Politika Severu a ostatných zemí (bonus)

12 5 2
                                    

Toto je tá sľúbená sviatková bonusovka. Rozhodla som sa že bude o politickom stave Severu a celého kontinentu, lebo možno je to nezrozumiteľné z dielov alebo je to  nedovysvetľované.

Takže. Sever najprv. Na tróne sedí Immerontes Heschalg IX. Má jednotky skautov a vojakov. vzhľadom na to, že je to celkom neschopný panovník, hlavý veliteľ skautov cez neho riadi celú krajinu, preto je všade chudoba. Chudobné nevýznamné mestá ako Katen preto skauti vyrabovali a všetko teraz je v kráľovskej pokladnici respektíve v rukách skautov, ktorí riadia celý Sever. Je teda dosť možné, že sa obyčajní ľudia vzoprú tejto vláde a práve toho sa boja skauti. Preto veľa ľudí končí v base alebo na poprave. Chris ako spojenec je veľká výhoda, lebo má blízko ku hlavnému veliteľovi a môže zabrániť vzbure, ktorá by pripravila Sever o veľa prostriedkov, ktoré budú potrebovať vo vojne  proti Juhu, ktorý už obsadzuje Západ a Východ. Obchádza len Pustatiny, preto by miestni mutanti mohli byť dobrými spojencami. 

Lenže komu je Chris naozaj verný? Nie je vojna práve to, čo skauti chcú? prečo je tak veľmi dôležité, čo a kto je Iza a čo pre vojnu naozaj predstavuje? Môže to, čím je zmeniť jej výsledok? Kto naozaj je to dievča, ktoré o sebe tvrdí, že je ďalším diablovým dieťaťom? Je diabol dobrý alebo zlý? Oplatí sa Klubu utečencov bojovať za krajinu, ktorá ich zničila, alebo sa všetci rozpŕchnu a budú bojovať za seba? 

Toto bol bonusová diel, dúfam že je vám všetko jasné, alebo možno máte ďalšie otázky? Ak chcete vedieť odpoveď, dajte vote, koment a čakajte. 

Dnes by som mohla vtlačiť niekoľko plagátov, obehať sídlisko, možno čoskoro budem mať viac čitateľov. Takže sa k nám nezabudnite pripojiť aj na WhatsAppe a na Viberi, na našich kanáloch, nájdete ich pod názvom klub utečencov, na WhatsAppe všetko veľkým. 

Ďakujem srdečne všetkým, ktorí toto čítajú, extra tým, ktorí votujú a srdiečko všetkým ktorí aj komentujú. Extra dikes pre moju manažérku Egres12. 

cc   

Klub utečencovWhere stories live. Discover now