19.rész🛫🌶🌶🌶

92 14 0
                                    

Alia szemszöge

A repülő úton sokáig kicsit komor voltam.A Guierrmo esetet leszámítva csodálatosan érzetem magam Olaszországba.Nem vágytam vissza New Yorkba.
Meg persze ideges is voltam ,hogy ma este még a szüleimnek elmondjuk az eljegyzést.
Sal látta,hogy eléggé feszült vagyok .Próbált felvidítani.Egy kicsit sikerült.

-Kicsit felfrissítem maga-megindultam a mosdó felé.
Épp beléptem az ajtón amikor két kar belökött majd hallom kattan a zár.
-Most pedig segítek ellazulni Édes-Sal erős karjaival a mosdóra ültetett.
Széttárta a lábaim ami könnyű volt mert ruha volt rajtam.
-Sal én-a mutatóujját a számra tette.
-Csak élvezd.
Már bizseregni kezdett a vérem.Bekaptam az ujját és szopogatni kezdtem.
Mosolyogva beharapta a száját.
-Szexi -suttogja majd kiveszi az ujjait és letérdel elém.
Végig simit a combomon majd lehúzza a bugyim.A feje eltűnik a lábaim között majd megérzem a nyelvét.
-Hmm-sóhajtok és beletúrok a hajába.
Ahogy fokozza a tempot úgy húzom egyre jobban magamhoz.
Már érzem a remegést a testemben..
-Dugj meg Sal-lassan felemli a fejét és mosolyogva néz rám.
-Ahogy parancsolod Baby-fölém tornyosul.Lenyúlok és én is izgatom a kezemmel.Nem szakítjuk meg a szemkontaktust.Zihál és ekkor elszakítja a pillantását de csak addig amíg egy óvszert magára görgertve belémcsússzan.
A kezeit a fenekem alá teszi és megmarkolja.Annyira figyelmes védi az ütödésektől és közben erősebben magára húz.
A nyakam harapdálj amitől mégtöbb kéjes nyögés hagyja el a szám.
-Sa-Sa -Sal-nyögöm.Lecsap a számra és a nyelve pont olyan ütemben ostromol mint a csípője.
Elveszek az érzésben.Megindul a testemben a jóleső gyönyör hulláma és megfeszülök.A vállába harapok amitől üvöltve megy el.
Remeg a testünk.Egymásnak döntve a homlokunk zihálunk.Múlik a csúcs hatása és én felemelem a fejem ,hogy a szemébe nézzek..
-Nincs hozzád fogható Mi Amore.Szeretlek-mosolyog.Megcsókol majd lesegít a mosdóról.
-Most már jobb?-kérdi huncutul.
-Sokkal -elindulok kifelé ő pedig mielőtt még kilépünk játékosan megpaskolja a fenekem.

Hazaérkeztünk.Igen nekem már ez az otthonom.Sokkal inkább annak érzem mint ahol felnőttem.
A bejáratban Mike és Brutus vár.
Meglepetésünkre Brutus hozzám jön elsőként és össze vissza nyal.
-Brutus -mondja Sal és kutya megadóan hozzá is odamegy..
-Ahogy látom Brutus gazdát cserélt-nevet Mike .
-Nem csak most már kettő van neki-simogatja doberman fejét.

-Felhívtam a szüleid Alia.8ra megérkeznek.Addig van időtök kifújni magatokat.-istenem félek nagyon milyen lesz a vacsora.
Sal a kezemre szorít így visszatérek a valóságba
-Még a holnapi party pár részletét beszéljük meg.
-Jut eszembe kérlek Mariat feltétlenül hívjuk meg.Ha nem baj én személyesen hívom fel.
-Na már ennyire joban vagytok?-lepődik meg Mike.
-Nem nehéz Maria csodás nő.Kár hogy még nincs olyan pasi az oldalán akivel boldog lenne.
-Szingli?-csodálkozik .
-Igen.Ha gondolod a partyn beszélgethettek.Biztos forrásból tudom,hogy nem zárkozik el ha megakarná valaki ismerni-kacsintok.
Mike kicsit zavarban lesz Sal pedig a mosolyát a vállamba rejti.

Mikor mindent megbeszéltünk felmentünk átöltözni a vacsorára.
Felvettem egy egyszerű spagetti pántos ruhát magas sarkúval.
Megálltam a tükör előtt és hogy nyugodtabb legyek a gyűrűm forgattam.
Sal ekkor lépett ki a zuhany alól.
Láttam,ahogy a vadíto testét csak egy törölköző takarta.
Mögém lépett és a tarkomra lehelt egy csókot.
Kirázott a hideg.
-Nem lesz semmi gond Virágom.Nem tud nekem ártani.Ha pedig nagyon zavar magam küldöm el.
Végig simít a hátamon ahol a ruha nem takar.
Érzem,hogy nedves leszek.
-Gyönyörű vagy-suttogja és a tükörbe nézve nyúl előre és finoman a kezeibe fogja a melleim a vékony anyagon.
-Sal nem lehet-nyögöm-mindjárt itt vannak..
-Jól van Szivi most megúszod-lassan elveszi a kezét.De mikor elenged megfordulok.A szemébe nézek majd lassan le a kis fehér szövetre ami igencsak dudórodik.
Lerántom és elé térdelek úgy hogy nem szakadok el a szemétől.
-Alia te mondtad,hogy nem lehet mert mindjárt..-de már nem bírta befejezni.
Mindent beleadtam aminek a jutalma egy állati üvöltés lett ahogy a csúcsra ért.
Felsegített majd megcsókolt.
-Elmaszatoltam a rúzsod -simit az ajkamra.
-Megérte-mosolygok.

Anya és Apa pontosan érkeztek..
A vacsora fenséges volt tele olyan ételekkel amiket szeretnek..
Láttam ,hogy Sal kicsit másképp viselkedik.Sokkal fesztelenebb.Talán mert már hozzá tartozom .
-Milyen volt az olasz út?
-Csodás.Sal szülei nagyon kedvesek a birtok pedig gyönyörű-áradozok.
-Az biztos.Nagyon hálás lehetsz Salvatorénak ,hogy ennyi mindent megad neked.
Jaj istenem Apa csak nem bír a behízelgő modorával.
Válaszolni akartam mikor Sal megelőzött.
-Alia nem tartozik nekem hálával -néz apámra komolyan.-ő mindent megérdemel .Hálával én tartozom neki,hogy megtisztel azzal ,hogy a párom.
Elpirulok.Mire megcsókolja a kezem.
-Szép dolog a szerelem.Remélem Lia mindenben a kedvét keresed ennek a csodás embernek .
Salnak megrángott a szája.Látom feszülté teszi ahogy apa letárgyiasít.
-Nyugodjon meg Uram.Boldogok vagyunk mindketten.Olyannyira,hogy eljegyeztem őt tegnap este.
Anyám kezéből kiesik a leveses kanál.
Apám felugrik és rögtön kezetfogva gratulál Salnak.
-Ez csodálatos.Akkor hamarosan egy család lehetünk.
-Alia remélem a tanulmányaid folytatod majd -aggodalmaskodik anyám.
-Természetesen .Aliat semmiben nem korlátozom-mondja Sal és mindkét szülőm szemébe néz..
A szúrást meg se érzik a mondatában és folytatják a felszínes csevejt.

Szerencsére hamar távoznak.
-Feltétlenül értesítsetek ha már az esküvőt tervezítek.Semmiről nem akarunk lemaradni-bárcsak már indulna apám.
Színapdiasan megölel majd anyám is aki azt suttogja a fülembe,hogy vigyázzak magamra.
Amint kiteszik a lábukat az ajtón Sal felé fordulok.
Kibújok a cipőmből mert már fájt benne a lábam.
A nyaka köré fonom a karom.
-Annyira beindított ahogy burkoltan kiosztottad őket-megcsókol vadul.
-Hol is hagytad abba még a szobában?-kérdezem ő pedig már mosolyogva felkap és rohan velem az emeletre.

Salvatore szemszöge

Szegény Virágom mióta eljöttünk nagyon ideges.Nem tesz jót neki a szülei közelsége.
Mondjuk ha nem muszáj nem fogunk velünk érintkezni ezt megfogadtam.
Alia már hozzám tartozik.

Vicces ,hogy már a kutyám is jobban szereti mint engem.
A szobában nem gondoltam ,hogy ilyen isteni élményt okoz nekem mikor ő utasított el mert kevés az idő vacsoráig.
Mindig meglep és ez tetszik.

A vacsora kellemesen telt egészen addig míg Jack nem kezdett el hizelegni.Ahogy beszélt a saját lányával.Mintha egy lotyo lenne akinek az a dolga hogy engem kielégítsen.
Nagyon a bögyömben van.Megvárom mig összeházasodunk és utána megfogom szívatni az tuti.

Már éhesen tépjük le egymásról a ruhát Aliaval amikor megszólalok.
-Kell az engedélyed-zihálom.
-Hogy megdugj?-kérdi nevetve..
-Nem.Alia ha megtartjuk az esküvőnket utána meg akarom büntetni apádat.
Megdöbbenve néz.
-Soha senki nem beszélhet így rólad előttem-azt hittem tiltakozni fog vagy kér, hogy kegyelmezzek neki.
Ehelyett széles mosolyra húzza a száját .
-Azt teszel vele amit csak akarsz Playboyom-harapva csókolni kezdem az én mindenem.

Sziasztok!

Megvan a másik szülői áldás is.Vajon a sajtótájékoztató is ilyen simán megy?

Playboy szívében Onde histórias criam vida. Descubra agora