Boleli ma nohy. Strašne. Šli sme už asi dva dni a zatiaľ sme prešli okolo štyroch spustošených opustených dedín. Sever musí prežiť. Mierime do Pustatín. Požiadať mutantov o pomoc. Chris a niekoľko jeho dôveryhodných skautov šlo s nami. Neviem, či mám halucinácie z toľkej únavy, alebo sa asi míľu pred nami naozaj črtá prales. ,,Dobre, tu sa utáboríme na noc. Spať v pralese je asi tak bezpečné ako spať s mojou sestru v jednej izbe." Hoci sa Chris pokúšal zlepšiť atmosféru, asi mu to nevyšlo, lebo sme sa všetci zrútili od únavy na zem. Tom ma chytil za ruku a pomohol mi vstať. Chris naňho vrhol škaredý pohľad, a hoci som sa tvárila, že som si to nevšimla, nemohla mi uniknúť tichá rivalita a boj o mňa medzi nimi dvoma. Vstala som a oprela sa oňho. Nadia si rozkladala spacák a popritom sem tam pohľadom zablúdila k jednej z Chrisových skautiek. Ale na jej obranu, bola fakt pekná. Zhodila som batoh z pliec a vytiahla z neho spacák. Zatiaľ, čo som ho rozkladala, Tom šiel ešte po svoj ruksak na kope.
Veľmi rýchlo sa zotmelo. Tom nechal Izu pri Nadi a šiel som si po spacák. Keď sa sklonil po ruksak, začul za sebou kroky. Tom rýchlo zhodnotil nebezpečenstvo. Narovnal sa a otočil sa k nemu. Bol to Chris, Izin brat. Nevel, prečo ma to znepokojilo, veď si najskôr tiež išiel po veci. Tomovi rrvalo presne dve sekundy, než si všimol, že Chrisove veci medzi ostatnými nie sú. ,,Čo chceš?" Chris sa zamračil. ,,Daj jej pokoj, nechaj ju žiť." Tom zaťal päste, ale ani sa nepohol. ,,Asi ti nerozumiem," povedal pokojne, ale vnútri bol nahnevaný. ,,Daj pokoj mojej sestre. Drž sa od nej." ,,Vraví ten, kto ju nechal napospas svetu? Kto ju donútil dívať sa na to, ako jej matka zomiera? Kto sa stal skautom keď sa mu zamanulo? Myslím si, že si na ňu robíš až priveľké nároky." Chris zbelel od zlosti. ,,Tak ju nechaj, nech si vyberie," zašepkal. Nenávistne na Toma hľadel, keď sa vystrel a odkráčal preč. Och nie, nech ju nenúti, aby si vybrala. Jej brat, alebo chlapec, ktorého miluje?
Prišiel za mnou Tom. V očiach som mu videla paniku. Chytil ma za plecia. Bol taký rozrušený, až som z neho znervóznela aj ja. ,,Ak by ťa donútil vybrať si, vedz, že ja ťa stále milujem, áno?" Mal vlhké oči. ,,Čo... čo sa deje?" ,,To... to nič, len..." ,,Neviem, čomu si nerozumel." Bol to Chris. Absolútne ničomu nerozumiem. O čo tu ide? Otočila som sa k nemu, potom späť na Toma. ,,O čo ide?" Jemne som mu zložila ruky zo svojich pliec, no nepustila som ich. Chris sa priblížil. ,,DAJ- JEJ- POKOJ!" Aha, takže tu ide o mňa. Oni... sa hádajú kvôli mne? Chris sa priblížil k Tomovi. Bol vyšší, starší a ak by došlo k boju... Nie, k boju nedôjde. Nesmie. No Chris zastal. Otočil sa ku mne a pozrel mi do očí. Videla som v nich lásku. Bratskú lásku, ktorá je večná, nech sa deje čokoľvek. Potom som sa pozrela na toho môjho šialenca, chlapca, ktorého som ľúbila, ktorý ľúbil mňa. Chris sa ozval prvý. ,,Izik. Nemôžeš mať nás oboch. A my sa o teba nemôžeme deliť. Iza, viem, že je to ťažké, ale musíš si vybrať. Ja, alebo on?" Na chvíľu mi srdce vynechalo úder. Nie, ja si ale nevyberiem.
Tom tam stál, vedľa jej brata a bol na pokraji zrútenia. Nie, nenechá mu ju. Bude o ňu bojovať. Nevzdá sa jej, nie kvôli nemu. Nikdy. Je aj jeho. A ľúbi ho. Alebo nie?
Chris vedel, ako to skončí. Nemôže uprednostniť jeho pred ním, jej bratom. On je predsa jej veľký braček. Aspoň nebude žiť na pochybe, že ju stratí, keď s ním odíde.
Do očí sa mi nahrnuli slzy. Stála som tam... nerozhodná. Tom bol celým mojím svetom, keď sa všetko ostatné rúcalo. Stál pri mne. Vždy. Hľadal ma, keď som ležala v tej cele. Chris bol mojím bratom. Ľúbim ho, ako sestra ľúbi svojho brata. No napriek tomu mi v srdci spravil takú veľkú dieru. Ale ja som mu predsa odpustila. No nie? ,,Nemôžem si vybrať. Nemôžeš ma nútiť," povedala som mu do tváre. ,,Čo si tým chcete dokázať?" Chris sa na sekundu zamračil. ,,Vyber si," bolo jediné, čo mi povedal.
*Zlatíčka, je tu diel po dlhšej dobe. Aaaaaaa je to asi najdlhší diel klubu, taže ako som rada. Pred Izou stojí ťažké rozhodnutie. Kto to bude? koho si vyberie?
Takže, ja vás mám všetkých radaaaaaaaaaaaaaaa. arara
YOU ARE READING
Klub utečencov
ActionZabila som grófa. Zhnila by som vo väzení. Teraz som v Klube utečencov. Najobávanejšom gangu Severu. Avšak to, kto skutočne som, to čo sa predo mnou snažil zakryť celý svet pláva na povrch. Nie som si istá, či to chcem vedieť. Ale... v blížiacej sa...