ne lásson így szégyenlem ön előtt-talán mégsem olyan rémes ember.
-Semmi baj nem kell szégyelnie az érzéseit.Nem tekintem kevesebbnek tőle.
-Tudja a bátyám akire felnéztem most nincs többé-megfogja a kezem.
-Kérem megölelhetem?
-Ne haragudjon de nem -kicsit gyanus ez a közeledés.
-Kérem -de ekkor hirtelen magához ránt és megakar csókolni.
Kapálozva kiakarok szabadulni mikor egyszercsak enged a szorítása és a következő pillanatban már vérző orral a földön látom.
Felnézek és lángoló barna szemeivel néz rám Sal.Mögötte a többiek.
-Jól vagy?-von a mellkasához.
-Igen minden rendben-zihálom.
Elenged majd felrántja a földről.
-Na ide figyelj a szüleid iránti tiszteletből kaptál csak ennyit.De mégegyszer zaklatod Aliat nem úszod meg ennyivel.
-Pedig éreztem,hogy kíván engem.Meglásd engem választ majd helyetted-megindulna Sal de a kezem a mellkasára teszem.
-Seginor Tozzi tudja szép dolog álmodozni.De ez a itt a valóság.Soha se választanám Salvatore helyett magát.
Nem a férfiideálom és különben se szeretem az olyan embereket akik csak másokat akarnak legyőzni minden áron.
Közelebb megyek ,hogy csak ő hallja-
Sal pedig minden téren kielégít-végigmérem-amihez ön kevés lenne.Adja fel sose érhet fel hozzá.
Látom ahogy csöpög a vér az orrából az arca pedig eltorzul .
-Lotyó
Roberto megragadja a fiát mielőtt a Playboyom szétszedi.
-Gyerünk.Elnézést kérünk a fiúnk miatt.
-Semmi baj Robert -Sergio kikíséri őket.
Valentina meggyőződik róla,hogy jól vagyok és ők is mennek a szobájukba.Sal szobájában épp levettem a fülbevalóm mikor hátulról átölelt.
-Ha hozzádért volna vagy megcsókol megölöm-a tarkom cirogatja meleg lehelete.
-Megtettem volna Alia esküszöm-megfordulok és lágy csókot adok neki.
-Tudom.De ne mocskold be vele a kezed Mi Amore-csókolni kezdtem a nyakát.
-Tudod mit mondtam neki-benyúltam a nadrágjába miközben a mellkasát csókoltam.
-Hogy te minden téren kielégítesz-a kezem már mozgatom rajta-amihez ő kevés lenne.
-Accidenti Alia-felkap és az ágyra dönt.
-senki nem érhet hozzád rajtam kivül.
-a kezeim a fejem fölé fogja én pedig a lábaimat a dereka köré fonom.
Belémcsúszik és ütemesen ringatva a csípőjét visz minket egyre közelebb a csúcshoz.
Megfeszül a testem és a nevét ordìtom .
Ő csak mozog tovább a barna szeme csillog a vágytól.
Nem sok kell érzem ahogy lüktet bennem.
-Sosem érhet fel hozzád-olyan hangosan üvöltve megy el,hogy meghökkenek.
A nyakam csókolva terít be a teste.
-Te vagy a mindenem Mio Flor-megcsókolom.
-Nekem is Playboyom.Ma is megmutattad ,hogy mennyire védelmező vagy
-Mindig biztonságba leszel mellettem igérem.Az a kis görény meg nem ússza meg ha mégegyszer a közeledbe kerül .
Ha nem rossz neked elmeséled,hogy maradtál vele kettesbe?
-Anyukad és Maria kimentek a kertbe .Én épp a mosdóból jöttem ki mikor meghallottam,hogy sír..
-Megjátszotta.
-Igazinak tűntek a könnyei .A bátyát siratta.Mikor megkért öleljem meg akkor érzetem ,hogy valami nem stimmel.
De ekkor magához rántott és meg akart csókolni.
-Kis görény -fújtat mire a szakállát simogatva csítitom.
-Shh Kedves.Már nem számít.Itt vagyok veled-csókolom mire az ujjai a lábaim közé vándorolnak.
-Sal-korholom.
-Azt mondtad mindig kielégítelek.Be kell tartanom különben oda a jóhírem-nevetek miközben csókja és az ujjai újabb csúcsra juttatnak.Sziasztok!
Mit szóltok a részhez?Vajon Guierrmo még bekavar nekik később?
STAI LEGGENDO
Playboy szívében
Storie d'amoreMi lenne ha végig csókolnám a tested. -Csak csók? -Igen-mosolyog és látom rajta,hogy ez egy nagyon izgató dolog lesz. Alia Waren:,-New yorki gazdag család egyetlen lánya.A szülei mindig szigoruan nevelik és sosem csinálhat azt amit akar. Magányos eg...