So spútanými rukami som stála pred ľuďmi. Zbadala som medzi nimi Toba. Na tvári sa mu zračil strach. Usmiala som sa. Je toto môj koniec? Katova sekera už bola skoro pri mojej hlave keď. ,,Zastavte popravu!" Zvolal ktosi a vybehol hore k nám. Chytil ma za plece ale do tváre som mu nevidela.
Viedol ma prázdnymi chodbami hradu. Neobzeral sa, čo bola možno spása Toba, ktorý nás nasledoval. Zastali sme v sklade. Zavrel dvere a zažal lampu. Vtedy som mu uvidela do tváre. ,,Izik!" Chris ma objal. Hej no, ja som ešte stále mala zviazané ruky takže to bolo také jednostranné objatie. ,,Ako sa opovažuješ má vôbec nazvať menom, ty zradca. Pusti ma a rozviaž mi ruky." Poslúchol ale tvár mal červenú od hanby. ,,Keby si ty bol stál pred katom, nechala by som ho spraviť si chudáka prácu, za ktorú ho platia. A pozerala by som sa." Bolo vidieť, že ho to zabolelo. Usmiala som sa. Jemne som ho objala. Cítila som, ako si vydýchol. ,, Prepáč mi to všetko," hlesol. Vtom sa otvorili dvere. V nich stál ryšavý chlapec a držal nôž pod krkom Tobovi. ,,Tom!" Hodila som sa mu okolo krku. Tobo dopadol na zem a ledva sa vyhol nožu, ktorý sa zapichol tesne vedľa jeho hlavy. Objímala som ho a on ma držal. Jemne som ho pobozkala. Za dverami ako stráž stali Alan a Amber. Vymanila som sa z Tomovho zovretia. ,,Necháte nás? Musím sa porozprávať s bratom," pozrela som sa veľavýznamne na Chrisa. Tom odtiaľ vyviedol Toba, ktorý bol ešte stále trochu rozklepaný.
,,Tak ty máš chlapca?" ,,Si ako malý!" Pokrčil plecami. ,,Kto je môj otec? Žiadne pretvárky, povedz mi to!" Chris si povzdychol. ,,Bol to veľmi pekný muž, pamätám si ho. Zviedol našu mamu ale on... Nebol to človek. Bolo to čisté zlo, kvôli nemu mama potom neskôr ochorela. Bolo to vlastne kvôli... Tebe. Vychovávala jeho dieťa a zaplatila za to. Bol to... niektorí ho volajú diabol.
*Zlatíčka, sledujte nás na viberi a WhatsAppe, mám vás rada a votujte.
YOU ARE READING
Klub utečencov
ActionZabila som grófa. Zhnila by som vo väzení. Teraz som v Klube utečencov. Najobávanejšom gangu Severu. Avšak to, kto skutočne som, to čo sa predo mnou snažil zakryť celý svet pláva na povrch. Nie som si istá, či to chcem vedieť. Ale... v blížiacej sa...