Jisung kitabı Veronica'nın akıl hastanesine düştüğü sahnede kapattı ve yatağının başındaki üç kutu psikiyatri ilacına baktı. Veronica da aynı onun gibiydi, hayatın monotonluğundan ve her şeyin aynı olmasından sıkılmıştı. Yaşamak için bir anlam bulamıyordu. Okuduğu Veronica Ölmek İstiyor kitabı ise onu iyice intihara teşvik etmişti.
İlaçları tek tek açıp oturduğu yatağa dökmeye başladı. Birinci kutu, ikinci kutu ve üçüncü kutu. Üç kutu ilacı da yatağına döktü ve pet şişedeki suyu aldı. İlaçları elinde ufalayıp suyun içine katmaya başladı. Tek tek tüm İlaçları suya katıyordu. Suyun rengi git gide bembeyaz oluyordu.
Bir süre sonra tüm İlaçları Suyun içine katmıştı. Odasının penceresine çıktı ve şöyle bir etrafa baktı. Uçan kuşlara, rüzgarda hafif hafif sallanan ağaçlara, geçen arabalara baktı. Her gün gördüğü aynı manzaraydı. Jisung bu aynılıktan çok sıkılmıştı. Geçen insanlara baktı. Herkesin kendine ait monoton bir hayatı vardı. Aslında bakıldığı zaman hayat ne kadar da anlamsızdı. Doğuyorsun ve tüm hayatını biraz para kazanabilmek için harcıyorsun. Sonra da ölüyorsun. Jisung bu sisteme karşı koymak istiyordu artık. Sistemin kölesi haline gelmek istemiyordu.
Dün gece yazdığı intihar mektubunu sesli bir şekilde tekrar okudu.
"Ben Jisung. Bu bir intihar mektubudur. Bana hayatımın çok güzel gittiğini ve bencillik yaptığımı söyleyebilirsiniz. Size haksız olduğunuzu söylemeyeceğim. Hayatım gerçekten sıradan bir insan hayatı gibi. Herhangi bir sorunum yok. Sabah kalk, okula git, eve gel, geleceğin için ödev yap, uyu. Hangi gelecek için çabalıyorum peki? Tüm hayatımı para kazanmaya adayacağım gelecek için mi? Ben monoton bir gelecekte yaşamak istemiyorum. Anlamlı sözler söylemek istemiyorum, mektubumun da hayatım kadar anlamsız olmasını istiyorum. Kimseye veda etmeyeceğim. Lütfen beni iyi hatırlayın."
Mektubu masanın üzerine koydu ve yatağa oturdu. Önündeki ilaçlı suyu eline aldı ve şöyle bir gözlerini kısarak baktı. Son kez hayatına baktı, son kez nefes aldı, son kez göz kırptı, son kez yaşadı. Suyun tadını almamak için nefesini tuttu ve Pet şişeyi ağzına götürüp bir yudum aldı. Sonra bir yudum daha aldı. Ve bir yudum daha. Şişeyi kendini zorlayarak bitirdi ve bitirdiğinde nefes nefese odanın bir köşesine fırlattı. Ve beklemeye başladı. Ölümün gelip onu kucaklamasını beklemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jisung Ölmek İstiyor | MINSUNG
Fanfic"O hikayenin sonunu okudun mu Jisung?" "Hayır okumadım." "Sen okumadan ben söyleyeyim. Hikayenin sonunda Veronica hayatı seviyor ve intihar ettiği için pişman oluyor." "hayatta kalıyor mu peki?" "Evet, senin aksine."