Jisung gözlerini yavaş yavaş açtı ve beyaz bir tavanla karşılaştı. Söylediği ilk cümle ise pek ikonik olmuştu.
"Öldüm mü?"
Bir süre etrafı algılamaya çalıştı ve bir yatakta yattığını fark etti. Kalkmaya çalıştı. Sonra ellerinden ve ayaklarından yatağa bağlı olduğunu gördü. Jisung ölmediğini burnundan sokulmuş boruyu fark edince kesin olarak anladı.
İçeriye doktor olduğunu tahmin ettigi bir oğlan girdi. Jisung gözlerini kısıp oğlanı inceledi. Doktor Jisung'un yanına geldi ve bir şey söylemeden Jisung'un burnundaki boruyu tuttu.
"Derin nefes al. Acıtacak."
"Neredeyim?"
Doktor cevap vermedi ve boruyu çıkarmaya hazır tutmaya devam etti.
"Derin nefes al." Diye tekrarladı.
"Neredeyim?" Jisung cevap almadan söylenen hiçbir şeyi yapmayacaktı.
Doktor sıkıntıyla nefes verdi ve boruyu çekmeye başladı. Jisung burnundan midesine kadar sokulmuş olan borudan dolayı zar zor yutkundu. Boru burnuna gelince keskin bir acı hissetti ve çarşafı kavradı.
"Derin nefes al."
Jisung bu sefer söyleneni yaptı ve Derin bir nefes aldı. Acı hafifledi. Boru burnundan kolayca çıktı. Jisung rahatça havayı içine çekti. Daha iyi hissediyordu.
"Şimdi bana nerede olduğumu söyleyecek misiniz?"
Doktor Jisung'un yüzüne bakmadan ve konuşmadan Jisung'un koluna tansiyon aletini bağladı. Alet Jisung'un kolunu sıkıp tansiyonunu ölçmeye başladı.
"Neredeyim?" Diye tekrarladı Jisung.
Doktor sonunda göz devirdi ve cevap verdi.
"Ruh ve sinir hastalıkları hastanesinde."
"Yani akıl hastanesinde."
"Kısmen."
"Neden buradayım?"
Doktor Jisung'a alayla baktı.
"Sence?"
"Haklısın."
"Adın Han Jisung öyle degil mi?"
"Evet."
"Ben Lee Minho."
Jisung tekrar doktoru baştan aşağı süzdü.
"Sormamıştım. Neden söylediniz?"
Minho cevap vermedi ve elindeki kağıda bir şeyler not etti.
"Kollarını ve bacaklarını çözeceğim. Ama eğer kaçmaya yeltenirsen, kendine zarar verir yada saldırırsan sakinleştirici vermek zorunda kalırım."
"Burada ne kadar kalacağım?"
"Bu sana bağlı."
Minho Jisung"un ellerini yataktan kurtardı. Jisung acıyan bileklerini ovuşturdu.
"Burada hayvan muamelesi yapıyorsunuz."
"İntihar mektubunu hatırla. Artık monoton bir hayatın yok."
Jisung duraksadı. Haklıydı. Hayat artık ona anlamsız ve aynı geldiği için kendini öldürmek istememiş miydi? Artık hayatında bir macera vardı işte. Ama neden memnun hissetmiyordu?
"Gerçek intihar nedenini söyle." Dedi Minho.
Jisung nedense dürüst olmaya karar verdi.
"Veronica Ölmek İstiyor." Diyerek kısa bir açıklama yaptı.
Minho defterine bir şeyler not aldı.
"O hikayenin sonunu okudun mu Jisung?"
"Hayır okumadım."
"Sen okumadan ben söyleyeyim. Hikayenin sonunda Veronica hayatı seviyor ve intihar ettiği için pişman oluyor."
"hayatta kalıyor mu peki?"
"Evet, senin aksine."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jisung Ölmek İstiyor | MINSUNG
Fanfiction"O hikayenin sonunu okudun mu Jisung?" "Hayır okumadım." "Sen okumadan ben söyleyeyim. Hikayenin sonunda Veronica hayatı seviyor ve intihar ettiği için pişman oluyor." "hayatta kalıyor mu peki?" "Evet, senin aksine."