Salvatore szemszöge
Útban a tágyalásra csak az este katogott a fejemben.Az enyém lesz teljesen.
Előkapom a mobilom.
-Mike segíts nekem.Ma egy romantikus estét szeretnék Alianak.
Szerezz be légyszi gyertyát és rózsaszírmot.Perzsgő is legyen.
-Valaki nagyon csábítani akar.
-Ha tudni akarod igen.Azt akarom,hogy minden tetszen neki.
-Vettem főnök.Minden kész lesz vacsora után.
-Köszi.-leteszem és hátradőlve merengek még egy kicsit mennyire jó esténk lesz.A tágyalás jól ment megint jó befektetőket találtunk.
Az étterem előtt vártam Aliat.
Mikor megérkezett a nyakamba ugorva csókolt.Boldog vagyok vele.
Tudtam ,hogy az sushi nyerő lesz nála.
Vicces volt ahogy bénázott a pálcikával.
A csipős megjegyzése nagyon beinditott.
Ott helyben letepertem volna.Szerencsére kibírtuk hazáig.
Rájöttem szereti ha disznoságokat mondok neki,ugyhogy máskor is bevetem.Fekszünk az ágyban kielégülten.
-Sal mikor akarod elmondani a kéréseid?
-Az egyik már teljesült együtt élünk.
Megcsókol.
-És a másik?
-Arra még várnod kell kicsit Szivi.De addig is mesélj mit csináltál míg nem voltam itt ,?
-Tanultam eléggé unalmas volt .Meg hiányozott az én Playboyom-végig csókolja a mellkasom.
-Ne ingerelj Alia-beharapom a szám-szeretnék este a legjobb formám adni neked.
-Te mindig azt adod-a szám a nyakára tapasztom és végig csókolom.
Kirázza a hideg.
-Jól esik?-kérdem.
-Hmm-becsukja a szemét úgy élvezi.
-Szeretem ahogy a tested reagál rám-kinyítja a szemét.
-Tudod,hogy a te tested is reagál.-hanyatt dönt és most ő érinti az ajkával a nyakam.Majd gondol egyet és a fogát végig karcolja rajta.
-Basszus Alia -megragadom a karjait-meg fogsz ölni.
Mosolyog majd emeli a tétet.A csípőjét mozgatja rajtam.
-Hagyd abba -nyüszítem.
-Mi van ha nem ?-kérdi kacéran .
-Akkor este nem lesz szex-megtorpan.
-Azt nem tennéd.
Vigyorgok.
-Fogadjunk?
Legördül rólam de én magamhoz rántom mielőtt elszökhetne.
Az álla alá nyúlva kényszerítem,hogy rám nézzen.
-Légy kicsit türelmes.Megéri Mi Amore.
-végig simitok a hüvelykujjammal az ajkán.
Kinyújtja a nyelvét és megnyalja az ujjam.
-Egyre vadabb vagy Alia.Tetszik-megragadom a tarkoját és egy szenvedélyes csókra hívom.Alia szemszöge
Nem tetszett,hogy Sal leállított.Éreztem,hogy most bátrabb vagyok.De igaza van később beláttam.
Nem kell sietettnem.A vacsora finom volt mégis alig tudtam koncentrálni.
-Ideges vagy Kedves?-Sal egyre jobban ismer.
-Egy kicsit-mosolygok félszegen.-Semmi nem történik majd ami neked rossz vagy nem akarod.
Kicsit oldották a szavai a bennem lévő feszültséget.Az emeleten elváltunk.
-Nemsokár megyek hozzád csak letusolok-megcsókolja a kezem.
-Várni foglak -azzal bement a szobájába.Ahogy beléptem a csomag ott várt az ágyon ahogy Mike igérte.
Leveszem a doboztetőt és belepirulok a látványba.
Gyorsan lezuhanyozok.Mikor végeztem felvettem a fehérneműt és a tükör elé álltam.
Furcsa volt ilyen szexi ruhában látni magam.Remélem Salnak bejön.
Magamra kaptam a köntösöm majd elindultam a szobája felé.Bekopogtam.Kinyílt az ajtó és én elámultam .
Mindehol gyertyák és az ágyon rózsaszirmok szétszórva.
-Gondoltam megleplek-mondja és csak egy szál boxer van rajta.
A mellkasára simitok.
-Nagyon tetszik-elkísér az ágyig majd a kezembe ad egy pezsgős poharat.
-Kettőnkre.
-Kettőnkre- koccintunk majd belekortyolok a pezsgőbe.Jól esik most a zaklatott idegeimnek a hűs pezsgő.Elém áll.A szeme csillog a vágytól.
Megérinti a köntösöm madzagját.
-Kibonthatom az ajándékom?-mosolyog hamisan.
-Bontsd ki a tiéd-mikor kicsomozza és lehull a köntös akkor minden félelmem elszáll.Az arc amiben a döbbent és a vágy keveredik mindent megér.
-Alia-nem áll meg a szeme úgy pásztázza a fehérneműm.
-Ezt honnan.-a mutatoujjam a szájára nyomom.
-Tetszik?
-Ez vadító.Az ártatlan tested egy bűnre csábító fehérneműben maga a bujaság.
Végig simit a mellemen majd halad lefelé.A szemembe néz majd a lábam közé érve simit egyet.Nedves leszek rögtön
Belemarkol a fenekembe.
Megcsókol felkap majd lassan az ágyra dönt.-Kedvesem valószínü az első alkalom fájdalmas lesz.Próbálj ellazul.Mindent megteszek ,hogy könnyebb legyen neked.
-Szeretlek- suttogom megcsókolja a szám majd áttér a nyakamra.
Finoman megharap.Kiráz a hideg.
Rám mosolyog majd kiszabadítja mellem és szájába veszi.Cirogatja a nyelvével egy idő után a bimbom bekapja és megszívja .
A fejem hátra hanyatlik a kéjtől és nyögök egyet..
-Szeretem a melleid.Formásak -simogatja a kezeivel ott ahol előbb a szája járt.
Lecsúszik a hasamhoz és belecsókol a köldökömbe.Felkuncogok mert csikis.
-Hogy fogok rólad lenyalni valamit ha csikis vagy -megint eléri,hogy fellobanjon a vágyam.
Beletúrok a hajába.
-Tágítani foglak Szépségem ha valami nem jó vagy fáj szólj.
A lábam közé dugja a fejét és érzem ahogy a nyelvét végig húzza rajtam.
Ah-sóhajtok majd a nyelve mellett az egyik ujját belémcsúsztatja.
Kellemes érzés nem fáj.
-Mehet a második? -kérdi én pedig bólintok..
Ezt már megérzem .Kicsit fáj de nem olyan rossz.Egy idő után el is múlik és a vágy kezdi eluralni a testem.
Remegni kezdek és mozgatom a csípőm.
Sal abbahagyja majd feltérdel és egy kis zacskóból óvszert görget magára.
Beigazítja magát a járatomhoz.
-Biztos vagy benne kedves?
-Igen.
-A lábaiddal kulcsold át a derekam.-teszem a mit kér ő pedig körkösen simitva izgatja a csiklóm.
Mikor már újra mozogna a csípőm belém döf.
Fesikoltok és megkapaszkodok a karjaiban.
-Mi Amore ne haragudj.Nem mozdulok jó.
Bólintok.Nem hagyja abba dörzsölés így lassan csillapodik a fájdalom.
-Folytasd-megindul a csipője és érzem,hogy feszít ahogy bennem van.
-Teljesen bent vagyok.Alia annyira jó benned.-mosolygok erőtlenül mert bár fáj boldog vagyok,hogy neki jó.
-Mozoghatok ?-préseli ki a fogai között ezek szerint nehéz tartania magát.
-Igen-kihúzodik egy kicsit majd lassú tempoban betolja majd kihúzza magát.
A fájdalom már nem éles de még érzem.
-Alia isteni érzés a tested birtokba venni -csókolja az arcom-olyan finom szűk vagy-a szavai elveszik a fájdalom élét.
-Beszélj még-kérlelem.Mosolyog.
-A farkam élvezi ,hogy olyan forró vagy -egyre erősebben tör rám a vágy.
Nemsokára fájdalom megszűnik.
-Sal-a szemembe néz-gyorsabban.
Meghökken.
-Biztosan?
-Igen -zihálom ő pedig gyorsít a tempon.
Remegni kezd a testem annyira jó.
-Ez az Baby élvezd-megcsókol és most egy sokkal intenzívebb gyönyör uralja le a testem.
A nevét sikoltom miközben teljesen megfeszülök és a körmeim az oldalába vájom.
Olyan erősen szoríthattam,hogy ő is üvöltve jut a csúcsra.Rám dől de nem teljes súlyával.
Simogatom a haját és a tarkóját.
-A világon mindennél jobban szeretlek-suttogom.
Nehezen fel néz.
-Én is .Nekem te vagy a világ Alia.Köszönöm,hogy nekem adtad magad egészen.
-A tiéd vagyok örökké-csókolozunk majd elnyom minket az álom.Sziasztok!
Végre beteljesült a szerelmük.Remélem tetszett a rész és várjátok a folytatást.
VOUS LISEZ
Playboy szívében
Roman d'amourMi lenne ha végig csókolnám a tested. -Csak csók? -Igen-mosolyog és látom rajta,hogy ez egy nagyon izgató dolog lesz. Alia Waren:,-New yorki gazdag család egyetlen lánya.A szülei mindig szigoruan nevelik és sosem csinálhat azt amit akar. Magányos eg...