Care

642 20 0
                                    

Di pagi yang cerah, sinar matahari menembus langsir bilik tersebut hingga terkena mata Kai. Kai pelan pelan bangun, kepala dia rasa pening dan dia rasa mual.

"Uhh, pening nya" ucap Kai sambil ubah posisi dari baring ke duduk.

CKLEK, TAP, TAP, TAP

Louis masuk dengan menolak troli makanan, meletak troli tersebut tepi katil yang Kai tengah duduk. Louis duduk di tepi Kai.

"Are you okay??" soal Louis yang digeleng oleh Kai. Kai nak muntah, tapi tiada apa yang keluar. Hanya sekedar mual.

"Sir dah bagitau pengetua yang Kai tak akan ikut aktiviti dalam slot. So rest well" ucap Louis.

"Pening..." keluh Kai.

Louis ambil mangkuk berisi sup dekat troli makanan and suap Kai. Kai hanya boleh makan. Lepas beberapa minit, Kai agak kurang pening, Louis berhenti suap.

"Pelajar lain pun ada yang macam awak jugak" bohong Louis untuk menutup rasa kehairanan Kai.

"Ouh, maybe semalam makan sesuatu yang pelik kot... Ssst" Kai rasa pedih dekat putingnya, terutama puting kanannya. Louis perasan apa yang Kai tengah rasa, Louis rasa bangga dengan apa yang dia buat semalam.

"Kai ok tak tu?" Louis menyelak ke atas baju Kai, terlihat kedua puting Kai agak bengkak akibat dihisap dan dimain oleh Louis semalam. Kai terkejut, dia turunkan baju dia balik.

"Kenapa boleh bengkak eh?" bisik Kai yang didengar Louis.

"Semalam ada banyak nyamuk masuk dalam bilik, mungkin dia gigit kat puting Kai kot, tengok leher Kai pun ada" bohong Louis. Kai cepat cepat ambik phone dia dalam poket dan tengok kat kameranya.

"Banyaknya" keluh Kai.

"Alah, nanti hilang lah tu" senyum Louis.

"Hari ni sir yang akan jaga Kai, yang lain sibuk dengan aktiviti slot." ucap Louis.

"Pergilah mandi dulu" ucap Louis. Kai angguk, dia berdiri. Bukak baju, lempar atas katil dan terus pergi ke bilik air. Louis mengambil baju Kai, mencium bau Kai di baju tersebut dalam dalam.

"So good" ucap Louis yang merasa terangsang dengan bau khas Kai. Louis bangun, berjalan ke bilik air, dimana Kai tengah mandi. Pelan pelan Louis mengintai Kai dari lubang kecil yang ada di pintu.

Mata Louis tertumpu dekat punggung Kai yang bulat berisi yang agak putih, ditambah "adik" Kai berwarna pink gelap yang masih tertidur, serta air shower yang membasahi seluruh badan Kai. Membuat "adik" Louis terbangun dari tidurnya.

"Shit, Kai you're so fucking hot, wait until that time. I will fuck you and make you mine...."

To be continued.....

Dipaksa Mencintai GurukuWhere stories live. Discover now