24.rész✋️🌶🌶🌶

108 19 4
                                    

Salvatore szemszöge

Amikor a megbeszélés alatt elküldte a képet bár nem láttam a teljes testét de olyan vadító volt, hogy szűkült a gatyám.
Nem is figyeltem mikor engem kérdezett a tágyaló partner.
Mike megbökött majd szúros szemmel nézett.
Visszakérdeztem és amig válaszoltam feltűnt ,hogy Mike is megnézte a telefonját és az asztal alatt igazít magán..
Elmosolyodtam.Ő is megkapta a képet.

Beszálltunk a kocsiba és már készült volna beszólni de felmutatva az ujjam megállítottam.
-Be ne merj szólni.Láttad azt a képet?
És láttam,hogy hatással volt rád az asztal alatt.
-Oke jogos-vigyorog.
-Még nem is meséltél mit érzel Maria iránt?
Csak azt tudom,hogy a szex a működik rendesen.
-Átkozott jó csaj minden téren.Okos ,szép vad és szexi.Beszélgettünk és úgy döntöttünk szépen megismerjük a másikat.
-Örülök,hogy melletted van.
-Biztos?Tudom ti szinte testvérek vagytok.
-Nos amíg boldogok vagytok addig én is.
Csak ne bántsátok meg egymást mert nem akarok egyikötők pártjára állni a másikkal szemben.
Mindketten fontosak vagytok nekem.
-Amiatt ne aggodj.Imádom.

Hazaérve üzentem Alianak, hogy indulunk és átöltöztünk gyorsan.
A hely tetszett.Kicsit egy két dolog nekem túl extra volt de összességében nem rossz.

Ahogy beléptünk a tánctéren már sokan voltak.Kerestem a szememmel .A tömegből egyszercsak kitűnt egy vörösesbarna hajzuhatag .Flitteres arany miniruha tapadt a testére és a csípőjét szexin ringatta a zene ütemére.
Mikor átfogtam a derekát alig birtam magammal.
Persze mégjobban fel kellett húznia.
Nekem dörzsölte magát.
Muszáj volt megérintem az alatt a falatnyi ruha alatt.
Mikor a fülembe suttogta,hogy csipke szett van rajta az tette be nekem végleg a kaput.
Megragadtam és húztam a mosdófelé.
Persze,hogy megállít egy furcsa fazon.
Transzvesztita.Na most hogy üdvözöljem.
Nem vonakodott megoldotta egy öleléssel ami kicsit furcsa volt.
De minden tartkozodásom elszállt mikor a kezembe adta gyönyör kulcsát.

Olyan fergetegeset keféltünk Aliaval ,hogy még most így pihenve is ha rá gondolok végig fut a hideg a hátamon.
-Jól vagy Kedves?Megborzongtál-csókol a mellkasomba.
-Semmi csak fejben újraéltem az előbbi menetet-mosolyogva csókol meg.
-Nagyon jó volt az már biztos-simogatom a hátát majd a fenekébe markolok.
-Sal most elég legyen ennyi. Öltözzünk fel.-megindulna de magamhoz rántom.
-Miért itt hallod a zenét-csókolok a nyakára-van finom pezsgő-a kezem az lába között simogatja.-én pedig mindent megteszek amit csak kérsz.
Kacéran mosolyogva beharapja a száját.
-Mindent?-közel hajol annyira, hogy az orrunk összeér.
-Amit csak akarsz-megfordítom magamon.Az egyik kezemmel a melleit simogatom mig a másik a lába közé csúsztatom.
-Nagyon csábító ajánlat Seginor Lorenzi-lihegi amitől még jobban kívánom.
-Nyögjél Szépségem-és amikor már az ujjaim benne mozognak nyögdécsel is.
Az egyik karja a nyakam köré fonodik miközben a csípője vad tempomban mozog.
-Sal nagyon jó-sóhajtja én pedig belecsípek a mellbimbojába amitől az ujjamra feszülve éri el a csúcsot.
-Na megéri maradni?-suttogom neki miközben megcsókolom.
-Nem tudok neked nemet mondani-zihálja én meg szorosan magamhoz ölelem.
-Sose mondj-csókolozunk.

Végül meggyőzött,hogy igyunk egy kis pezsgőt és táncoljak vele.
Persze erre is egy alkuval beszélt rá.
Cserébe otthon mindenben benne lesz amit csak akarok.
Persze lógok neki egy kívánság szexxel hiszen úgy tettem bodoggá ahogy én gondoltam.
-Tartozom neked egy kívánság szexxel-nevet miközben a cipőjét kapcsolja be..
-Tudod minden szex veled teljesíti a kívánságom-beletúrok a hajába és megcsókolom.
-Végülis igazad van -felkapom és megpörgetem-irány táncolni Virágom mert még este meg akarlak dolgozni.

A tánctéren találkoztunk Mariaval és Mikekal.
-Ti hova mentetek?
-Leroy adott egy szobát és hát ellenőriznem kellett Alia új fehérneműjét-vigyorgok.
Maria a vállamba üt.
-Disznó vagy Sal.
-Maria -Mike magához vonja-szerinted a barátodnak van még szobája?
A nő csillogo szemmel mosolyogva nézi a férfit.
-Menjünk kérdezzük meg-megtorpan-nem baj ha mi most lelépünk?-fordul felénk.
-Nem mi táncolunk aztán megyünk.Mike a sofőrt hívd fel jöjjön majd értetek.
-Oke kösz-,Maria puszit ad nekem és már húzza is Mikeot az emeletre.

Nem szeretek táncolni klubbokban valahogy nem vagyok egy Travolta.
De most Alia miatt igyekeztem élvezni.
És vele sikerült is.Folyamatosan szexin mozgott a teste a zenére amit jó volt követni.
-Jó veled táncolni-mosolygok miközben a derekát fogom.
-Végre jó olyan partnerrel táncolni aki tud is -idézi az első táncunkor mit mondtam.
Elnevetem magam és a nyakába csókolok.

Alia szemszöge

-Sal kimegyek a mosdóba utána mehetünk ha gondolod.
-Rendben Szépségem.Elkísérjelek?
-Nem kell már Mariaval voltam korábban.
-A pultnál várlak-finoman megcsókol én pedig célirányosan megyek a mosdó felé.
Végeztem és épp kiléptem volna mikor két kar lökött be majd a tulajdonosuk belépett és ránk zárta az ajtót.
-Megvagy Madárka-Guierrmo zöld szemeivel találom magam szemben.
-Mit akarsz tőlem?-határozott vagyok pedig belül remegek.
-Amit múltkor nem kaptam meg-megragad és a falnak szorít.
Nem olyan erős mint Sal de jó erőben van.
Satuként szorítja testem.
Megakar csókolni de elfordítom az arcom.
-Hagyjál.Nem akarok tőled semmit.És te sem.
-Tévedsz én akarok tőled valamit.Rajtad keresztül fog Salvatore mindenért bűnhödni.Te vagy a gyengepontja.
És nem mellesleg gyönyörű túsz.
Előveszi a telefonját és elindít rajta egy videot.
-Salvatore nézd csak mi van nálam.A kis menyasszonyod.Kívánatos és finom.
Megnyalja az arcom.Undoríto.
-Elszórakozok kicsit vele kedvemre és majd meglátjuk mit szólsz hozzá.
Lefelé irányítja a mobilt és az egyik keze ruha alányúl.
Próbálok kiszabadulni de nem megy.
-Valóban csinos darab vagy-lihegi miközben az ujjai simogatnak.
Kiráz a hideg annyira rossz érzés.
-Nem vagy nedves.Sebaj-hirtelen belém dugja egy ujját.
Felkiáltok mire a számra fog.
-Ennyire élvezi a kicsike látod már sikolt is -vigyorog a videoba mikor egyszercsak kiszakad az ajtó.
Pedro lerántja rólam Guierrmot.
Sal pedig odasiet hozzám.
-Jól vagy?Mit csinált veled?
Pedro lefogja az undoríto férget.
Kiesik a telefon a kezéből amit Sal felvesz.
-Ne nézd meg kiáltom-de már késő.
Látom,ahogy nézi torzul el az arca.Lassan felemeli a fejét és csak ennyit mondd.
-Erősen tartsd Pedro-a következő pillanatba már kapja is az első ütést.

Sziasztok!

Mit szóltok Guierrmo újabb húzásához?
Vajon Sal mit tesz vele?

Playboy szívében Where stories live. Discover now