Alia szemszöge
Izgatottan keltem.Sose kerültem ennyire a figyelem középpontjába.
Furcsa és kicsit félek is.
-Mi az Szépségem?Izgulsz?-von a mellkasához.
-Egy kicsit.De megyek készülni-megcsókolom mire belemarkol a fenekembe.
-Mi lenne ha késnél kicsit-huncut mosollyal néz miközben a kezeit a lábam közé csúsztatja.
-Sal ha most hagysz elmenni-a nyakára csókolok este lesz egy meglepetésem.
Beharapja a száját.
-Szexi lesz?
-Nagyon-mozgatom a csípőm rajta amitől morog egyet.Elenged és én megyek a szekrényhez.
A feje alá teszi a kezét és nézi ahogy készülök..
Már egyáltalán nem vagyok zavarban előtte.Na jó a szexben néha tud olyat mondani vagy csinálni amitől elpirulok.Betartotta amit mondott .Ő is felöltözött.
Mikor lementünk reggeli vár az asztalon ami meglepett.
-Este szóltam Consuelanak ,hogy nekünk korábban legyen reggeli.
Megcsókolom.
-Mindenre gondolsz-leülünk gyorsan az asztalhoz.
-Leginkább rád-odahajol -meztelenül.
Mosolygok.
-Este majd bepotolunk mindent ami reggel kimaradt-megcsókolom -de együnk mert 10 perc múlva jönnek.Befejeztük mikor meghallunk egy motor hangját ami épp akkor parkol le a ház előtt.
Kimentünk fogadni őket.
Egy kisbuszból szállnak ki az emberek.
Maria száll ki utoljára.
-Hozzátok az eszközőket mert nem lesz sok időnk és tűzni fog a nap és akkor oda az aznapi munkánk .
Odaér hozzánk és mindkettőnket megölel.
-Izgulsz?
-Igen .Sose voltam ennyire középpontban.
-Szokd meg Sal mellett ilyen az élet.
Egymásra mosolygunk.
-Akkor a sminkes és a fodrász kezelésbe vesz a ruhákat meg a lányok hozzák sorba.
Sal mutasd meg azt a részt a birtokon ahol jó a fény és a szőlő sűrűbb levelű a tőkéken.
-Igenis asszonyom-szalutál én meg nevetek.Nagyon gyorsan elkészültem és óvatosan felemelve a ruha szoknya részét mentünk az ültetvényre Octavioval akit Sal küldött utánunk.
Kicsit kimerítő volt az a sok ruhacsere meg pózolás de gyönyörű képek lettek.
Sal csillogó szemmel nézte végig.
Olyan jó,hogy mellettem van.Mikor a stáb összepakolt Sal elintézte ,hogy itt ebédeljenek.
-Segorina és Sengior Lorenzi szalad hozzájuk Maria.
Megölelték őt .Látszik családtagként kezelik.
Ebéd kellemesen telt hála Marianak.
Kicsit kettesben maradtunk amig Sal a szüleivel megmutatta a stabtagoknak a kertet.
-Maria kérdezhetek egy személyeset?
-Te kettőt is .
-Miért nem jöttetek össze Sallal?
Nevet.
-Ezt sokan kérdezik akik nem látnak bele a kapcsolatunkba.Sal és én báty és húg kapcsolatban vagyunk.Mint férfi nekem ő sok neki meg én mint nő vagyok sok.Ennyi.De melletted kivirult .
Végre boldog.Ritka az a mosolya amivel rád néz.
-Én is boldog vagyok és nagyon szeretem.
Megölelem őt.
-Bárcsak nekem is lenne egy ilyen kapcsolatom .
-Esetleg Mike?
-Finnigan ?Sal.haverja?Csak felületesen ismerem.
-Egyszer menjünk el négyesben valahova akkor megismered jobban.
Ha nem tetszik akkor sincs veszíteni valód.
-Legyen meggyőztél.
-Remélem egyszer barátnők lehetünk
-Nem -megdöbbenek-már azok vagyunk.
Olyan jó érzés végre van egy igazi barátnőm.Miután elmentek én úgy éreztem mindjárt összeesek.
Sal felkapott és a szobájában letett az ágyra.
-Maradj velem-kérlelem.
-Nem megyek sehova-mellém feküdve karolt át mire elnyomott az álom..Salvatore szemszöge
Örültem mikor Maria megjött .Ki akartam kérni a véleményt.
Mikor indultunk a fotozás helyére megszólalt.
-Mi van veled fura vagy?
-Maria kérdeznem kell valamit.
-Ki vele.
-Mit gondolsz Aliaról?
Mosolyog pontosan úgy mint mikor tudta,hogy el akarom kérni a bringáját.
-Sal Alia csodás nő.Kedves laza és gyönyörű.Imádtam,hogy helyrerakta Tattyanat a bemutaton.
De mi a terved?Nem szoktad csak úgy a véleményem kérdezni.
-Ma este meg akarom kérni a kezét-nyögöm ki.
-Ezt is megértem.New York playboya szerelmes.Hajrá Sal.Látom,hogy boldoggá tesz.Az őseid mit szóltak?
-Szeretik.
-Akkor nincs akadály.
-Egy ruhát kérlek nem hagynál itt.Amelyik a legjobban tetszik neki.
-Egy feltétellel.Reklámozd,hogy ebben kérted meg .
-Áll az alku .Alia olyan volt mint egy igazi csoda .
Minden ruhában sugárzott.
Mikor végre mindenki elment láttam nagyon kimerült.
Melléfeküdtem és együtt pihentünk.Mocorogni kezdett a karomban.
-Mennyi az idő?
-6 óra Virágom-az arcára csókolok.
-Ne haragudj sokat aludtam.
-Muszáj volt pihenned.-csókolom a nyakát-elviszlek vacsorázni .
-Igen ?Jaj Sal nem vagyok úgy öltözve.
-Maria hagyott neked egy kis meglepetést.Felhoztam.
Mikor kinyitja a dobozt felugrik.Kiveszi a ruhát és boldogan pörög vele.
-Ez a kedvencem.
-Tudom -mosolygok.
-Miért érzem úgy hogy a te kezed van a dologban ?
Ártatlan képet vágok.
-Ugyan már -megragadja az arcom és vadul csókol.
-Vacsora után készülj mert ma este nem alszunk-egyből megrándult a gatyám.
-Ez kíhívás akart lenni?-feltekerem a haját a karomra majd magamhoz húzom-mert nagyon sokáig bírom.
Nyög egyet amitől megint szűkebb lesz a gatyám.
-Menj öltözni mert még egy ilyen nyögés és vacsora nélkül foglak egész éjjel döngetni-mielőtt elengedem még nekem dörzsöli a fenekét.
-Rossz vagy Alia -kacér mosollyal veszi fel a ruhát.A legjobb étterembe mentünk.
-Mi is az aprópója,hogy vacsorázni viszel?
-A sikeres fotózás miatt.Illetve ma vagyunk utoljára Olaszországban.Holnap már vissza kell mennünk.
Látom szomorú lesz.
Megfogom a kezeit .
-Ne szomorkodj Mio Flor.Ha akarod jövünk gyakrabban.
Felvidul egyből az arca.
-Ennyire tetszik itt?
-Igen Sal minden.Bevallom kicsit eljátszottam a gondolattal,hogy itt élnénk ketten.
Tehát tervez velem hosszabbtávra.Mosolygok.
-Mi az ?
-Semmi csak jó hallani,hogy velem tervezel.
Ő is mosolyog.Mikor hazaértünk azonnal a szobába siettünk.
Engem is meglepve a karjait a nyakam köré fonva forró csókra hívott a szája.
-Alig vártam,hogy együtt legyünk- suttogja.
-Én Alia de előtte valamit mondanom kell.-fürkészi a szemem majd az arcom a kezeibe fogja.
-Komoly vagy.Baj van?Guierrmo?Vagy én csináltam valamit?
Mosolygok mennyire kis aggodó.
-Semmi baj-a csuklójába csókolok.
-Sőt mióta beléptél az életembe minden jobb lett.Egy hete nem hittem volna ,hogy egy csodás nő megmutatja nekem mi a szerelem.
Mosolyogva simit a számra a puha ujjai.
-Én sokat gondolkodtam.Korábban azt hittem híres gazdag és sikeres férfiként boldog is vagyok .De aznap hazudtam neked.Én ugyanolyan boldogtalan voltam mint te.
Nem tudtam mi hiányzik hozzá.Ha válasz te Alia.
Minden nap úgy kelek fel,hogy öröm önti el a szívem ahogy rád nézek mellettem.
Alia szemeiből egy könnycsepp gördül le.
-Azt akarom ,hogy ez a boldogság örökké tartson ezért-letérdelek elé és a dobozt előveszem-Alia Waren hozzám jönnél feleségül,hogy egymás mindennapját boldoggá tegyünk ezután örökké?
Most már az én Virágomnak patakokban folyt a könny az arcáról.
-Sal soha nem voltam ennyire boldog mint veled-mosolyra húzza száját -igen.
Azt hittem nem jól hallottam.
-Tényleg igen?
Letérdel mellém:-Igen igen igen.
Kinyitom a dobozt és az ujjára húzom a gyűrűt.Pont jó rá.
Megcsókolom.A nyelvem szinte letarolja az övét.
Harapni kezdi a szám.
-Sal segíts a ruhával-megfordul és én lesegítem róla.
-Gyere most megkapod a meglepetésed-mondja és az ingemre fogva kényszerít,hogy felálljak és a fotelba lök.
-Soha nem csináltam ilyet de remélem tetszeni fog.
Nem tudom mire készül de az tuti,hogy nagyon fogom élvezni.Sziasztok!
Eljött hát a nagy pillanat.Sal megkérte Alia kezét.Vajon meddig tart az idill?
ESTÁS LEYENDO
Playboy szívében
RomanceMi lenne ha végig csókolnám a tested. -Csak csók? -Igen-mosolyog és látom rajta,hogy ez egy nagyon izgató dolog lesz. Alia Waren:,-New yorki gazdag család egyetlen lánya.A szülei mindig szigoruan nevelik és sosem csinálhat azt amit akar. Magányos eg...