Hari ketiga mereka bercuti, di pantai. Semua murid sedang bersiap untuk melakukan aktiviti. Kebanyakan murid lelaki telanjang dada, sengaja untuk memperlihatkan kepada kaum wanita. Kai berjalan mendekati tempat di mana Ipan dan bfnya berada.
"Putera kayangan sudah datang" lawak Ipan.
"Tak lawak lah bodoh" geram Kai
"Eleh, kita melawak jer, tu pun nak geram. Eh tanda apa tu kat leher kau?" Ipan mendekat ke Kai.
"Ouh, ni bekas nyamuk kemarin"
"Nyamuk apa sampai hari ni, ni bekas kiss mark woi" ucap Ipan yang diangguk bf Ipan.
"Pala kau, mana ada bekas kiss mark. Kalau betul siapa yang buat? Setan?" keluh Kai.
Tiba tiba Louis berjalan ke arah mereka.
"Korang buat apa?" ucap Louis yang kini berada di tepi Kai.
"T-tak buat apa apa pun sir" senyum Ipan
Ipan bisik kepada bfnya dan bfnya mengangguk.
"Sir, jom main bola tampar. Kai pun jom join sekali. Yang menang suruh yang kalah belanja dessert" ucap Ipan
"Deal" ucap Kai dan Louis bersamaan.
Bf Ipan mengaris garisan yang mengantikan fungsi 'net'. Ipan dan bfnya membuka baju mereka yang menyisakan seluar pendek. Louis juga membuka bajunya serta seluarnya, hanya menyisakan seluar pendek sahaja, yang buat mata para wanita di situ terbeliak dan senyum malu. Kai hanya membuka seluarnya, menyisakan seluar pendek dan berbaju t shirt putih.
Pertandingan dimulakan dengan tamparan bola dari Louis yang hampir terkena kepala Ipan dan ditangkis oleh bf Ipan. Bf Ipan serve bola ke Kai dan ditampar kuat oleh Kai ke arah Ipan dan
BRUK
Ipan terjatuh dan....
"HAHAHAHAHHAAHA" gelak Kai yang membuat Ipan marah.
"Sial lah!" ucap Ipan marah.
"Padan muka" ucap Kai yang menahan gelaknya.
"Siapa menang sekarang ni??" ucap Louis.
"Kai dan sir lah" ucap bf Ipan yang dengan segera mengangkat Ipan ala bridal style dan berlari ke arah air pantai.
BYURR
Kai hanya menggeleng kepala melihat adegan itu. Louis memandang Kai.
"Tak nak mandi sekali ke?" ucap Louis.
"Erh, air pantai tu dalam lah sir. Saya ni pendek jer" ucap Kai.
Tiba tiba Louis mengangkat Kai dengan posisi koala hug. Kai terkejut dan spontan memeluk leher Louis.
"E-eh s-sir, turunkan saya sir.... " ucap Kai panik.
Louis berjalan ke arah air pantai dengan perlahan lahan sehingga air tersebut mencecah paras six-pack Louis yang buat Kai peluk leher Louis erat erat kerana takut jatuh.
"S-sir j-jangan lah....J-jom naik balik!" kata Kai ketakutan.
Louis smirk dan dia sengaja mencelupkan belakang Kai dengan air laut tersebut.
"SIR! JANGAN SIR! SIR!" teriak Kai panik yang pegang Louis kuat.
"HAHAHAHA. Lawaklah kamu ni Kai, jangan risau, saya tak jatuhkan awak" gelak kecil Louis. Kai bernafas lega.
To be continued......
YOU ARE READING
Dipaksa Mencintai Guruku
Romance~Hanya fiction semata mata, tidak ada mengena dengan hidup dan mati, nama, tempat atau lain lain hanya rekaan semata-mata~