Alia szemszöge
Mobil csörgésre ébredek.
-Szia Kislányom ma már kérlek gyere haza.Tanulnod is kell-mondja anya de hallom a háttérben apát kiabálni.
-Persze ha Salvatorenek nem gond.
-Rendben anya megyek.Nem lesz gond.
Leteszem a telefont mire két kar ragad meg.
-Mi nem lesz gond Szépségem?-csókol meg majd simogatja a fenekem.
-Haza kell mennem van egy adag tanulnivalom.
-Hozd ide itt is tudsz tanulni-csókolja a nyakam miközben a keze már az ölemnél jár.
-Sal-zihálom-reggeli után hazamegyek és mindent elintézek.Aztán sietek vissza hozzád-mozgatom rajta a csípőm amitől felmordul.
Az ujjai már bennem mozognak én pedig teljesen extázisba kerülök..
-És ha nem engedlek el?-nyögök egyet majd a szemébe nézek.Sunyin vigyorog.
-Muszáj kérlek-gyorsít a tempon.
-Kérd szebben.
Lehajolok és belenyalok a fülébe.
-Sal kérlek engedj el és nem bánod meg-ekkor megfeszül a testem és elönt a gyönyör.
Fekszem rajta ő pedig a hátam simogatja.
-Legyen .Szerencséd hogy ma délelőtt két tágyalásom is lesz.De szavadon foglak.Este kérem a kiengeszetelést.
Mosolygok.
-Megkapod.Kamatostul-lekúszok a dákojához.-Most kezdem a törlesztést.Reggeli után gyors csókot váltottunk és mindenki ment a dolgára.
Útközben irtam neki egy üznetet,hogy máris hiányzik.
Rögtön válaszolt,hogy neki is és az ágyban kellett volna maradnunk.
Mosolyogva nézem a tájat.Otthonom most olyan idegennek éreztem.
Sal mellett minden olyan természetes.
Beléptem Anya rögtön a nyakamba ugrott.
-Kislányom végre itthon vagy.Minden rendben.
-Igen anya remekül vagyok.
Apa megjelent és megölelt.
-Kislányom láttuk híres lettél.Jó lehet ilyen reflektorfényben lenni.Gondolom Salvatore a tenyerén hordoz.
-Igen apa.
-De ugye nem feküdtél le vele Kislányom?-kérdi félve Anya.
-Anya.Nem .Sal úriember.
-Akkor biztosan meleg.Nekem elmondhatod kicsim.Azért kell mellé az a sok modell.
-Jézus anya dehogy.Egészséges férfi.Csak tisztel mint nőt.
Apa felhorkant.
-Na persze.De mindegy is kislányom.Ha jól takitázol akkor jó helyed lesz.
Nem baj ha lefekszel vele.Sőt ha esetleg teherbe esnél az lenne a legjobb..
-De Jack-hüledezik anyám.
Én meg csak állok és nem hiszem el amiket mondd.
-Apa ugye nem mondtad komolyan.
-Ő egy gazdag befolyásos férfi Alia.
Ki kell használnod.Apádnak is jutass kérlek majd a vagyonból.
Teljesen ledöbbenek..
-Ha megbocsájtotok akkor felmennék tanulni..Próbáltam koncentrálni de nem ment..
Nem akarom hogy apám kihasználja Salt rajtam keresztül.
Eddig az volt a tervem megkérem őt hadd költözzek hozzá de inkább elérem hogy elhagyjon.
Megszakad a szívem de nem engedhetem ,hogy rátegye a markát az apám a pénzére.Mikor befejeztem a tanulást elpakoltam néhány dolgot majd elköszöntem a szüleimtől.
Ahogy megérkeztem bementem a szobámba és összepakoltam.
Sírtam ahogy még sose.Lettem az ágyra a nyakláncom amitől annyira fájt megválni.
Mielőtt megjönne gondoltam kimegyek a kertbe elbúcsúzni Brutustól.
A hűséges doberman most is odajött hozzám.Simogtattam
-Brutus el kell búcsúznunk.Csak neked mondom el de el kell hagynom a gazdád pedig mindennél jobban szeretem.
Az apám el akarja venni a pénzét rajtam keresztül.Kérlek vigyázz rá helyettem is .
A kutya megnyalta az arcom mintha értené mi zajlik bennem.Beléptem a nappaliba ekkor meghallottam az autóját.
Nagy levegőt vettem.
Jól kell játszanom bár minden tagom remeg.Salvatore szemszöge
Nem örülök,hogy Alia elment.Ha otthon van nálam valahogy úgy érzem minden oke.
Jézusom birtokolni akarom.Igen ez a helyzet.Azt akarom,hogy csak az enyém legyen.A tárgyalások jól mentek.Tudtam koncentrálni is ami nagy szó.
Mike ma nem jött velem így egyedül is helyt álltam.
Mikor vége volt a másodiknak is alig vártam hogy hazaérjek.Szinte kiugrottam a kocsiból és szaladtam be a nappliba.
Alia ott állt így felkaptam megpörgettem és egy csókot adtam neki .
-Szépségem hát itt vártál?-ekkor nézek csak végig rajta.
A szeme piros és duzzadt biztos ,hogy sírt és a böröndje is nála van.
-Alia mi ez az egész?Bántottak?-düh tombol bennem és magamhoz ölelem.
-Nem Salvatore.De most hazamegyek és sose jövök vissza.
Elengedem és a szemét fürkészem.
-Alia úgye ez csak egy nagyon rossz vicc.
-Nem az.Értsd meg hála a segítségednek híres lettem.Felvesznek modellnek járom majd a világot és megkapom a szabadságot amit akartam.A szüleim támogatják a döntésem.
Ledöbbentem majd felkaptam egy vázát és tiszta erőből neki dobtam a falnak.
Mike kirohan az étkezőből.
-Szóval csak erre kellettem-undorral nézek arra nőre akiért pár perce még az életem adtam volna.
-Olyan vagy mint az apád.Pénzéhes szuka.Tűnj innen-ordítom majd kirohanok a kertbe.Mike egy idő után kijön a kertbe.
Ülök a fűben egy üveg whiskeyvel..
-Elment?
-Igen.Mi volt ez?
-Mégis minek tűnt?Alia elhagy mert modell lesz és megy az álmai után amit miattam ért el.-meghúzom az üveget.
-Sal ez nem kerek.Ez a lány szerelmes beléd látszott rajta.
-Látod mégis mindenkit átvert-meghúzom ismét az üveget.
Mike kitépi az üveget a kezemből.
-Sal fejezd be a vedelést nem old meg semmit.Ez lány csupa kedvesség nem hiszem ,hogy ilyet tenne.
-Akkor mi a faszért mondta?-ordítok-Összetört mindent bennem.Nem birok rá se nézni.
-Várj egy kicsit.Gyere velem.-felránt majd bevisz a megfigyelő szobába.
Itt kezelik a kamerákat.
-Néz itt a szobájából kijön a börönddel.
Egyfolytában törölgeti a szemét vagyis sirt.Ha te el akarsz valakit hagyni mert kihasználtad miért sirsz?
Mondd valamit Mike.
-Néz itt a teraszon van Brutussal.Még jó hogy ilyen közel a kamerához mert így hallani tudjuk.
Mike visszajátssza és én érzem,hogy újra kapok levegőt.
-Azonnal menjünk utána.Alia szemszöge
Hát sikerült.Az egész hazautat végigbőgtem mert a fülemben csengtek a bántó szavai.
De így volt jó.Az ő érdekében.A szüleim megdöbbentek mikor újra megláttak.
-Alia mit keresel itt?
-Sal kidobott-anya megölel.
-Mi a fenét csináltál?Miért nem tudtad megtartani?Így lehet eláll az üzlettől velem is.Csak a bajnak vagy te lány.
Takarodj a szobádba.
Holnap meg megpróbálod visszahódítani.
-De apa.
-Nincs de.A szobámba érve lerogytam az ágyra.
Zokoghattam végre tovább.Lekuporodtam az ágyamon és rá gondoltam.
Egy kis idő múlva kopogtak az ajtómon.
Felültem
-Szabad- kinyílt az ajtó és én azt hittem hallucinálok a fájdalomtól.
-Sal?-belépett és elém térdelt.
-Soha többet ne hazudj nekem Alia megértetted.
-De én.
-Ne tagadd a kerti kamerán visszanéztem ahogy Brutusnak bevallod miért hagysz el.
Lehajtom a fejem.
-Így lenne neked a legjobb.
Feláll és magához ránt.
-Leszarom az apád érted.Ő nem árthat nekem.Csak te számítasz.Hogy szeretsz e?
A szemébe nézek.
-Ahogy Brutusnak is mondtam mindennél jobban szeretlek-megcsókol és vadul falja a szám.
-Soha többé nem hagyhatsz el.A picsába Alia.Majdnem belehaltam.
Megölelem.
-Ne haragudj Mi Amore de féltettelek.
Simogatja a hátam.
-Meg akartam ma kérdezni,hogy hozzám költöznél e.
Felnézek rá.
-Még most is akarod?.
-Igen.De már nem érdekel a nemleges válaszod mert jössz és kész.
Nem tesz jót neked ha itthon vagy.
Megcsókolom.
-Mehetünk .A nappaliban a szüleim és Mike vártak.
-De Mr Lorenzi túl korai még összeköltözniük?-mondja anyám.
De apa rögtön ellenkezik.
-Hilda ne szólj bele.A fiatalok szerelmesek.
-Valóban.De nem kell aggódnia asszonyom a lánya jó kezekben lesz.
Apa csak vigyorog Anya pedig kétségbeesett fejet vàg miközben kimegyünk a kocsihoz .Az úton vállának hajtom a fejem.
-Megtudsz bocsájtani?
Csókot ad a fejemre.
-Ha te is amiket mondtam.Fáj,hogy bántottalak.
-Kiprovokáltam.De otthon kiengesztellek.-kacéran felnézek.
-Alig várom-megcsókol-de előtte ezt vedd fel.
A nyakláncomat amit ott hagytam segít újra a nyakamba tenni.
Úgy érzem most kezdődik az igazi szabad életem.Vele.Sziasztok!
Eléggé drámai lett a rész.Vajon Alia apjának pénzéhsége belerondít még a bimbozó szerelembe?
ESTÁS LEYENDO
Playboy szívében
RomanceMi lenne ha végig csókolnám a tested. -Csak csók? -Igen-mosolyog és látom rajta,hogy ez egy nagyon izgató dolog lesz. Alia Waren:,-New yorki gazdag család egyetlen lánya.A szülei mindig szigoruan nevelik és sosem csinálhat azt amit akar. Magányos eg...