Mabuk

752 23 0
                                    

Setelah selesai acara "Night song", mereka semua tengah makan, enjoy angin tepi pantai. Sambil makan, mereka, iaitu pelajar pelajar di situ cerita pengalaman pergi bercuti. Kecuali Kai. Kai tengah temenung tengok laut, tengah fikir tentang sesuatu.

"Weh, kau oke?" Qas duduk di tepi Kai. Kai tersedar dari temenungnya dan mengangguk.

"Apa yang kau tengah fikir?" soal Qas.

"Kau ada bf tak?" tanya Kai sambil melihat Qas dan Qas gelak kecil.

"tak da, kenapa?" ucap Qas.

"Aku sebenarnya suka kau..." bisik Kai pelan yang buat Qas terdiam.

"Erh sorry lah tapi aku anggap kau macam abang aku jer. Aku suka dekat" Qas berhenti berucap setelah melihat Louis datang dengan segelas air berwarna macam air ribena tapi lebih merah.

"Erh, aku gi dulu" Qas dengan cepat pergi meninggalkan mereka berdua dan Louis duduk di tepi Kai.

"How are you?" ucap Louis.

"Good sir" senyum Kai.

"Are you sure? You seem upset" Louis memandang Kai.

"I'm sure I'm okay" Kai menghela nafas.

"I bring you some drink, take it" Louis memberi gelas yang berisi air seperti ribena tapi lebih merah tersebut.

"Air apa ni?"

"Minum je lah"

Dengan perasaan hairan, Kai perlahan lahan minun air tersebut sehingga setengah gelas. Kai rasa air tu muncucuk lidahnya, tapi rasanya masam manis.

"Rasa, manis, panas kering.... Air apa ni sir? Rasa macam anggur" Kai hairan dan memberikan gelas yang masih berisi setengah air pelik tersebut.

"Bagi saya, air ni sedap" Louis menghabiskan air di gelas tersebut dan berdiri.

"Saya nak letak gelas" ucap Louis dan dia pergi.

Setelah beberapa minit, entah kenapa Kai rasa pening, pandangannya agak campur dengan halusinasi. Kai berdiri dan hampir jatuh tapi ditahan pengetua.

"Kai, oke ke ni?" ucap pengetua

Kai angguk, entah kenapa dia rasa sedikit khayal. Louis datang dan memapah Kai.

"Keine Sorge, es sind nur Nebenwirkungen von Wein" ucap Louis dengan bahasa German

Translate: Don't worry, they are just side effects of wine

"Lain kali bagi Kai sikit dos, dia budak lagi" bisik pengetua pelan dan Louis pergi dengan mengangkat Kai ala bridal style. Sesampai di bilik mereka, Louis terus melempar Kai ke atas katil.

"Uhm" Kai sekarang antara sedar dan tidak kerana efek dari wine yang Louis bagi. Louis tindih badan Kai dan....

*CUP*

Louis mencium bibir Kai, menghisap dalam dalam, kebetulan bibir Kai agak terbuka. Dengan sepantas kilat lidah Louis menjelajah mulut Kai yang berasa wine sambil menghisap dalam bibir Kai seperti tiada hari esok. Setelah 2 minit, Louis melepas ciumannya dan menyelak baju Kai ke atas hingga memperlihatkan puting Kai yang berwarna pink agak gelap.

Louis menghisap puting kanan Kai sedangkan puting kiri Kai dimain oleh tangan Louis. Kai hanya boleh menggeliat, dia mabuk so dia tak tau apa yang berlaku dekat dirinya.

Setelah puas Louis memainkan puting Kai, dia membuat tanda kiss mark dekat leher Kai, terlihat jelas kesan ciuman di leher Kai. Setelah selesai, Louis menurunkan kembali baju Kai dan memeluk Kai dari belakang.

"For now I'll just mark you, you're mine Kai...." bisik Louis ke telinga Kai.

To be continued......

Dipaksa Mencintai GurukuWhere stories live. Discover now