Pukul 4 petang, mereka sudah pun berada di hotel berdekatan pantai Bali tersebut. Lobby hotel, guru guru sedang membahagi pelajar-pelajar untuk partner bilik.
Setelah beberapa minit, Kai seorang yang tiada partner bilik.
"Cikgu, Kai tak dak partner!" ucap Ipan.
"Kalau macam tu, Kai sebilik sekali Sir Louis." ucap pengetua yang buat Kai menelan ludah dalam dalam sedangkan Louis? Dia happy dia sebilik dengan Kai tapi dia tak tunjuk depan depan.
Semua orang pergi ke bilik masing masing, termasuk Kai dengan Louis. Di bilik mereka. Bilik mereka sangat lah luas dan mempunyai katil size king.
"Takkan nak tidur se katil..." bisik Kai pelan.
"Is that a problem?" soal Louis yang terdengar bisikkan Kai.
"Erh, n-no sir" senyum gugup Kai.
"We both male, don't need to be afraid unless you're girl" ucap Louis sambil meletakkan bagasinya depan almari.
"I want to take a shower, don't go anywhere" ucap Louis yang setelah selesai berucap, dia pergi ke bilik air. Kai baring di atas katil.
Kai mengeluarkan phonenya, dia mengechat Ipan.
Chat on
Ipan: Ada orang sebilik dengan guru handsome tu lah.... Huwuww
Kai: Kau diamlah, sial lah, kau lah ni
Kai: gedik sangat nak sebilik dengan bf kau tu, bodo!
Ipan: chill bro, alah sorry lah
Kai: Nanti kalau kau suruh aku belanja, aku tak belanja dah, biar padan muka
Ipan: e-eh Kai!
Chat off
"Sial lah" bisik Kai pelan
CKLEK *bunyi pintu dibuka*
TAP TAP TAP
Louis keluar dengan hanya tuala yang dililit di pinggangnya, Kai tak sengaja melihat badan Louis yang tegap dan matanya tertumpu dekat six-pack milik Louis. Kai menelan ludah dalam dalam manakala Louis smirk dan berjalan ke arah Kai. Louis merangkak naik ke atas badan Kai yang buat Kai agak takut.
"You like what you see?" soal Louis with his deep voice.
Kai menutup matanya, sedang kan Louis menyentuh pinggir wajah Kai dengan tangannya, yang buat Kai agak bergetar. Louis smirk, dia mengambil tangan Kai dan meletakkan kunci bilik tersebut di dalam tangan Kai.
"Kunci bilik" ucap Louis sebelum ia turun dari katil dan pergi ke tempat tukar baju.
Kai membuka matanya, kehairanan apabila melihat kunci di tangannya.
"Sir ni bahaya lah" bisik Kai.
To be continued....
YOU ARE READING
Dipaksa Mencintai Guruku
Romance~Hanya fiction semata mata, tidak ada mengena dengan hidup dan mati, nama, tempat atau lain lain hanya rekaan semata-mata~