13.rész🍇🌶🌶🌶

100 15 0
                                    

Salvatore szemszöge

Alian szexin állt az a szett is amit pont arra vettem neki ha a birtokra megyünk.
Az ing és a feszesebb nadrág a csizmával olyan volt mintha ebben járna mindennap.
-Szexi a feneked benne-markolok bele.
-Sal meglátnak-kuncogva néz körbe.
-Leszarom itthon vagyok azt csinálok ami jól esik-megcsókolom és ő a nyakamba karolva élvezi

-A birtok úgye az Apai nagyapámé.Ő kicsit kedvesebb volt mint a szüleim.
Szerelemből vette el a nagyanyám.Tekintélyes és gazdag volt de ugyanakkor adakozó és becsülte az embereit. Ő a példaképem.
Miközben kézenfogva lépdelünk a birtokon meglátom a felügyelőt.
-Octavio-megölelem.
-Fiatal ur itthon?
-Igen szeretném a birtokot megmutatni a barátnőmnek.Alia Waren ő itt Octavio a felügyelő.Az ő családja irányítja a birtokot.
-Segnorina oly csodás szépség akit ritkán látni errefelé-Alia elpirul miközben kezet csókolnak neki.
-Aztán a szép hölgy kóstolta az idei szőlőt?
Rázza a fejét.
-Most érkeztünk-megjelenik a kisebbik lánya mellette és megragadja Alia kezét és viszi a tőkékhez.
-Szerencsés urfi.A hölgy kedves és gyönyörű.
-És képzeld még szíve is van.
-Akkor nem szabad elengedni.
-Nem is akarom.De tudod milyenek a szüleim-felveszek egy kosarat segítve a férfinak a szűretet.
-Csak azzal tőrödjön úrfi amit ez diktál-a mellkasomhoz bök-de higgye el a szüleit lenyűgözi majd a hölgy.
Nézek abba az irányba ahol Alia nevetve veszi a szájába a szőlőt amit a kislány ad neki.
Rám pillant és mosolyog.
Igen ő különleges.A szüleimnek el kell fogadniuk.Ha nem az se érdekel mert imádom.

Alia szemszöge

Tetszik a birtok és az emberek.Eddig mindenki kedves és szimpatikus.
A kislány aki a szőlőt kóstoltatta velem Octavio lánya Fabia.
Olyan közvetlen és mosolygós.
Szívesem vettem azokat a szőlőszemeket a számba amiket ő adott nekem.
Mikor felnéztem találkozott a tekintetem Saléval.Eltudnám képzelni itt az életem vele.

Fabia visszakísért majd elköszöntünk tőle és az apjától.Kaptam egy kosár szőlőt mert nagyon ízlett.
Mikor visszamentünk megebédeltünk és elfoglaltuk a szobánk.
Sal udvariasan engedte ,hogy előtte letusoljak.
Mikor végeztem és cseréltünk. Ameddig tusolt egy kis huncutság jutott az eszembe.

Felhoztam a szőlőt amit kaptam és elfeküdtem az ágyon.
A testemen elhelyeztem bizonyos pontokon belőle és úgy vártam,hogy Salt.
Mikor kilépett egy szál törölközőben a szeme végig mért.
-Gondoltam te is megkóstolnád a szőlőt-mosolygok.
Mellettem termett a francia ágyon .
Megcsókolt majd elkezdett kóstolni.
Bekapta az egyik majd a másik mellemen lévő szemet.Úgy ,hogy a bimbom megszívta.
Nyögtem egyet.
-Kellően rugalmas-mosolyog.
A köldökömről is leveszi a szájával majd csókot ad a helyére.
-Puha húsú-az utolsó szőlő a hasam alatt volt.
Lejebb csúsztatja a nyelvével és végig nyalva gyengepontomon kapja be.
-Édes és lédús-beharapom a szám.
-Még mindig a szőlő?-kérdem.
-Akárcsak te Virágom-a feje elmerül az ölemben és egy hatalmas orgazmus a jutalmam a szőlő kótolásért.

Miután egy csodásat szeretkeztünk felkészültünk a vacsorára.
Miközben fésülködöm játékosan az ujjára csavar egy tincsem.
-Ne izgulj Szerelmem csodás vagy.
-Jó benyomást akarok kelteni.Hogy lássák méltó társad vagyok.
Az ölébe kap.-
-Nem kell senkinek bizonyítanod.Már fülig szerelmes vagyok.A sajtó szerint pedig nincs nálunk szebb pár New Yorkban.
-Tényleg ezt irják?
-Igen Kedves.
-Nekem az számít te mit érzel.
Megcsókolom.
-Boldog vagyok.
-Akkor jó-elszáll minden félelmem.Bátran indulok vele kézenfogva az étkezőbe.

Mikor belépünk egyszerre állnak fel a szülei.
Sal kezet csókol az anyjának majd kezet fog az apjával.
-Anya Apa hadd mutassam be a barátnőm Alia Waren.
-Bongorno Seginor és Seginora Lorenzi.
Tetszik nekik,hogy olaszul beszélek.
Az apja kezet csókol az anyjával pedig pukedlizve köszöntjük egymást.

Felszolgálják a levest és az anyja rögtön kérdezni kezd.
-Kedves Alia mesélnél magadról.Mert a kedves fiúnk sajnos nem osztott meg információkat rólad.
Csak a sajtón keresztül tudtuk meg ,hogy az örök magányos fiúnknak barátnője van.
-Ha többet kérdeznétek rólam a havi egyszeri telefonálasunkkor akkor tudnátok -Sal feszült az asztal alatt a combjára simitok,hátha megnyugszik.
-Fiam te is lehetnél közlékenyebb.Tudod,hogy sok a dolgunk.
-Persze az Aspenben síelést nem nevezném munkának-Sal anyja zavartan törölgeti a száját a szalvétával az apja a poharát nézegeti.
Végül én töröm meg a kínos csendet.
-Nos 21 éves vagyok.Magántanuloként elsősorban az etikett és világtudományok a főbb tanulási irányom.Szeretek nyelveket tanulni mint az olasz. Édesapám cége egyedi design üvegeket készít.Egy estélyen találkoztunk Salal.A fiúk igazi úriember aki első perctől levett a lábamról.
Mosolygott rám és kezet csókolt.
-Nagyon örülök,hogy ilyen kifinomult hölgy van melletted fiam.-Sal végre kicsit felenged.
-Jövedelmező az édesapja üzlete?-teszi fel a kérdést kiborítva a fiúkat.
-Apa elég kérlek.
-De fiam tudnunk kell ,mi lesz a hosszú távú tervetek.Megérti igaz Alia?
A birodalmunk nem kerülhet olyan kezekbe akik eltékozolják.
Sal felpattan majd az asztalra csap.
-Kértem hagyd abba.Alia nem egy aranyásó.Szeretem mindennél jobban.Ha tudni akarjátok a rohadt birodalomnál is jobban.Úgyhogy vagy elfogadjátok ,hogy ő a párom vagy lemondok mindenről.
A szülei megdöbbenek.De nekem csak Sal számít.
Felállok és átölelem.
-Nyugodj meg Mi Amore kérlek-érzem ahogy a feszült izmai lazulnak.
Leül a székére én pedig mellé.

-Fiam felesleges volt fenyegetőznöd.Látjuk ,hogy Alia egy csodás nő.Az pedig ,hogy most kiálltál érte mutatja ,hogy komolyan gondolod ezt a kapcsolatot.
-Kérem ha megbocsájt szeretnék valamit mondani-a hangom kicsit remeg de összeszedem magam.
-A fiúk a szabadság és az igaz szerelem érzésével ajándékozott meg.Szeretem őt és az javát akarom.Ha komolyabbra fordulna a dolog kettőnk között -itt rá pillantottam -akkor hajlandó vagyok aláírni,hogy a birodalom csak az ővé és nekem semmi közöm hozzá.
-Nem Alia ami az enyém az a tied-erősködik.
Mosolyogva simitok az arcára.
-De nekem csak te kellesz-megfogja a kezem.
-Nem lesz szükség semmilyen papírra -egyszerre nézünk Sal anyukájára aki mosolyog-üdv a családban Alia.

Sziasztok !

Sal szülei elfogadták Aliát.De vajon milyen kihívások várnak rájuk?

Playboy szívében Where stories live. Discover now