Bölüm -6

307 52 78
                                    

Jisung o akşam odasından çıkmamış ve yemeğe gitmemişti. Arada sırada gelip onu kontrol eden hemşireler onu rahatsız etmeye başlamıştı. O doktor Minho'yu istiyordu.

Yavaşça yatağında doğruldu ve ayağa kalkıp odasından dışarıya çıktı. Bahçe saati olmalıydı çünkü koridor boştu. Kalbi iyi durumdaydı, dışarı çıktı ve gözleriyle Felix ile Changbin'i aradı.

Bir anda göğsünden sertçe duvara ittirildi.

Korkuyla kafasını kaldırınca isminin Chan ve Seungmin olduğunu hatırladığı Hyunjin'in arkadaşlarını karşısında gördü.

Yutkundu ve korkuyla iyice duvara sindi. Seungmin cebinden bir çakı çıkardı ve havada salladı. Bunu buraya nasıl sokmuştu?

Çakıyı Jisung'a doğrulttu ve tehditkar bir sesle konuştu.

"Ölmek istiyordun değil mi? Sana istediğin ölümü vereceğim."

Bıçağı boğazına dayadı. Jisung'un kalbi ölüm korkusuyla attı ve canını yaktı.

Seungmin bıçağı biraz Jisung'un boğazına bastırdı. Jisung'un boynundan ince bir çizgi halinde kan aktı. Adrenalin Jisung'un bedenine kalbi tarafından acıyla pompalandı.

Bir anda Jisung acının getirdiği bir güç ile Seungmin'e tekme attı. Çakı elinden düştü. Düşen çakıyı Chan aldı.

Seungmin Jisung'a doğru atıldı ama Jisung onun elini yakalayıp büktü. Seungmin acıyla inledi. Bu sefer Chan Jisung'a atıldı ve Jisung'un göğsüne yumruk attı.

Jisung'un sırtı duvara çarptı ve acıyla çığlık attı. Yere yığıldı ve öksürmeye başladı. Jisung'un çığlığı herkesin dikkatinin o yöne çekilmesine sebep oldu.

Jisung elini kalbine bastırdı ve nefes almaya çalıştı ama hava ona yetersiz geliyordu. Acı bir haykırış duyuldu.

"Han Jisung!"

Jisung uzaktan duyduğu birbirine karışan seslerin ardından zorla Doktkr Minho'nun sesini ayırt etti. Bilinci yavaş yavaş gidiyor ve ciğerleri çıkarcasına bir hiddetle öksürmeye devam ediyordu. Ağzını kan tadı doldurdu ve çenesinden aşağı bir sıvının aktığını hissetti. Belli belirsiz çenesini sildi ve eline kırmızı kan bulaştı.

Minho hızlıca Jisung'un yanında bitmişti. Telaşla Jisung'u kucağına aldı ve hastanenin içine doğru koşmaya başladı. Jisung hâlâ elindeki kırmızı sıvıya bakıyordu. Kalbi ölüm korkusuyla daha hiddetli atıyor ve canını daha çok yakıyordu.

Tekrar öksürmeye başladı. Bu sefer elini kaldırıp ağzını kapatacak kadar bile gücü yoktu. Doktor Minho'nun önlüğü kan oldu. Jisung güçsüzce kolunu kaldırıp önlüğü tuttu.

"Önlüğünüz..."

"Sus Jisung. Yorma kendini."

"K-kan oldu."

Minho duraksadı ve Jisung'un yüzüne kısa bir an baktı. Jisung kapanmak üzere olan bakışlarıyla Minho'ya baktı. Sonunda daha fazla dayanamadı ve gözleri kaydı.

Hatırladığı son şey doktorun acı içinde Jisung diye bağırışıydı.

Ben ne kadar mükemmel bir yazarım aq

Jisung Ölmek İstiyor | MINSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin