Salvatore szemszöge
Mosolyogva ébredtem ez is ritka.Fejben megvan ,hogy akarom megkérni a kezét.
Mocorog melletem majd a mellkasomba csókol.
-Jó reggelt Playboyom.
-Jó reggelt Virágom-megcsókolom.Úgy néz ki ma reggel ő a kívánosabb mert a nyakamba karolva ránt magára.
-Édes Sal-mi ez a becézés felvonom a szemöldököm-próbáljuk meg hátulról.
Mi a franc?
-Alia biztos? Nem kell megtenned csak miattam mert-a mutatóujjával elhallgattat.
-Ki akarom próbálni-beharapja a száját majd hasra fekszik.
Végig csókolom a testét.
-Te egy főnyeremény vagy Baby-a hasa alá nyúlok -négykézlábra-megemelem finoman.
Mögé térdelek és széjjelebb teszem a lábait.Megsimitom.Már nedves amire egyből rándul a dákom.
Az ujjaimmal izgatom amig remegni nem kezd.
Ekkor felgörgetve a gumit megragadom a csípőjét majd finoman betolom magam.
Felnyög.
-Jó így ?-kérdem.
-Nagyon is mélyebben érzelek-akkor elkezdek egy tempot diktálva ostromolni a testét.
A kezem a fenekére téved és simogatja miközben egyre hevesebben lököm be magam.
-Sal ez nagyon jó-zihálja én pedig teljesen elengedem magam végre.
-Imádlak megdugni Virágom-még könnyebben csúszok benne mikor is megfeszül és a nevem sikitja.
Az öle olyan erősen pulzálva szorít,hogy én is a csúcsra érek.
Végig simitok a hátán majd a mellkasomhoz vonom és elfekszem vele az ágyon.
Az arca kipirult közben szélesen mosolyog.
-Ez állati jó volt-felkönyököl-még akarom.
Nevetek.
-Neked jó volt?
-Eszméletlen Mi amore.Megse közelítette azt amikor mással előtted ezt csináltam.
Látom örül a bóknak de komolyan is ezt gondolom.
A dugó csajok csak tényleg arra voltak jók,hogy levezzessem rajtuk a feszkot.
De Aliaval élvezem is a szexet.A teste folyamatosan felizgat bárhogy csináljuk.
Mondjuk szerelmes is vagyok belé.
Nem hittem,hogy a szerelem ilyenné csodássá teszi a szexet is.-Kényelmesen öltözz Virágom mert ma elviszlek valahová.
Mosolyogva kel fel és kinyitja a gardrobot.
-Ruha lehet?
-Amiben jól érzed magad-én közben nézem azt a csodás testét.Egyszercsak egy bugyi landol az arcomban.
-Kukkoló-nevetve vesz fel egy csipke melltartót.Már egyre bátrabban öltözik előttem.Mikor elindultunk szégyenlősen a fürdőben öltözött.Biztonságban érzi magát mellettem.Király érzés.
Csörög a mobilom.
-Sal holnap reggel 9 re érkezünk a stábbal .Szólj kérlek Alianak ,hogy legyen készen.
-Rendben Maria várunk.
-Mikor jön holnap?
-9-re jön a stábbal így korán kell kelnünk.
-Te aludj kedves tovább-simit az arcomra.
-És lemaradjak az én Szépségemről csodás ruhákban.Na azt nem.
Átöleli a nyakam és csókot ad.Együtt reggeliztünk a szüleimmel.Végig kedvesen beszélgettünk.Olyan volt mint egy igazi család.
-Fiam este ha nem gond átjönne a Tozzi család vacsorára.
Rohadtul nem örülök.
-Ő is jön?-kérdem és a szemem szikrákat szórt.
-Ha Guierrmorol beszélsz igen ő is jön.
Kérlek légy kedves.
Kifújom a levegőt mikor megérzek egy kezet a combomon.
Alia rám mosolyog.Istenem de imádom.
-Rendben Apa.Bocsássatok meg de mi megyünk.
-Érezzétek jól magatokat..A kocsiba ülve Alia az ölembe csúszott.
-Sal nagyon feszült vagy -harapdálja nyakam.
-Idegesít az a kis görény Giuerrmo.De ha így izgatsz akkor eléred,hogy a gatyámba durrantok.
Vadul falom a száját.
-Szépségem-zihálom.
-Van nálad óvszer?-kérdi engem meg elönt a düh.
-Basszus otthon maradt.-csókolja a szám majd lekúszik és kiszabadítja a gatyámból a már kemény dákom és nemsokára kielégülten sóhajtok.
-Gyere te kis huncut-az ölembe ültetem és az ujjaimmal én is a csúcsra juttatom.
-Még jó hogy a sofőr elvan választva az autóban mert nem lennél ilyen bátor-incselkedek vele.
-De te se-vág vissza.
-Tévedsz ha kell egy forgalmas köztéren a motorháztetőn duglak meg.
Beszívja az alsó ajkát.
-És elviselnéd hogy meztelenül lássanak?
Egyből elkapott a birtokló vágyam.
-Kizárt-győztesen mosolyogva rántott magához egy csókra.Mikor megérkeztünk kiszálltam majd kisegítettem a kocsiból.
Felé nyújtottam a karom.
-Seginorina Waren engedje meg,hogy megmutassam a csodás Firenzét.
Alia olyan áhítattal nézett mindent.
A látványosságok, a terek mind lenyűgözték.Eredeti olasz pizzát ettünk ebédre.
Ízlett neki és áradozott mennyire finom a feltétje.
Séta közben épp fagyit ettünk amikor felém fordult.
Hozzám hajolt és finoman megnyalta az ajkam feletti részt.
-Fagyis voltál-megragadom a tarkojánál és szenvedélyes csókra kényszerítem.
-Ne izgass Alia-lihegem ahogy levegő után kapkodok mikor végetér a csókunk.
Sunyin a szemembe néz és végig nyal a fagyiján a tölcsértől a csúcsig.
Majd körbenyalja a száját.
Döbbenten
állok kőkeményen szűk gatyával amikor a fülembe suttog.
-Te finomabb vagy-megharapja fülcimpám.
Na itt szakadt el a cérna.
-Irány haza-nevet miközben húzom a kocsi felé.Otthon leszarva ki látja felkaptam a vállamra és futottam vele a szobámig.
Ledobtam az ágyra.
Feltérdelt és valosággal letépte a nadrágom.
Feltartotta a kezét én pedig a ruháját rántottam le róla.
A kezébe vette a dákom majd a szemembe nézve úgy csinált vele mint a fagyival.
Azt hittem rögtön elmegyek de tartottam magam.
-Gyere -hanyatt döntöm majd a térdeimmel a lábai közé bújok.
-Rossz kislány vagy Alia-megemelem majd behatolok.
Egyszerre nyögünk.Észvesztő tempoban szeretkezünk.A nyögéseink töltik be a szobát.
Én megyek el előbb de tartom a gyorsabb tempot.
Végig simitok a mellein majd a csiklóján így ő is átéli a gyönyört.Alia szemszöge
Csodás volt Firenze.Olaszország csupa szépség izgalom.Szívesen élnék itt.
Egyre bátrabban csábítom el Salt.
A kocsiban és a fagyinál is éreztem,hogy benne van mindenbe.Sokat dob az önbizalmamon,hogy minden ilyen csábító trükköm díjazza és élvezi.-Csodás volt Sal-simogatom a mellkasát.
-Én inkább kurva jónak mondanám-mosolyra húzom a szám a káromkodásán.
-Nagyon vad lettél Virágom-csókol a hajamba.
-Baj?
Az arcához fordít.
-Nagyon bejön-megcsókol.
-Te hozod ki belőlem.Mert kívánatos vagy-mozgatom a csípőm rajta.
-Akkor jó.Sajnos Szépségem viszont nem fér bele mégegy csodás menet.
Negyed óra és vacsora.
Megcsókolom.
-Vacsi után én mutatom meg neked,hogy nyaltam el a fagyim-egyből bizsergés fogott el.De messze van még az a vacsora vége .Sziasztok!
Frienzében romantikázik a párosunk.
Vajon a vacsora milyen lesz a Tozzi családdal?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Playboy szívében
RomantizmMi lenne ha végig csókolnám a tested. -Csak csók? -Igen-mosolyog és látom rajta,hogy ez egy nagyon izgató dolog lesz. Alia Waren:,-New yorki gazdag család egyetlen lánya.A szülei mindig szigoruan nevelik és sosem csinálhat azt amit akar. Magányos eg...