,,Kde je?" Tom bol zúfalý. Očividne aj ostatní. Mal ich zabiť. Všetkých. Bolo by to rýchle a bezbolestné. No nechcel využívať svoje schopnosti. Sai bol vážne zranený a Alan pri ňom sedel a odmietal sa od neho pohnúť. Amber upratovala po boji, čo v jej reči znamenalo, že brala všetko cenné, od zbraní po šperky a peniaze. Matty mal poranené rameno. Rose sa starala o zranených a zajatci boli spútaní v klubovni, kde ich strážila Nadia. Tom hľadal Izu. Najprv na bojisku, potom dnu. Nevedel ju nájsť. A potom to dievča. Zajatkyňa, ktorá ich zachránila pred obrovskou presilou. A pritom prišla o život. Spôsobila skazu. Tucty nemŕtvych vojakov sa vrhli vpred a so stáročiami výcviku zrovnali skautov so zemou. Ale dievča padlo mŕtve. Tom nevedel, ako to spravilo, a už vôbec mu nedochádzalo prečo. Veď ani nepoznal jej meno. Bol zúfalý. Otváral všetky dvere a hľadal ako zmyslov zbavený. Zišiel dole, kde boli cely. Jedna bola zavretá. Najprv obzrel ostatné, potom tú zavretú. Bože, spadol mu zo srdca šuter, keď ju našiel. Odomkol okovy a nežne ju vzal na ruky. Odniesol ju Rose a položil jemne na posteľ. Aké príhodné, že bola práve v cele toho dievčaťa... Odhrnul jej z tváre vlasy, s ktorými sa tak rád hral.
Zobudila som sa na to, ako sa mi ktosi hrá s vlasmi, ale bola som príliš lenivá otvoriť oči a pozrieť sa, kto. Tie dotyky mi bol známe. Vduchu som sa pousmiala. Tom. Hlasy zvonka prichádzali z veľkej diaľky, ale pomaly ma dostávali späť do krutej reality. Pustila som sa hrejivej tmy a vrátila som sa do zimy.
Snažila som sa zaostriť, no prvé čo so uvidela bola aj tak Tomova ryšavá hlava. Jeho ustaraná tvár sa na okamih vyjasnila, ale potom zase zvážnela. Zacítila som bolesť v nohe a zvraštila tvár. Rose vyhnala Toma zo zdravotky a pozrela sa na ledabolo obviazanú nohu. Vzopäla ruky a zatvárila sa najotrávenejšie na svete keď mi dala dole obväz aby mi ranu zašila. Ech, bolelo toooo, ale asi nemala dosť narkózy pre mňa, lebo Mattymu trebalo operovať rameno. Keď skončila, zvova nohu obviazala cistým obväzom.
Ležala som tam a zatínala zuby. Stehy v nohe ma boleli. Sakramentsky. Rose zavolala Toma. Vraj: ,,No už si ju zober, Sai potrebuje rýchlo pomôcť a ja nemám čas starať sa o každého." Jemne ma vzal na ruky. Oooooooooch jemineeeeeeeeeee čo sa so mnou deje? Rose mu ešte vtisla do ruky barly a poslala nás von.
*Ludiaaaa no sryyy ale dlhšie diel nevyšiel, tak tu je jeden, papaaaaa mám vás rada
YOU ARE READING
Klub utečencov
ActionZabila som grófa. Zhnila by som vo väzení. Teraz som v Klube utečencov. Najobávanejšom gangu Severu. Avšak to, kto skutočne som, to čo sa predo mnou snažil zakryť celý svet pláva na povrch. Nie som si istá, či to chcem vedieť. Ale... v blížiacej sa...